Колеги, вчера ми се случи нещо странно и едвам успях да се прибера.
Накратко, нямаше ми два месеца и оставих колата за смяна на ангренажен комплект, ремъци, ролки, водна помпа и т.н.
Запалих колата за да загрее, до като тръгна и в един момент буууум! Всичко в пушеци - и вътре в купето и отпред в коша. Веднага загасих двигателя. Щетите бяха експлоадирала (буквално) капачка на разшитителния съд и нещо около радиатора на парното. Казвам нещо, защото още не съм разглобил пластмасите, за да видя какво точно. Факт, че половината антифриз изтече в купето.
Та, направих байпас на парното и се прибрах благополучно. По време на пътя всичко си беше нормално. Индикатора за температура си беше където трябва и не се колебаеше. Като пристигнах я оставих да работи на място и не загря. Степените на вентилатора се включват нормално.
Още нещо. Няма масло в антифриза, не надува в охладителната система, като от гарнитурата на главата.
Днес също я покарах и не видях нищо необичайно.
Дайте предположения защо по дяволите се получи така?
Накратко, нямаше ми два месеца и оставих колата за смяна на ангренажен комплект, ремъци, ролки, водна помпа и т.н.
Запалих колата за да загрее, до като тръгна и в един момент буууум! Всичко в пушеци - и вътре в купето и отпред в коша. Веднага загасих двигателя. Щетите бяха експлоадирала (буквално) капачка на разшитителния съд и нещо около радиатора на парното. Казвам нещо, защото още не съм разглобил пластмасите, за да видя какво точно. Факт, че половината антифриз изтече в купето.
Та, направих байпас на парното и се прибрах благополучно. По време на пътя всичко си беше нормално. Индикатора за температура си беше където трябва и не се колебаеше. Като пристигнах я оставих да работи на място и не загря. Степените на вентилатора се включват нормално.
Още нещо. Няма масло в антифриза, не надува в охладителната система, като от гарнитурата на главата.
Днес също я покарах и не видях нищо необичайно.
Дайте предположения защо по дяволите се получи така?
Коментар