Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мниение Volvo v50 2 HDI 136к?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мниение Volvo v50 2 HDI 136к?

    Здравейте колеги, обмислям да сменям фиатчето и както се разбира от заглавието съм се огледал много във волвото, та ако има някой запознат с колицата нека сподели мнение за мотор, подръжка, чести проблеми и т.н
    ПС: Не питам във Волво форума, че там много хвалба много нещо :D
    Благодарско.

    #2
    Мотора е на Пежо, мисля, че няма някакви инженерни недомислици и е здрав, ако е на малко километри.
    Ако го търсиш с автоматична кутия, се приготви за висок разход и слаба динамика.
    Ако пък е с ръчна, гледай да не е заминал маховика.
    Очаквай и ядове с ДПФ, като на всяки дизел след 2005.
    Защо не си вземеш бензиново?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Имам колеги които са им големи фенове,едното е S 40 дизел 2004 аз си мислих че стилото скърца но това нещо ми промени мнението за пласмаси и скърцането от тях то се не търпи.Другият кара S80 D5 2006г. Добра кола изключително ниска и опира на всякъде иначе е много добре направена.И двамата са във месеца поне по два пъти във бокса.Цените за подръжка са по скъпи от на мерцедес,бмв,ауди все пак там се позиционира и волво .Пример,смяна на термостат S40 280лв,тампони на двигателя S 80 1100лв/за сравнение на А5 са 400лв/,това коментираха след последните си визити.Проблеми всевъзможни и от всякакво естество.За всяка една част се чака доставка.Другото е на приятелче XC 90 закупено чисто ново през 2017 пет пъти си прибирам това приятелче от сервиза за година и половина.Защото не му дават даже и оборотна кола което е смешно,ти да броиш 150000 лв и да караш на жена ти фиестата през два месеца е смешно.Аз лично кола със по скъпа подръжка спрямо аналозите на другите марки не съм виждал.
      Последна редакция от ivan77; 02.03.2019, 23:49.
      STILO 1.4 16v.

      Коментар


        #4
        Отвратително скъпа поддръжка ,и необоснована...Плюс това ,тва не са ти от истинските Волва-добре познатите ръбати кораби със задно предаване...

        Коментар


          #5
          Карам и едно Волво В70 (комби) освен Стилото и мога да кажа мнение за него.

          Като цяло стабилна кола, създава чувство за комфорт и сигурност. С Д5 мотора е. Дърпа много добре и е икономична. Дава ми 6/100, но го карам само извън града. За в града тоя кораб не ми трябва. Седалките не са ми удобни на мен. Трябва да се мисли нещо допълнително да се слага, за да не се изморява кръста при дълъг път.

          Като цяло съм доволен от колата, но поддръжката е безмислено и необяснимо скъпа. За качествено...качествено е, но и парите за частите са качествени. Чак ти се отщява да е толкова качествено...

          И още нещо. Преди три години (а може да станаха и четири) Волво ги купиха някакви китайчета и оттогава марката не е това, което е била...за съжаление. Купи ги Джели през 2015 ако не се бъркам и оттогава качеството е само надолу, така че ако ще купуваш, то купувай екземпляр преди тази година!


          П.П. Още по-зле през 2010 са ги купили китайците:

          https://www.vesti.bg/pari/biznes/volvo-veche-e-kitajska-sobstvenost-2871251
          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

          Коментар


            #6
            Мотора както се спомена е на Пежо. Същия, който се монтира на сума други коли- Форд след 2007, всички Пежа със 140 коня, немалко Волва, Ситроен. Аз лично не го харесвам, води се здрав, но създава грижи с дюзички, помпи, макар че то вече се приема за нормално да дадеш 1500 лв за рециклаж на дюзи и да ходиш да ти ги кодират, аз съм малко разглезен от жтд-то. Разбира се като всички дизели от тези години има и нормалните проблеми с ДПФ, маховици, турбо и т.н.- абе модерен дизел. Ако още се въмнуваш, чети по форумите на другите марки, за които ти писах и ще си изясниш мотора дали си струва. Реално, който не е карал жтд, ще каже, че е супер двигател
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Мерси пичове. Говорих и с няколко познати майстори и доста ме наплашиха :D ,както казвате и вие доста скъпи части, ремонти, много км и т.н, така че изглежда ще се преоринтирам към друго.

              Коментар


                #8
                Е, може към Фиат да се ориентираш. Едно Стило ще ти пасне.

