Бравото сигурно не е лош вариант, особено 1.9 мотора, макар да съдя косвено за него покрай делтата (тя дефакто е Браво с по-дълго междуосие). Досега ми се е налагало единствено задна главина да сменям и накрайници. Тогава се осведомих за частите по ходовата част и не ми се сториха скъпи - биалетки в диапазон 10-12 лева до 25 лева парчето, шарнир от 35 лева до 55-56 лева и все от този порядък, като имаше поне по три-четири варианта на различни производители. Окачването е здраво, щом като на кола от 2010 годдина, за пръв път миналата година се наложи да се бара нещо по него.
Относно другите проблеми с вихрови клапи и прословутата гумичка (уплътнение), те са известни и лесно отстраними, като сервизите имат опит в това.
И да, 1.9 120 к.с. може да постигне 4.7/100 в Астра, ако се кара до 90-100 км/ч., без да се налага да се взема 1.7.
Относно другите проблеми с вихрови клапи и прословутата гумичка (уплътнение), те са известни и лесно отстраними, като сервизите имат опит в това.
И да, 1.9 120 к.с. може да постигне 4.7/100 в Астра, ако се кара до 90-100 км/ч., без да се налага да се взема 1.7.
Коментар