Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на ECU Фиат Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт на ECU Фиат Стило

    Колеги ,мисля че 2 пина и то съседни са ми леко потънали на ECU-то и във влажно време дава обичайните и до болка известни "asr failure" "car security" и т.н.
    Акумулатора ми е нов,грешки няма никакви при диагноза и се оправя само ако извадя двете букси към ECU-то и ги върна и то даже не винаги помага вече.Днес го свалих ecu-то и огледах и мисля че два пина са лекo потънали.

    Колата е Фиат Стило 1.6 16V 2002 .Къде могат в Пловдив и областа да му направят ремонт ? Или пък да го пратя по куриер ако е софииски или друг майстора? За нов ECU как стой въпроса,скъп ли е?

    #2
    dan4op5 написа: Преглед на мнението
    Колеги ,мисля че 2 пина и то съседни са ми леко потънали на ECU-то и във влажно време дава обичайните и до болка известни "asr failure" "car security" и т.н.
    Акумулатора ми е нов,грешки няма никакви при диагноза и се оправя само ако извадя двете букси към ECU-то и ги върна и то даже не винаги помага вече.Днес го свалих ecu-то и огледах и мисля че два пина са лекo потънали.

    Колата е Фиат Стило 1.6 16V 2002 .Къде могат в Пловдив и областа да му направят ремонт ? Или пък да го пратя по куриер ако е софииски или друг майстора? За нов ECU как стой въпроса,скъп ли е?

    Всеки читав електротехник би трябвало да може да ти свърши работа. Иначе за в бъдеще, можеш да преместиш ЕКУ-то по-далече от мотора за да не грее толкова и да няма същия проблем след година-две.

    Коментар


      #3
      Ако се оправи от пиновете е добре и лесно , но ако не стане можеш да го изпратиш в София на Михаил Пешев . Ако искаш пиши на лични той се справя много добре и аз съм го правил при него ще ти дам телефона му .
      Стило 1.6

      Коментар


        #4
        Мишо ще го оправи сигурен съм
        0888966014 ама след понеделник


        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Колеги ,имам 2 пина в ECU-то който са потънали,вероятно заради големите тем. амплитуди и великата инженерна италианска мисъл, да сложи ECU-то баш там където най не трябва !
          Както и да е.400лв на Мишо за ремонт не ми се дават/а и съм пред ангренаж/ така че, мисля да я закарам на някой електричар да презапои и ако стане стане.... по подобие на https://www.youtube.com/watch?v=J_oA3mcWqHo

          Въпроса е ,има ли нещо за което да му кажа да внимава на електричаря, и какъв е тоя силикон с който е затворена кутията? И ако препоръчате някой в Пловдив няма да е зле.

          Ето и пиновете (средните два) : https://i.imgur.com/5vXMP8u.jpg

          https://i.imgur.com/3it8sEo.jpg

          Иначе при мен се оправя само ако извадя двата кабела от ECU-то и ги вкарам пак.Забелязах ,че при влажно време или ако влезна в някоя дупка и разтресе,на другата сутрин (като изстине колата и ECU-то ) почват грешките car security и т.н. Точно затова и мисля,че имам само лоши връзки и с презапояване ще се оправя.
          Последна редакция от dan4op5; 07.09.2019, 14:02.

          Коментар


            #6
            За протокола ,отидох в ТВ сервиз "София" на бул.Дунав Пловдив (ходил съм и друг път и съм доволен) https://www.google.com/maps/@42.1625...7i13312!8i6656

            Освен тези две разхлабени връзки ,излезнаха още 3-4 под лупата.Хората ми презапойха всички спойки,сложиха отгоре някви работи и всичко заспа.За мен остана да го капсуловам с някъв силикон.15 лв ми взеха.
            Даже паркирах до сервиза,свалих ЕКУ-то,ремонтираха го,сложих го и си тръгнах като пич .....След няколко седмици ще пиша дали всичко продължава да е е ОК.но мисля че ще е.

