Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат браво 1.6 16 v 1997

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат браво 1.6 16 v 1997

    Имам няколко въпроса за един проект и се надявам да получа компетентни отговори.Имам Фиат браво 1.6 16V 1997 ,имам го от 14 години и съм доволен от колата. Искам да вдигна мощноста на колата с около 150 кс. Тоест да стане около 250кс. Въпросът ми е ,има ли смисъл да се помпа този двигател и да ли е възможно този мотор да постигне тези коне , естествено не искам на вторият месец да я изръчкам и да счупя двигателя.Ако се постигнат тези коне да ли може да се запази здравината на двигателя. Другият вариант е да взема фиат купе 20 20v 220 кс. И да го сложа в Бравото ако е възможно и да го пипна малко и да получа същите коне.През годините доста са ме бъзикали ,че наливам пари в колата, но ми е хоби харесва ми самата визия на колата.Правил съм и само оптичен туниг ,гуми и джанти и цветът съм сменял.Приятелите ме бъзикът казват ми ти си луд за тези пари ще си вземеш по мощна и по нова кола.Да ама харесва ми тази кола, а и друтите коли са на всеки сфетофар, ако завърша този проект колата ще стане уникална Колата е с 4 см фланци от пред и от зад . Предната гумата е 215/17/35 а от зад 245/17/40. Гумите излизат 1 см от калниците ,сложих фланците и гумите за да мога да раздуя калниците но ефектът не е много голям, дори да вкарам гумите в калниците раздувката остава малка.Ще я раздувам отново защото не ми хареса как стана.Фланците и гумите влиаят зле на лагерите колата е по тромава с този малък двигател. Въпросът ми е може ли да се сложат по големи лагери или да махна фланците и ако е възможно да сложа по изнесени на вън носачи или главини , за да мога да раздуя повече калниците.Ще сменям на ново предните и задните брони гумите и джантите също и цветът .Ако постигна тази мощност трябва ли да се подсили купето, да ли ще се усука от допълнителната мощ .Колата не е в България, но проектът ще го правя в България.Мисля да вложа около 16 000 лв в впроекта .Надявам се да получа мнения по темата
    МОЛЯ ВИ НЕ МЕ РАЗОБЕЖДАВАЙТЕ.
    Прикачени файлове

    #2
    Колега, браво за ентусиазма. Ино и шес е легендарен мотор ама до 250 коня не мисля, че ще изкара освен ако не му смениш цялата карантия. Според мен смяна на мотора би могло да помогне ама не знам дали точно този мотор от купе и без това ще смениш всичко (не забравяй и спирачките) огледай се по силен мотор.

    Коментар


      #3
      За 1.6 колко държи на тунинг не мога да кажа, но без сериозни промени не очаквай нещо хем надежно, хем над 200кс. Със бюджет от 16 000лв. най-вероятно ще стане, но с 16 000лв и някой друг мотор ще е два пъти по-мощно. Ако искаш само 250кс. и просто да си го караш, 2.0 20v turbo от Купе или от Алфа 3.2 V6. Само не знам дали V6 се събира във Браво, че то май беше малко по-тесно от Брава и Мареа. Иначе, ако искаш да се занимаваш и да си израдходваш целия бюджет, сложи от Купе 2.0 16v turbo. Заводски е по-слабо, но с малко тунинг отива на 300+ кс, пък ако му сложиш и едни ковани бутала и биели, няма да ме изненада и 500 да мине (вече дали няма да се пръсне я глава, я блок не знам ). До колкото знам най-напомпаното Купе в България е точно с този мотор и е над 800кс.

      Разбира се се консултирай с някой професионалист преди това. Нещата, които съм написал по-горе са неща, които са ми ги казвали други хора или съм чел за тях в някой форум, така че може да има разминавания с действителноста.

      Иначе, ако решиш да го реализираш този план, пусни една тема тук! И аз преди около година мислех да правя нещо подобно, само че на една Мареа 1.8, но така и не се случи.

      Коментар


        #4
        Мерси

        Коментар


          #5
          Много ти е хубава колата, голямо Браво за отношението ти към нея.Едно време като имах такава и мен ме вълнуваха такива въпроси и се бях поразчел по разни форуми, има правени такива коли само че вече не са атмосферни.Това което помня е че хората казваха че мотора държи до около 150/160 к.с. без да се отваря ,преправяха колектора от4`2`1 към 4`1 с турбо фланец и стандартната периферия интеркулер ,турбо пътища,маслени магистрали.Вероятно турбокомпресорите които са ползвали са били с вакуумно управление,понеже твърдяха че не се налага чипване или външна електроника ,а заводските инжектори ,помпа и регулатор хранели безпроблемно до 150/160 коня
          .Имаше и клипчета в тубето тогава, повечето коли бяха бразилски. Ако аз твърдо държах на това число 250 бих сменил мотора, ако обаче не ме интересува числото особенно бих си направил 1.6ицата. За мене тоя мотор има страхотен чар, а звука му става брутален с конус за 10 кинта. Хубавото при тебе е че имаш пари, явно просто трябва да решиш 1.6 турбо или друг мотор, ама с другия мотор вече няма да караш Браво

          Коментар


            #6
            Мерси

            Коментар

            Working...
            X