Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Плюе гумички" !?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Променлива геометрия на входящите и изходящите колектори. Управлява се дебита на тръбите (или хода на клапаните), като по този начин се постига максимална мощност за съответните обороти. Вече информацията за оборотите не знам откъде се взема, но заигравката може да е в клапанния механизъм.

    Коментар


      #17
      Това наистина прилича на дефектни гумички. А може и да не са дефектни, а да не са избрани точно за този двигател. Ако водачите са по-тънки дори с 0.1мм (или гумичките по-широки) сигурно ще стоят хлабаво. Вариант - ако са сменяни водачи и са сложени такива с неточен размер на мястото за гумичките. (нещо споменаваш за "обслужване" на главата - кога е правено и защо - колата е на малко километри). Винаги на едни и същи клапани падат?Ако падат на различни клапани всеки път - опитай да вземеш по-маркови, дори и да са по скъпи и лично провери (примерно по каталозите в интернет) дали са точно за този двигател.
      Fiat Ritmo 105TC
      1600cc 105к.с.

      Коментар


        #18
        johnfound написа:
        Това наистина прилича на дефектни гумички. А може и да не са дефектни, а да не са избрани точно за този двигател. Ако водачите са по-тънки дори с 0.1мм (или гумичките по-широки) сигурно ще стоят хлабаво. Вариант - ако са сменяни водачи и са сложени такива с неточен размер на мястото за гумичките. (нещо споменаваш за "обслужване" на главата - кога е правено и защо - колата е на малко километри). Винаги на едни и същи клапани падат?Ако падат на различни клапани всеки път - опитай да вземеш по-маркови, дори и да са по скъпи и лично провери (примерно по каталозите в интернет) дали са точно за този двигател.
        Дефектни гумички партидата да е кофти нещо...Обслужена глава-в смисъл на припаснати клапани. Това стана при последната смяна на гумичките-това е причината. Не са сменяни водачи (поне откакто имам колата). Сега ще се разбере дали илзлизат на едни и същи клапани или където си искат. Дълбоко се съмнявам гумичките да са с грешен размер.
        Fiat Stilo 1.8 16V

        Коментар


          #19
          Stilo написа:
          Променлива геометрия на входящите и изходящите колектори. Управлява се дебита на тръбите (или хода на клапаните), като по този начин се постига максимална мощност за съответните обороти. Вече информацията за оборотите не знам откъде се взема, но заигравката може да е в клапанния механизъм.
          Хода на клапаните?!? Да затварят и отварят повече или по-малко? Това как става? Мести се вала или какво?ПП: И като не слуша няма да й купя лети джантаци за лятото! Да види тя!
          Fiat Stilo 1.8 16V

          Коментар


            #20
            Това което знам е че зъбните колела (на които върви ремъка) на разпределителните валове в твоя двигател не са фиксирани директно на вала, а има между тях някакъв механизъм, който кара вала спрямо оборотите да се измества и да променя движението на гърбиците - в резултат те отварят по-рано и затварят по-късно (или обратното при ниски обороти) така че пълненето и изпразването на горивните камери е с различно време - съответно богата или обеднена смес. Но тези гумички явно имат несъвместимост с водачите. Ами ако фабрично е дефектна партидата на водачите

            Коментар


              #21
              Stilo написа:
              Това което знам е че зъбните колела (на които върви ремъка) на разпределителните валове в твоя двигател не са фиксирани директно на вала, а има между тях някакъв механизъм, който кара вала спрямо оборотите да се измества и да променя движението на гърбиците - в резултат те отварят по-рано и затварят по-късно (или обратното при ниски обороти) така че пълненето и изпразването на горивните камери е с различно време - съответно богата или обеднена смес.
              Ясно!
              Stilo написа:
              Но тези гумички явно имат несъвместимост с водачите. Ами ако фабрично е дефектна партидата на водачите
              По скоро на този тип гумички внесени тук. Или колегата johnfound е прав-може би някой е сменял водачи преди мен...ама защо?!? Нямало следи от удар на клапан в бутало...всичко изглежда наред, даже много!
              Fiat Stilo 1.8 16V

              Коментар


                #22
                за мен също е голяма мистерия - то 3 пъти да сменяш гумички - значи не са те виновни. Остава да са водачите...

                Коментар


                  #23
                  Stilo написа:
                  за мен също е голяма мистерия - то 3 пъти да сменяш гумички - значи не са те виновни. Остава да са водачите...
                  Друга хипотеза: Надрани стъбла на клапаните. Ако има големи напречни дирюги може да закачат в гумичката и постепенно да я свалят. Такива дирюги понякога остават от некадърно сваляне на конусчетата на клапаните (с чук). Отново е важен въпросът: "На едни и същи клапани ли падат гумичките?"
                  Fiat Ritmo 105TC
                  1600cc 105к.с.

                  Коментар

                  Working...
                  X