Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Северно-Италиански истории, Croma 1.9mjet - 120 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Северно-Италиански истории, Croma 1.9mjet - 120 коня

    Здравейте колеги,

    от скоро съм собственик на Fiat Croma 1.9 mjet, 2009 - 120 коня от Северна Италия. Супер комфортна и просторна семейна колица, ама те - май чак сега уцели на собственик. Даниеле май не е бил много привързан към колата, скъсал ми е маншона на скоростния лост, днес опитах да го подменя заедно с пластмасовия държач, но не би жабара е залепил топката на скоростния лост, като не може да се отвърти(опитах да въртя на ляво, но ми се строри че ще я счупя) и е вързал маншона със свинска опашна. Не сме ги измислили ние тия работи...

    Също така gentiluomo си е возил кучетата - наяли са ми пластмасите на коланите на задните седалки - ще перем салона нема как...
    Счупил врътката на хладилния подлакътник, сега даже не мога да разбера какво точно прави...

    Най-голямата бомба обаче е, че не светят лампите в багажника при отваряне, крушките са здрави - сигурно е бушон, ma non parliamo italiano!
    Проверих бушоните при акумолатора, от ляво на волана и в багажника (и в инструкцията на колата!), но не успях да локализирам бушона на светлините в багажника

    Поразия лесно се прави, трудно(скъпо) се поправя.
    Приемам всякакви предложения за корекция на мърлявщината, без да търсим Даниеле...

    Предложение към админа: добавете емотикона с италианския флаг и жаба, за да можем да описваме по-добре неволите дошли от Апенинския полуостров.
    Последна редакция от stani; 05.12.2019, 15:59.

    #2
    На мен ми се струва, че много се оплакваш от неща, за които не ти е виновен жабаря.
    Реално аз не виждам кой знае какъв проблем.
    1. Топката на скоростния лост не се върти и най-вероятно никой не я е лепил. Тя се дърпа здраво нагоре, като пазиш след като я изтръгнеш да не се счупиш огледалото за задно виждане.
    2. Свинската опашка си е стандартно поставена от завода.
    3. Интериорните проблеми са най-лесно видими още при покупката на колата. Просто си се съгласил с тях.
    4. На лампите в багажника какво им липсва - плюс или минус? Свети ли индикацията за отворен багажник когато го отвориш?
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      На мен ми се струва, че много се оплакваш от неща, за които не ти е виновен жабаря.
      Реално аз не виждам кой знае какъв проблем.
      1. Топката на скоростния лост не се върти и най-вероятно никой не я е лепил. Тя се дърпа здраво нагоре, като пазиш след като я изтръгнеш да не се счупиш огледалото за задно виждане.
      2. Свинската опашка си е стандартно поставена от завода.
      3. Интериорните проблеми са най-лесно видими още при покупката на колата. Просто си се съгласил с тях.
      4. На лампите в багажника какво им липсва - плюс или минус? Свети ли индикацията за отворен багажник когато го отвориш?


      1. Купих маншона и пича ми каза, че топката се отвърта. Колко силно трябва да тегля на горе? Топката въобще не помръдва и ми се струва, че просто ще се счупи, ако прибавя още малко сила? Има ли разлика между при отвъртането на топката на скоростния лост преди и след фейслифта?

      2. Нямам наблюдения, не съм Динко и това да не са бежанци, че да ги връзват със свински опашки...

      3. Ако купувах, нова кола вероятно нямаше да се съглася с тях, но уви. Това беше най-запазената Крома във Враца, която намерих - гледах няколко, много изстрадали.

      4. При отваряне на багажника се показва уведомление на екрана, въпроса е кой бушон е отговорен за светлините в багажника, да опитам това на първо време пък, ако не стане ще търсим причината другаде. Възможно ли е заключалката на багажника да не дава добър контакт, като взех колата и имаше малко вода в долната част.
      Последна редакция от stani; 05.12.2019, 16:02.

      Коментар


        #4
        За не светенето в багажника , много вероятно е виновно ключето в бравата на задния капак. И при мен не свети , а от време на време светва. Като отворя багажника и не свет и започна да си играя с с бравичката и се оправя и светва. В една друга тема някой от колегите обясняваше, че вътре били две ключета - едното за лампата, а другото за датчика за отворен багажник. Трябвало да се отвори , почисти или смени ключето и се оправяла работата. Ако някой е извършил това действие да пише и обясни как го е направил.
        Fiat Punto 1.1 55 к.с. LPG '96 EX
        Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99
        Fiat Croma II 1.9 M-Jet 8V

        Коментар


          #5
          Юнак я се пробвай да махнеш капачето на ск.лост дето са ти нарисувани предавките.Под това капаче има болче и нататък знаеш.
          198mjet Bravo

          Коментар


            #6
            GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнението
            Юнак я се пробвай да махнеш капачето на ск.лост дето са ти нарисувани предавките.Под това капаче има болче и нататък знаеш.
            Би ли ме насочил как, защото с дърпане не става. С нещо да се опитам да го отлепя или?

            За не светенето в багажника , много вероятно е виновно ключето в бравата на задния капак. И при мен не свети , а от време на време светва. Като отворя багажника и не свет и започна да си играя с с бравичката и се оправя и светва. В една друга тема някой от колегите обясняваше, че вътре били две ключета - едното за лампата, а другото за датчика за отворен багажник. Трябвало да се отвори , почисти или смени ключето и се оправяла работата. Ако някой е извършил това действие да пише и обясни как го е направил.
            В международния фият форум, един казваше, че пръска в ключалката с WD40

            Коментар


              #7
              Топката е на резба и се развива по нормален начин с въртене. За плафоните в багажника- едното от двете ключета в бравата се е скапало, аз по спомен го направих така че да взимат сигнал и двете места от едното ключе и вече две години нямам проблеми с плафони .
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #8
                pi4_s_bravo написа: Преглед на мнението
                Топката е на резба и се развива по нормален начин с въртене. За плафоните в багажника- едното от двете ключета в бравата се е скапало, аз по спомен го направих така че да взимат сигнал и двете места от едното ключе и вече две години нямам проблеми с плафони .
                Топката на скоростния лост няма отвъртане, просто ще счупя лоста, най-вероятно е залепена...

                Относно плафоните в багажника, би ли дал повече информация как става модификацията?

                Коментар

                Working...
                X