Здравейте колеги. Дали е възможно каре да хърка само направо при подаване на рязко газ на първа и втора предавка, или при рязко потегляне от място?
Колата в завой не тропа и не хърка нищо. Съединителя е сменен преди 4-5 хиляди км., като това въпросно хъркане го имаше и преди да сменя съединителя и мислех, че ще изчезне, но не. Колата е пунто мк2 1.8 ХГТ. Когато се чуе въпросния шум светка и лампата на таблото за ЕСП или както там се нарича. Обаче и когато е изключено и теоретично трябва при загуба на сцепление да върти гуми пак има въпросния звук.
ПС: Дясното външно и вътрешно каре са сменяни, понеже когато ми изпуснат ампоните на гърнето и то опира в издувката за резервната гума и подозирах тях.
Левите карета не са сменяни, а звука се чува точно от пред шофьора. Другото ми съмнение е нещо скоростите да не са с проблем?
Колата в завой не тропа и не хърка нищо. Съединителя е сменен преди 4-5 хиляди км., като това въпросно хъркане го имаше и преди да сменя съединителя и мислех, че ще изчезне, но не. Колата е пунто мк2 1.8 ХГТ. Когато се чуе въпросния шум светка и лампата на таблото за ЕСП или както там се нарича. Обаче и когато е изключено и теоретично трябва при загуба на сцепление да върти гуми пак има въпросния звук.
ПС: Дясното външно и вътрешно каре са сменяни, понеже когато ми изпуснат ампоните на гърнето и то опира в издувката за резервната гума и подозирах тях.
Левите карета не са сменяни, а звука се чува точно от пред шофьора. Другото ми съмнение е нещо скоростите да не са с проблем?
Коментар