И аз съм за Муса ако ще се избира измежду горе коментираните. Даже се бях засилил да взимам такава за евридейка. Имах условие да е автоматик и... се отказах Добро попадение е, ако ти трябва ръчка.
Лично моя съвет е да ги разкараш тия Панди и подобия. Особено Муси. Градска кола, чуписе много повече от най-капризната, която ще се кара извънградско.
Отделно този ще те закачи ще ти счупи фар, онзи друго. Габаритни части кът и цени до небето.
Вземи си една Корса за тези пари, сложи ѝ най-обикновена газ и не се занимавай с глупости.
Пробега няма нищо общо и е х3 или х4 (само да си знаеш).
За такъв двигател и аз ще се съглася, че за пръв път чувам (след кратка справка Panda II с фабричен метан има варианти 1.1 54 к.с. и 1.2 60 к.с., моля за поправка, ако греша), но за пробега не съвсем. Според теб средно по 18 000км+ на година са малко? За бензин? На мен ми звучи като реален пробег за 10 годишна кола (освен ако не са излъгали и за годината ). А пък въпросният 0.9 twin air turbo виждам, че се слага на моделите от 2011-та и 2014-та година, тоест следващата генерация.
Тая кола е купена нова за служебна, личи си. Погледни интериора в какво състояние е. Всички служебни коли са предимно бели, особено на фабрична газ. Мой колега си взе Bravo на 3г и беше на 250 000km (на таблото беше "като нова" )
По-добре търси с фабрично LPG, по-разпространено гориво е, няма да се чудиш кога и къде да зареждаш, разликата в разхода като цена е минимален.
Тука не съм много съгласен.За цялата минала година средно разхода на метан+бензин докато прехвърли,ми е около 7.20 -7.50лв/100км и то при скъп метан 1.55лв при нас в Пловдив. Средно за цялата година.Метан станции вече има навсякъде по БГ,еле пък в СФ.
За газ съм карал последно преди 10г,но мисля че под 10лв/100км няма как да падне.Или 25% повече.При много км ,с метана спестяваш доста пари./близо +3000 лв на 100к км ,ако разхода на газ му е 10лв/100 а аз мисля че е и повече.И при скъп метан.Ако е на морето,там е без пари /
Метана е по-евтин, но постоянно си правиш някакви тънки сметки къде да заредиш, което е малко натоварващо. Газта я има навсякъде, достатъчно евтина е и бутилките са малки.
Аз отново бих препоръчал Приуса, макар да е малко по-скъп, поне няма нужда да му се слага газова, да се сменява ангренаж и е с автоматични скорости, което за градско е огромен плюс.
Както казах, в събота ще тараша из Дупница, Благоевградските ги пообиколих днес, нищо впечатляващо освен това: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...4&slink=9n0kc1
Има що годе по-запазени и лъскави колички, но такава под 5 хиляди не видях (?!) Нещо или са вдигнали цените, или на мен ми е остаряла нагласата. Та нищо чудно да изненадам себе си с нещо, което не съм планирал и не съм слагал в сметките (като астрата).
Никой нищо не каза за рендето Туинго 1.2 (по препоръка на запознат и то е в предварителния ми списък за оглед).
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Ще добавя като вариант и Фиеста/Фюжън от 2002-2010. В този бюджет са, имат бензонови мотори по 70-80коня. Супер грозни коли са, но пък са идиотоустойчиви. Като минус мога да кажа, че 1,4 мотора гори много. В града 13-15газ с климатик си прави.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
За тея пари Grande Punto 1.4 8v с газ е перфектния избор.
+1. На устата ми е да го предложа от известно време, но реших да пропусна, да не го сметнеш за агитация.
Тази като гледам, отговаря на изискванията - малка градска кола, има газ, отговаря на бюджета, дори е регистрирана, но пък й свети check-а. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...7&slink=9nofjm
В Дупница несъмнено има по-голям избор, не всички обявени за продажба коли са снимани. Най-добре е на място да идеш и да разгледаш, даже ако успееш да хванеш автовоза докато ги сваля, още не са ги изкъпали и не са им върнали километрите....
За този бюджет може да огледаш и за 1.3 mjet.
Тойота Приус най-евтино ги правят (сервизират) в Банско.Хубаво е батерията да не си е заминала.При скорости до 60 км/ч, основно кара на ток и се зарежда само от двигателя.На извънградско е като малолитражка.Скорости над 100 км/ч го карат да харчи доста гориво.Иначе е пъргав, "като тролей", заради автомата, който е ЕCVT.Може да му се сложи газов инжекцион и придвижването да е по-евтино от кола с метан.
Коментар