                Коментар


                  #9
                  stilo_new написа: Преглед на мнението
                  Е, може към Фиат да се ориентираш. Едно Стило ще ти пасне.
                  Ахах.. за стилото не знам, но ми предложиха браво 2, а аз съм загледал Croma-та и сега пак е чудене
                  Последна редакция от marteu; 07.03.2019, 21:19.

                  Коментар


                    #10
                    Зимай КроматаЖалко ,че не е ,като Крома 154,но за мене е по добре от другите 2

                    Коментар


                      #11
                      Вече 6 години имам дизелово Волво - не В50, а предшественика му В40, с което съм минал около 100 000 км. Поддръжката не е по-скъпа от тази на линеата ми - евтиния фиат, сглобяван в Турция. Понякога се налага да се почака за частите, това е единствената разлика. За сметка на това усещането е, че караш кола, която е правена с ум и мерак. Не вярвам при В50 да са по-различни нещата. Е, винаги има риск да попаднеш на някой половин-милионник, защото тези коли са правени именно с идеята да се карат безпроблемно много стотици хиляди километри.
                      Последна редакция от snake; 09.03.2019, 23:07.
                      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                      Коментар


                        #12
                        Може би за по-старите модели Волво цените не са толкова ужасяващи. Предполагам, защото много "афтърмаркет" фирми влизат в играта с предлаганите резервни части, но все пак това е правило за всички автомобили над 15 гпдини.

                        За моето Волво такива тенденции не съм забелязал.

                        Например цена на серво - 700 лева (даже май имаше отстъпка)
                        Маховик - 2000 лева (тук и не съм питал за след отстъпката - още си го карам стария)
                        Носач - 280 лева (с отстъпка)
                        Биалетките не ги помня колко бяха, защото ги смених с много други неща (консумативи, фреон и пр.), но и те бяха фрапиращи (на фона на 15 лева за Стило-то)

                        Това са цени за Волво В70 2007 година.
                        Всеки си знае де. Може за някой това да са нормални цени...
                        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                        Коментар


                          #13
                          B70 е лимузина от съвсем друг, по-висок клас. И във форума на волво съм чел, че там поддръжката наистина е скъпа. Докато В40 и В50 са от един и същи клас. Визията на В40 е леко пипната и се е получило симпатичното В50. Наистина нищо особено няма в поддръжката на подобен тип кола.

                          П.П. Под серво не знам какво точно имаш предвид, но ако става дума за хидравличната помпа - на добрата ми Астра Г (популярен автомобил, за който битува мнението, че се поддържа на народни цени) струваше около 2 200 лв. нова, GM от магазина. Най-добрата цена по разни онлайн магазини, без да е ясно какъв е произходът и без гаранция, беше по спомен около 1600-1800 лв. Имаше и по-евтини, под 1000 лв., но само в сайтовете. Като попиташ за наличност - йок. Добре че Астри има по моргите и за 350 лв. си намерих хидравлична помпа втора употреба.
                          Последна редакция от snake; 10.03.2019, 10:47.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #14
                            Имам колеги които са им големи фенове,едното е S 40 дизел 2004 аз си мислих че стилото скърца но това нещо ми промени мнението за пласмаси и скърцането от тях то се не търпи. Цените за подръжка са по скъпи от на мерцедес,бмв,ауди все пак там се позиционира и волво. Пример,смяна на термостат S40 280лв.
                            Не знам от къде ги вадиш тези цени (може би на дизел наистина са такива), но на 1.6 и 1.8 бензин термостата се сменява за 30-40лв и 10 минути работа, лично съм го правил. За возията също не съм съгласен, може би си подаднал на лош екземпляр?! На моето V40 (същото като S40, но комби), със 17-ки джанти и заводско "спортно" окачване, возеше като да ти изпаднат пломбите, но скърцане не е имало грам! Пък старото ми S40 с обикновенно окачване и 15-ки джанти, хем не скърцаше, хем возеше доста комфортно, поне по моите стандарти.

                            Коментар


                              #15
                              ...със 17-ки джанти и заводско "спортно" окачване, возеше като да ти изпаднат пломбите, но скърцане не е имало грам! Пък старото ми S40 с обикновенно окачване и 15-ки джанти, хем не скърцаше, хем возеше доста комфортно, поне по моите стандарти.
                              Toва не съвпада със знанията ми по физика и геометрия? Но понеже няколко пъти го засичам и в Ауто Мотор унд Шпорт, да попитам защо?

                              Според мен с увеличаване диаметъра на колелата, друсането трябва да намалява, а не обратното?

                              Имам и теория - когато на кола с 15" се сложат 17", то за да се събере гумата е необходимо поставяне на доста по-нископрофилни гуми. Това ли е причината?

                              Коментар

                              Working...
                              X