            Така че за хората с подобни грешки "asr failure" и "car security" и т.н. при влажно време,при завой и т.н.
            99% проблема е от разхалбени спойки в ЕКУ-то заради производствения дефект да го сложат над двигателя и от там големите температури му разказвеат играта.Не е Д4 конектор или слаб акумулатор или друго.Първо идете в някой сервиз да ви презапоят спойките и си премесете ЕКУ-то на друго място /аз още не съм/
            Последна редакция от dan4op5; 09.09.2019, 15:14.

            Коментар


              #7
              да чукна на дърво 2 месеца вече нищо не се е обадило.Верно,по-студени месеци и няма толкова нагряване,но все пак...

              Коментар


                #8
                Да не се бях похвалил След 2 нощи на големия студ ,какво стана не знам но почна да дава ASR Failure ,car security и няма палене.Акумулатора е нов,но го проверих и всичко е ОК.Понякога като сваля конектортите към еку-о или разместя някви жици, минава донякъде проверката,без грешки,но и без да пише ОК,чакам 20сек. въртя да паля и не може, или пали за 10сек и гасне и на следващото въртене ASR Failure ,car security толкова псувни съм им теглил на тея италианци че направо няма накъде
                Последна редакция от dan4op5; 10.12.2019, 15:02.

                Коментар


                  #9
                  Има и немски части да това ти е проблема
                  Направи диагностика като не пали
                  Виж буксите на ECU
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    kluchar написа: Преглед на мнението
                    Има и немски части да това ти е проблема
                    Направи диагностика като не пали
                    Виж буксите на ECU
                    Поради някаква причина не мога да се вържа с еку-то.Дали от китайския блутут или пък компа спира връзката или е изгърмял нещо не знам.Пробвах с 5-6 програмки,ту го откриват блутута,ту не,а когато го открият не могат да се вържат с еку-то.Не мога да я закарам и в някъв сервиз да я прочетат,понеже не може да мине чека и да запали.
                    Пробвах с голям 100а акумулатор ,не става.
                    Свалих и 4-те абс датчика от колелата и ги почистих,но без успех.Не знам само как да ги измеря дали идва ток до тях,да не е от някоя жица.Имам мултицет обикновен,но не знам какво и как да меря.Някой ако помогне ще се благодарен.
                    Иначе грешката която дава е една и съща, и в един и същ ред винаги ASR failure ,car security,loose connection
                    Буксите на ЕКУ са си както преди и когато си сваля и сложа пак понякога така се оправяше ,но след като ми презапоиха пиновете ,не влияе тази процедура.
                    Видях и бушони F01 и F42 за абс/аср ,ок са.
                    Последна редакция от dan4op5; 15.12.2019, 19:07.

                    Коментар


                      #11
                      car security е проблема от loose connection
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        kluchar написа: Преглед на мнението
                        car security е проблема от loose connection
                        Чудя се между 3 варианта:

                        1.Дали съм за Мишо?
                        2.Дали да я погребвам ? ама смених бая работи миналата година ,а и ангренаж к-т на няма и 1000км съм /.Спира ме само прекалено високата цена на поправката при Мишо /сега ако някой каже че е евтино 20% !!! от текущата цена на колата за ремонт на старо еку и след който ремонт не се знае колко ще изкара е друг въпрос/
                        3.Кое да продължа да ръчкам белким се оправи (поне за 6-7месеца толкова ми трябва) щото ме съмнява баш в студа изведнъж да се развали презапоено преди 2 месеца еку.

                        И между другото,вчера гледах 1.6 Стила за части в олx-a.Ми че те на почти всички са им изкупени компютрите .Голямо търсене има явно :D
                        Последна редакция от dan4op5; 16.12.2019, 11:58.

                        Коментар


                          #13
                          Трябва да е комплект с ключа + ECU и BSI -това с бушоните
                          такова
                          https://www.autopartsfranz.com/bg/pr...261206655.html
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Стига с това BSI.
                            Общоключарска глупост.
                            Това не е френски автомобил.
                            Модулът се нарича body.
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              #15
                              На сайта пише bsi
                              https://premium-tools24.com/IO_TERMINAL_FIAT_BSI
                              Няма значение кой как го казва
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X