Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос; Купих Фиат Браво 1.4 110к Какво е мнението Ви за него!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос; Купих Фиат Браво 1.4 110к Какво е мнението Ви за него!

    Открих изгоряла крушка на задния номер В каква последователност мога да я сменя?

    #2
    Мнението ми е че няма 110 коня, има 110 KW / 150 коня или 88 KW/ 120 коня. Не се заяждам, просто няма как хората с такава кола да ти кажат мнението си, когато не знаят за кой двигател става въпрос.

    Иначе за крушката просто си я сменяш, какво имаш в предвит под последователност? Ако питаш как, на всички модели коли е почти еднакво. Има на самата пластмаса като отворче където пъхаш отвертка (или си има професионални инструменти пластмасови за сваляне на щипки да не се надраска боята) и е на щипка/и , излиза и ще видиш директно крушката, ако не се лъжа е T10 W5W.
    Последна редакция от yeksuh; 14.05.2019, 16:55.

    Коментар


      #3
      Fiat Bravo II пуска на пазара своята модификация с бензинов двигател 1.4 TJet 16V (120 HP) през 2007г. Двигателя е с обем 1368 куб. см. и ускорява от място до 100 км/ч. за 9,6 с Извинявам се за техническата грешка В талона е записано Р - 1368 а Р2 - 110 kw Манипулацията за смяна на крушката от къде се прави / отвън или откъм багажника ?

      Коментар


        #4
        Последно 110 кв. ли е или 120 кс. защото разликата в мощноста на двата двг. е осезаема. За крушката сменя се отвън има и клипчета в ютуб.За по сигурно напиши кода на мотора тука или използвай епера за да знаеш какво всъщност караш.
        Последна редакция от banski starec; 15.05.2019, 00:02.

        Коментар


          #5
          номер на двигателя 1197632

          Коментар


            #6
            Ако са 110 kw то тогава конските сили са около 147 Важно е защото от това зависи какъв данък ще плащам

            Коментар


              #7
              110 kw са 150 к.с.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #8
                Ех, малко да живне тоя форум...

                бтв - какво значение има смяната на крушка на задния номер от мощността на двигателя???

                п.п. Тони, това за данъка се мисли преди да си купиш колата, а колко ще ти е данъка - ще ти го сметнат в общината...
                Fiat Punto 1.1-Синята птица
                Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                Коментар


                  #9
                  Ех, малко да живне тоя форум...

                  бтв - какво значение има смяната на крушка на задния номер от мощността на двигателя???

                  п.п. Тони, това за данъка се мисли преди да си купиш колата, а колко ще ти е данъка - ще ти го сметнат в общината...
                  Ами колкото е по-бърза колата, толкова по-голям товар ще се пада на жичката на крушката и толкова по-често ще се къса => гори.
                  => Се търси по-бърза техника на смяна, за да се спести време в бъдеще.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    Ще си вземе LED крушчица тип W5W T10 и няма има жичка на която евентуалнo земното ускорение на огромните, зашеметяващи 150 коня би прецакала

                    Коментар


                      #11
                      Ще си вземе LED крушчица тип W5W T10 и няма има жичка на която евентуалнo земното ускорение на огромните, зашеметяващи 150 коня би прецакала
                      Да, ама ще се сблъскаш с три други проблема, които ще ти влияят в по-голяма степен от на жичката и ще ги сменяш по-често.
                      1. От бързината и скоростта ще се получава по-голямо греене. Съответно диода ще умре по-рано от крушката.
                      2. Горното с добавка към безоловния припой, ще позволява диода да се отлепва по-често.
                      3. С по-мощния двигател ще даваш повече пари за гориво. => Ще остават по-малко пари за крушки. => Ще купиш евтини крушки. => Горните две точки ще получат много голяма тежест.

                      4. Сумарно от горните три пак идваш на позиция, че ще сменяш диодите и по-често от крушките.

                      => Пак идваме на въпроса ти как да си оптимизираш по-честата смяна на крушката, изхождайки първоначално от мощността на двигателя.
                      Последна редакция от BO; 16.05.2019, 13:26.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        Да, ама ще се сблъскаш с три други проблема, които ще ти влияят в по-голяма степен от на жичката и ще ги сменяш по-често.
                        1. От бързината и скоростта ще се получава по-голямо греене. Съответно диода ще умре по-рано от крушката.
                        2. Горното с добавка към безоловния припой, ще позволява диода да се отлепва по-често.
                        3. С по-мощния двигател ще даваш повече пари за гориво. => Ще остават по-малко пари за крушки. => Ще купиш евтини крушки. => Горните две точки ще получат много голяма тежест.

                        4. Сумарно от горните три пак идваш на позиция, че ще сменяш диодите и по-често от крушките.

                        => Пак идваме на въпроса ти как да си оптимизираш по-честата смяна на крушката, изхождайки първоначално от мощността на двигателя.
                        Аз като типичен Алфист си карам на габарити (без къси светлини) и фарове за мъгла. Така се наслаждавам на пълния потенциал на моите ЕКО 105 расови коньове. Като взех колата само сменях крушки и ми отне много време да разбера, че изгарянето им е в право пропорцианална зависимост от големината на момента който създава палеца на дясното краче (при обувка 45 номер) към педала на газта. Габарити+фарове за мъгла е решението при мен. Ще препоръчам на колегата след като смени крушката да опита известно време и ако има ефект - значи съм прав. Много хора подценяват този проблем при колите над 100 (коня или киловата), но той си е сериозен. С фиата 80коня съм сменял за 10години само един път крушки...слОчайнос? Отделно съм чувал, че ако сложиш по мощни крушки се намалява общата мощ на мотора и се плаща по-малък данък.

                        Честито на колегата за колата. Ще следя темата с интерес.
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар

                        Working...
                        X