Здравейте, проблема е че се появи едно виене в обтяжната ролката след 2000км. и си мисля дали не сме го пренатегнали ремъка.
Колата е Стило 1.2 16v, а ремъка е сменен с комплект за зацепване, самия ремък и ролка бяха на Conti, водната помпа на HEPU.
Стъпките който следвахме бяха от Елеарн и бяха следните, дали не сме сбъркали с обтягането и процедурата?
Сваляне на свещите и поставяне на уредите за показване положението на буталата, след което нагласяне и слагане на фиксаторите за валовете.
След това развихме ролката и премахнахме старият ремък и ролка, сменихме водната помпа.
След което развихме болта на зъбното колело на разпределителните валове за да може то да се върти свободно.
Сложихме ремъка и ролката и според указанията стегнахме ролката на максимално опънато положение.
Свалихме фиксаторите и завъртяхме няколко оборота двигателя, след което пак сложихме фиксаторите и стегнахме зъбното колело на 120N.
След което развихме ролката и я стегнахме на нормално работно положение така, че двете изрезки да съвпадат.
Свалихме фиксаторите и завъртяхме няколко оборота, ролката си остана на правилните белези и събрахме двигателя.
Но след има няма 2000км. се появи едно гадно виене, което мислях, че е от водната помпа, но със стетоскоп в/у корпуса на тампона който покрива ролката стана ясно че е тя.
Мисля си дали тази точка с нятягането на ролката на макс не е само за оригинален комплект или съм попаднал на кофти ролка.Ако е кофти ролка да сменям ли тази и ли да карам, общо взето много въпроси.
Поздрави!
Колата е Стило 1.2 16v, а ремъка е сменен с комплект за зацепване, самия ремък и ролка бяха на Conti, водната помпа на HEPU.
Стъпките който следвахме бяха от Елеарн и бяха следните, дали не сме сбъркали с обтягането и процедурата?
Сваляне на свещите и поставяне на уредите за показване положението на буталата, след което нагласяне и слагане на фиксаторите за валовете.
След това развихме ролката и премахнахме старият ремък и ролка, сменихме водната помпа.
След което развихме болта на зъбното колело на разпределителните валове за да може то да се върти свободно.
Сложихме ремъка и ролката и според указанията стегнахме ролката на максимално опънато положение.
Свалихме фиксаторите и завъртяхме няколко оборота двигателя, след което пак сложихме фиксаторите и стегнахме зъбното колело на 120N.
След което развихме ролката и я стегнахме на нормално работно положение така, че двете изрезки да съвпадат.
Свалихме фиксаторите и завъртяхме няколко оборота, ролката си остана на правилните белези и събрахме двигателя.
Но след има няма 2000км. се появи едно гадно виене, което мислях, че е от водната помпа, но със стетоскоп в/у корпуса на тампона който покрива ролката стана ясно че е тя.
Мисля си дали тази точка с нятягането на ролката на макс не е само за оригинален комплект или съм попаднал на кофти ролка.Ако е кофти ролка да сменям ли тази и ли да карам, общо взето много въпроси.
Поздрави!
Коментар