Здравейте имам голям проблем От 2 дена съм горд собственик на Ланчиа Дедра 1.8 835А2.046 и си я купих от София и я докарах в Сливен без каквито и да е проблеми. На следващия ден измих двигателя подсуших го добре запали си и нямаше никакъв проблем. Но след това всичко взе да се ебава. Като загрее на 2100 оборота веднъж прекъсва и не вдига над 4500 забива до там. Това го прави само като е загряла като е студена го НЯМА проблема. И още нещо забелязах че неще да загрее над 80 градуса а на връщане от софия си поддържаше 90. С майстора ми започнахме да гледаме дали ангренажа не е прехвърлил зъб- всичко беше както трябва, но беше скъсан ремъка на балансиращия и това е станало при мен защото в София като я гледахме всичко беше ОК.Сменихме го ремъка и пак няма подобрение.Моля ви се помогнете със съвет от какво може да е проблема? Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям проблем- няма оправия Дедра 835А2.046
Collapse
X
-
Strabex написа:Вадихме свещи кабели палец всичко и няма и няма оправия. Като видях ремъка си викам а отнего е ама нъцки. Все същата работа а като е сттудена е супер. Струва ми се че е нещо по инжекцията защото прави все едно изключвателя й е на 4500rpm а странно защо на 2100rpm притриса веднъжфиатче Браво 2.0
Коментар
-
lu40 написа:Преди време след едно миене на двигателя на служебната Вектра,тя започна да прекъсва.Оказа се,че кабелите за В.Н.са попили вода и след смяната им всичко се оправи.Дано съм ти бил полезен с информацията,но все пак напиши,когато решиш проблема.УспехFiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
И аз го имам същия ефект с типото от подписа. Малко след пароструйката започва да се дави на определени обороти. Забелязах, че ако колата е по-топла ефекта се усилва, но нямам обяснение за това. В моя случай се оказа, че се мокри датчика дето излиза от вала и командва искрата, направо беше подгизнал. Намира се доста ниско и виси на кабела, така че водата се стича и... Сега си знам-след пароструйка-сушене на бобина и датчик-3 минути. Така че най-вероятно проблема е електрически. Дано да е това, защото е безобидно, успех!
Коментар
-
Номерът на hit-ko е (046) 66-33-00, може и л.с. да му напишеш. Ще се отзове.А сега да кажа и аз за прекъсването (малко оффтопик). Точно такова поведение извади един ситроен, и това стана причина да не го купя. Студен - идеален, като загря - все да хълца, не набира, губи обороти на празен ход. Странна история. Продавачът ме убеждаваше, че било от измиването на двигателя - имало вода при свещите. Ама всъщност точно за вода при свещите - ефектът би трябвало да е обратен, райт? Дано не е прецакан някой електронен компонент от водата. Не, че няма оправия, ама пари струва. Все пак, колега, обади се на hit-ko. Вярвам, че ще намерите решение на проблема.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Дам с него се разбрахме за вторник да се видим дано да успее той да го отстрани проблема. Много странно днес паля сутринта колата-оборотите 2100 и не падат работи 30сек и гасне така стана 4-5 пъти докато позагря малко. В движение го направи още няколко пъти но като беше студена като загря взе пак да забива и ужассс Забелязвам че колата нещо се шашка на около тези 2100 оборота Майстора ми като я гледа каза че комутатора загрявал дали не прави пробив от него се чуда
Коментар
-
Аз съм за тезата - ако двигателя е мръсен и единствено ако ще трябва да правиш по него нещо, само тогава трябва да се измие.Двигател не се мие! Да не говорим в почти зимни условия!Аз дори в сегашното положение и колата няма да си измия, пък какво остава за двигателя.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колега, двигателя не се мие с пароструйка Вода влиза да не казвам къде Като искаш да го измиеш (ако чак толкова се налага) взимаш много парцали и почваш да бършеш Аз двигател не съм мил от 1997г. Тогава карах Рено 5 1.1 бензин с карбуратор. Измих го защото не бе мит сигурно 5 г., спря да пали в следвашите 5-10 мин. и от тогава си казах - НИКОГА повече пароструйка по мотораhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Добре че се е правило.И аз да дам гласа си за тезата че:мотор не се миеИли по много голяма нужда за каквато всъщност не се сещам Никога нищо не се е преебало от неизмит двигател. Обратното - често-често.Така поне ще си имаш едно наум следващия път като те хване мания за чистота :DI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар