Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Започвам вече с ремонта на Типо-то...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Започвам вече с ремонта на Типо-то...

    Здравейте колеги,най-напред да пожелая весели празници и всичко най-хубаво!Като за начало днес си купих вътрешни накрайници за рейката (AS Metal с отстъпка понеже бях с гащиризон за 35лв двата) иги поразгледах ама не успях да разбера всъщност докога се завиват на рейката (т.е. те имат резба и в даден момент трябва да спра да ги навивам в рейката ама кога?).За инфо рейката не е хидравлична и накрайника се явява с резба като на гайка (за хидравличните е обратното).Имам си проблемчета и с лагера на първичния вал на скоростите (вече като тръгвам затяга и не иска да тръгне както трябва,притръсва зверски особено ако е по-пълна,на празен ход ако не съм натиснал съединителя трака доста силно - като дизелче е) и мисля да се заемам след празниците.Исках да попитам някой знае ли как точно се откачат полуоските и как е най-лесно да се демонтира скоростната кутия (двигателя ще е свален предварилтено по други причини).Потърсих си и нещо което се оказа че не се намира лесно - гумения маншон за скоростния лост в купето - струвал около 30лв. ама го няма никъде.Намерих си някакви универсални кожени и незнам си какви ама си искам такъв от някъде.Благодаря!
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    #2
    Най-лесното е да броиш колега, колкото витки развиеш стария накрайник, толкова навивай новия. Виж работата със скоростите е по-е....ана. Ако ще цепиш скоростна кутия, и не си го правил друг път по-добре не се захващай. Мойта уж майстор я прави и след това започна да блокира след маневра на заден ход (оставаше блокирана на първа, но го правеше само когато тя си реши, а това е най-гадното защото не знаеш кога ще те изненада). Иначе лагер за първичния вал струва около 35,00 лв. Полуоските се откачват като развиеш централните гайки на главините- тези дето са в средата между отворите за закрепване на гумите. Ако ще ги вадиш заедно с двигателя и скоростите мисля, че това е достатъчно, но ако първо ще сваляш полуоските ще се наложи да разкачиш главината или от шарнира или от болтовете на амортисьора. От страната на скоростната кутия само махни маншоните и издърпай полуоските. Повече инфо можеш да вземеш от http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo...us_Chap4_6.pdf
    TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
    ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
    НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ

    Коментар

    Working...
    X