Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след големия дъжд вчера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след големия дъжд вчера

    Вчера,ама точно в голямата буря карах около 30 мин баш в дъжда.Колата е на метан.Дъжда наистина беше много силен.По едно време,колата в движение сама изключи двигателя и при запалване работеше на 3 цилиндъра като отделно от това имаше и проблем с превключвателя метан-бензин който е вътре в колата до скоростния лост..... ето и снимка от нета https://elenagas.com/shop/image/cach...sL-500x500.jpg .Проблема с превключвателя е че след стартиране на двигателя светва,почва да мига и след 3-4 сек. се изключва изцяло сам(никакви лампички по него не светят) докато колата работи на 3 цилиндъра на бензин.След около 10 сек. пак се включва,мига и изключва нацяло.И така до безкрай. А преди ставаше следното,включва се ,мига и когато колата загрее до около 40-50 грасуса включва на метан.
    Днес изсушавах,чистих ,но никаква промяна.Чека дава "Engin fault" и колата работи на 3 цилиндъра,няма същата мощност и на половината кръстовища гасне.
    Та какво мога да направя ? И един проблем ли имам или два ?
    Последна редакция от dan4op5; 28.04.2019, 18:48.

    #2
    Бобина може би.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Точно бобина излезе NikMar. Най-дясната до еку-то. Не знаех че и с 1 цилиндър може да пали Стилото
      Извадих им буксите една по една на бобините ,и само с най-дясната не искаше да пали.После я извадих цялата бобина и я смених с най-лявата.Дясния цилиндър тоя път запали,а най-левия не.

      А това с метана,може ли да го прави заради не работенето на тази бобина, или е друг проблема според теб ? И верно ли е 60лв тая бобина ?
      Последна редакция от dan4op5; 28.04.2019, 20:47.

      Коментар


        #4
        Провери в www.axm-auto.com
        Последна редакция от NikMar; 28.04.2019, 23:52.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Колега, ако нова бубина ти е 60 лева се радвай, на 1.8 мотора 130 коня са между 100 и 180 лева бубините.
          Възможно е компа на метана да ти хваща, че нямаш изкра на 4 ти цилиндър или там където стои неработещата бубина и затова да изключва да не стане някоя беля.
          Оправи първо да работи колата нормално на 4 те си цилиндъра, тогава виж дали работи метана и ако не работи търси проблема. От АХМ обикновено се ползва форума с отстъпка. Аз лично си пазарувам от пича в младост, че ми е близо и винаги съм ползвал намаления. Поздрави.

          Коментар


            #6
            След смяната на бобината колата тръгна на 4 цилиндъра, обаче метана не иска.Превключвателя вече се включва и си стои ,но писука ,все едно метана е свършил.Сипах му за 5 лв за проба,но пак писука.Ще ме дерят още май
            Последна редакция от dan4op5; 05.05.2019, 08:59.

            Коментар

            Working...
            X