Колеги насочил съм се към въпросната Брава,но нямам много информация от този двигател,къде евентуално има някакви по-сериозни дефекти и къде са му слабите места.Има ли проблем с ecu-то както при бензиновото стило.Ще съм благодарен някой да сподели полезна информация.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Брава 1.2 16в
Collapse
X
-
Какво да ти кажа, колега?! Бях написал пространно ревю в автомобили.инфо, ама сайта вече го няма.
Накратко: Двигателят е бетон, както и всичко останало по колата. Да изпреварваш без поне километър видимост забравяш, особено при изкачване. Като изпреварваш, тръгваш от 3500 оборота. Магистрала Хемус можеш да я изкараш цялата със 160, стига веднъж да ускориш до тази скорост. Разход извънградско 200 км път+100 км. магистрала 5,5. Разход само по магистрала 6,2. И двете доволно натоварен. Ако караш с до 90, ще падне под 5. Градско - лято/зима - 10-12. Всички стойности са с включен климатик/парно. Много як автомобил отвсякъде, стига да не закъсняваш много за някъде си, че тоя двигател не става за изпълнения.
П.С. А, хубаво е на година-две да зачистваш оста на дроселовата клапа с малко ВД, че започват да ѝ играят оборотите на празен ход. Друго няма.Последна редакция от slonikon; 27.02.2019, 02:06.браво 1,6/90 - 09 г.
-
slonikon написа: Преглед на мнениетоКакво да ти кажа, колега?! Бях написал пространно ревю в автомобили.инфо, ама сайта вече го няма.
Накратко: Двигателят е бетон, както и всичко останало по колата. Да изпреварваш без поне километър видимост забравяш, особено при изкачване. Като изпреварваш, тръгваш от 3500 оборота. Магистрала Хемус можеш да я изкараш цялата със 160, стига веднъж да ускориш до тази скорост. Разход извънградско 200 км път+100 км. магистрала 5,5. Разход само по магистрала 6,2. И двете доволно натоварен. Ако караш с до 90, ще падне под 5. Градско - лято/зима - 10-12. Всички стойности са с включен климатик/парно. Много як автомобил отвсякъде, стига да не закъсняваш много за някъде си, че тоя двигател не става за изпълнения.
П.С. А, хубаво е на година-две да зачистваш оста на дроселовата клапа с малко ВД, че започват да ѝ играят оборотите на празен ход. Друго няма.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Ей, ако има една такава Брава, ще рискувам да изляза от тунела със 160, вместо с 80, за да ти докажа, че няма да е горе със същата скорост.
Нали карам и аз Фиат 80 коня бензин, пак около 1000кг, с почти същите х-ки - около 13с. 0-100 и около 170км/ч топ спийд.
От там знам, че на това изкачване ако щеш 4-та връщай, повече от 130-135 не чакай. По GPS са даже и по-малко.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Бая трудно ще му е и на 1.8...Освен ако на втория тунел не спази 80 км.ч-понеже от този тунел и малко след него наклона на пътя не е толко струмен,и там има възможност да развие и набере.И пак не се знае после на стръмното нагоре колко ще падне.Абе 1.8-цата има некъв шанс да излезе с 140-150,ако е читаво и ако не изтропаСега докато е по хладно по има шанс,летото в жегите по добре да не пробва...
Коментар
-
ivopifeca написа: Преглед на мнениетоБая трудно ще му е и на 1.8...Освен ако на втория тунел не спази 80 км.ч-понеже от този тунел и малко след него наклона на пътя не е толко струмен,и там има възможност да развие и набере.И пак не се знае после на стръмното нагоре колко ще падне.Абе 1.8-цата има некъв шанс да излезе с 140-150,ако е читаво и ако не изтропаСега докато е по хладно по има шанс,летото в жегите по добре да не пробва...
Колега,благодаря оправи ми настроението.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоНай - забавния виц, който съм прочел днес.
Колега,благодаря оправи ми настроението.
Коментар
-
Аз пък имам такова Браво в перфектно състояние и не мисля, че има някаква драма с изпреварването. Вярно, че иска да му върнеш предавка да се случат нещата бързо, но пък чак километър видимост е малко в повече. Това за скоростта няма да го коментирам, особенно за макс. скорост на равно и какво ще направи нагоре.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар