Ти кога последно си видял в реномиран сервиз да заваряват по кола с електрожен?
С електрожен се заварява и до ден днешен, просто всеки апарат си има предназначение. Като се скъса нещо по багера нали се сещате, че никой не мъкне CO..... отива човека с електрожена и заварява на място. А предполагам се сещате, че един багер може да има доста повече електроника от един автомобил.
Относно кълването на електродите, има електроди и електроди и не всичките се разпалват лесно с не подходящата техника. Съвсем случайно в къщи имам техника за всякакъв вид заваряване и ми е ясно кое как се разпалва.
И аз ще продължавам да си откачвам АБ докато заварявам.
Багерът, ако е верижен, е добре заземен. Ако е колесен и инверторчето пуска фаза, може да стане много весело. Агрегатите като Триодин са много по-безопасни за електрониката. И класическите трансформатори, без автотрнсформаторите. И няма да те спаси откачването на акумулатора.
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар