Здравейте, от няколко дни съм владелец на посочената по-горе Croma - 1.8 бензин 2006г.
В два поредни дни дни при шофиране се усеща "удар" светва чека на ECU то и колата влиза в сервизен режим.
Първият път почни не разбрах какво става, понеже имах отбивка точно пред мен и веднага спрях, угасих и запалих и всичко изглеждаше нормално, само чек-а си светеше.
Вчера обаче нямаше как да отбия от пътя и ми направиха впечатление следните симптоми.
Светна чек-лампата, оборотите отидоха на 0 , двигателя като че ли заработи по-грубо и мисля . че беше ограничен и в скоростта( така или иначе не съм изпробвал - мисля, че повече от 70км/ч. не можеше да вдигне) и това което ме тревожи най-вече е , че втвърди волана все едно е изключил хидроусилвателя.
След спиране, гасене и палене на двигателя всичко си беше наред.
Диагностиката вади тви грешки
P0335 Сензор за обороти на двигатвля - прекъсва
P0170 Трайност на смес 1 (добавяща) - прекъсва
P0480 - която не мисля, че е релевантна в случая.
Доста почетох и не открих подобен проблем. В случая най-ме притеснява изключването на хидравликата на какво се дължи.
От прочетеното стикнах до извода, че при проблем с датчика на коляновия вал ЕКУ-то не знае положението на цилиндрите и не може да осигури правилната горивна смес и оттам и другата грешка Р0170. Но защо "втвърдява" волана?
Ще се радвам на всякаква помощ и мнения. Благодаря.
В два поредни дни дни при шофиране се усеща "удар" светва чека на ECU то и колата влиза в сервизен режим.
Първият път почни не разбрах какво става, понеже имах отбивка точно пред мен и веднага спрях, угасих и запалих и всичко изглеждаше нормално, само чек-а си светеше.
Вчера обаче нямаше как да отбия от пътя и ми направиха впечатление следните симптоми.
Светна чек-лампата, оборотите отидоха на 0 , двигателя като че ли заработи по-грубо и мисля . че беше ограничен и в скоростта( така или иначе не съм изпробвал - мисля, че повече от 70км/ч. не можеше да вдигне) и това което ме тревожи най-вече е , че втвърди волана все едно е изключил хидроусилвателя.
След спиране, гасене и палене на двигателя всичко си беше наред.
Диагностиката вади тви грешки
P0335 Сензор за обороти на двигатвля - прекъсва
P0170 Трайност на смес 1 (добавяща) - прекъсва
P0480 - която не мисля, че е релевантна в случая.
Доста почетох и не открих подобен проблем. В случая най-ме притеснява изключването на хидравликата на какво се дължи.
От прочетеното стикнах до извода, че при проблем с датчика на коляновия вал ЕКУ-то не знае положението на цилиндрите и не може да осигури правилната горивна смес и оттам и другата грешка Р0170. Но защо "втвърдява" волана?
Ще се радвам на всякаква помощ и мнения. Благодаря.
Коментар