Здравейте. Когато е студено времето ми светва червен волан на пунтото(1.2 16V 2000г.) и хидравликата се подразбира че изчезва. Когато е топло го няма тоз проблем, тогава пък ми светва когато се натовари хидравликата, например когато задържа в крайно положение 1-2 сек. Това със задържането в крайно положение ми го прави и в топло и студено. Като ми изчезне хидравликата гася колата паля на ново и проблема изчезва до следващото по сериозно натоварване на хидравликата. Лошото е че сутрин като тръгвам за работа вече е студено и карам на червен волан, като позагрее малко колата гася паля и се оправя. Иначе мога цял ден да въртя на ляво на дясно без да светне червения волан стига да не опре в някое крайно положение да се натовари. На диагностика ми излязоха 2 грешки:
1.C1011 - Обслужване акумулатор
- прекъсва
2.C1009 - Електрически мотор
- прекъсва
Та въпроса ми е дали самия електромотор е за смяна с някой втора употреба или може да се ремонтира. Или проблема не е в него а някъде другаде.
1.C1011 - Обслужване акумулатор
- прекъсва
2.C1009 - Електрически мотор
- прекъсва
Та въпроса ми е дали самия електромотор е за смяна с някой втора употреба или може да се ремонтира. Или проблема не е в него а някъде другаде.
Коментар