Здравейте.
Понеже съм противник на премахването на катализатор без причина,
реших да опитам,
да поправя(залепя) питата на задния катализатор на мултиплата.
При тръгване се чуваше,как тропа в гърнето.
Обиколих по селските сервизи и майстори,но както си мислех,
не пожелаха да опитат да спасят катализатора.
Иначе,всички желаеха да строшат питата и да затворят гърнето,или направо да го сменят с резонатор.
Причините са много...Най-важната е дълбоко вкоренения тарикатлък на населението по тези земи.
И аз съм мързелив,но не съм селски тарикат.
-Ама чичовото,то така не се прави.Чупиш и го продававаш.
-Ама като го заварям,ще стопя питата.
Имаше и други"причини"
Хей хора...Направете каквото искам аз,нали съм клиент и ви плащам.
Режеш,лепиш и заваряваш.Лесно е.Отне ми 2 часа за всичко.
И отново настана време,всичко сам да си правя.
ЗАБЕЛЕЖКА...КАКВОТО ПРАВЯ НА МОЯТА КОЛА Е ЗА МОЯ СМЕТКА.НЕ ПРАВЕТЕ КАТО МЕН.
Свалянето на гърнето няма да го описвам,няколко гайки и един тампон се махат.
Очаквах питата да е натрошена,тогава бих го премахнал,
но в случая се оказа,че питата е леко износена,където се е удряла в стените.
Още малко снимки
Няма запушени отвори на питата.
Знам,че така както е залепен,намаля пропускането на газовете от двигателя,но няма значение.
При проблем,ще го премахна.
Сивото лепило е паста за гърнета и гарнитури.
Издържа на доста градуси.
Под него съм залепил топлоустойчива лента за предната част на питата.Нямам снимка на лентата.
Материала е стъкло-керамика (поне така е описана в магазина откъдето я купих)
В средата има още една лента.
Под сивото лепило на снимката,сложих 6 мм въже от същия материал като лентата.
Редувах въже и лепило на няколко слоя,докато се изравни нивото.
След втвърдяване на лепилото,затворих гърнето с телоподаващо.
Дотук съм изминал 1500 км с "поправен"катализатор.
Зад колата мирише на катализиран бензин.
Вероятно карането на метан в Италия и сега на пропан-бутан при нас,
е помогнало на питата да се разлепи.
Колко време ще издържи?Надявам се доста.
Да,да...Знам,че така не се прави.
Има си процедура.
Премахват се двата катализатора.
Монтират се втулки на двете сонди.
Може и някое емулаторче да се постави.
Като го правим,да сменим и меката връзка.
И плащаш.плащаш.
Няма да стане тая,от мен да знаете.
Поздрави.
Понеже съм противник на премахването на катализатор без причина,
реших да опитам,
да поправя(залепя) питата на задния катализатор на мултиплата.
При тръгване се чуваше,как тропа в гърнето.
Обиколих по селските сервизи и майстори,но както си мислех,
не пожелаха да опитат да спасят катализатора.
Иначе,всички желаеха да строшат питата и да затворят гърнето,или направо да го сменят с резонатор.
Причините са много...Най-важната е дълбоко вкоренения тарикатлък на населението по тези земи.
И аз съм мързелив,но не съм селски тарикат.
-Ама чичовото,то така не се прави.Чупиш и го продававаш.
-Ама като го заварям,ще стопя питата.
Имаше и други"причини"
Хей хора...Направете каквото искам аз,нали съм клиент и ви плащам.
Режеш,лепиш и заваряваш.Лесно е.Отне ми 2 часа за всичко.
И отново настана време,всичко сам да си правя.
ЗАБЕЛЕЖКА...КАКВОТО ПРАВЯ НА МОЯТА КОЛА Е ЗА МОЯ СМЕТКА.НЕ ПРАВЕТЕ КАТО МЕН.
Свалянето на гърнето няма да го описвам,няколко гайки и един тампон се махат.
Очаквах питата да е натрошена,тогава бих го премахнал,
но в случая се оказа,че питата е леко износена,където се е удряла в стените.
Още малко снимки
Няма запушени отвори на питата.
Знам,че така както е залепен,намаля пропускането на газовете от двигателя,но няма значение.
При проблем,ще го премахна.
Сивото лепило е паста за гърнета и гарнитури.
Издържа на доста градуси.
Под него съм залепил топлоустойчива лента за предната част на питата.Нямам снимка на лентата.
Материала е стъкло-керамика (поне така е описана в магазина откъдето я купих)
В средата има още една лента.
Под сивото лепило на снимката,сложих 6 мм въже от същия материал като лентата.
Редувах въже и лепило на няколко слоя,докато се изравни нивото.
След втвърдяване на лепилото,затворих гърнето с телоподаващо.
Дотук съм изминал 1500 км с "поправен"катализатор.
Зад колата мирише на катализиран бензин.
Вероятно карането на метан в Италия и сега на пропан-бутан при нас,
е помогнало на питата да се разлепи.
Колко време ще издържи?Надявам се доста.
Да,да...Знам,че така не се прави.
Има си процедура.
Премахват се двата катализатора.
Монтират се втулки на двете сонди.
Може и някое емулаторче да се постави.
Като го правим,да сменим и меката връзка.
И плащаш.плащаш.
Няма да стане тая,от мен да знаете.
Поздрави.
Коментар