Променлива геометрия на входящите и изходящите колектори. Управлява се дебита на тръбите (или хода на клапаните), като по този начин се постига максимална мощност за съответните обороти. Вече информацията за оборотите не знам откъде се взема, но заигравката може да е в клапанния механизъм.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Плюе гумички" !?!
Collapse
X
-
Това наистина прилича на дефектни гумички. А може и да не са дефектни, а да не са избрани точно за този двигател. Ако водачите са по-тънки дори с 0.1мм (или гумичките по-широки) сигурно ще стоят хлабаво. Вариант - ако са сменяни водачи и са сложени такива с неточен размер на мястото за гумичките. (нещо споменаваш за "обслужване" на главата - кога е правено и защо - колата е на малко километри). Винаги на едни и същи клапани падат?Ако падат на различни клапани всеки път - опитай да вземеш по-маркови, дори и да са по скъпи и лично провери (примерно по каталозите в интернет) дали са точно за този двигател.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
johnfound написа:Това наистина прилича на дефектни гумички. А може и да не са дефектни, а да не са избрани точно за този двигател. Ако водачите са по-тънки дори с 0.1мм (или гумичките по-широки) сигурно ще стоят хлабаво. Вариант - ако са сменяни водачи и са сложени такива с неточен размер на мястото за гумичките. (нещо споменаваш за "обслужване" на главата - кога е правено и защо - колата е на малко километри). Винаги на едни и същи клапани падат?Ако падат на различни клапани всеки път - опитай да вземеш по-маркови, дори и да са по скъпи и лично провери (примерно по каталозите в интернет) дали са точно за този двигател.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Stilo написа:Променлива геометрия на входящите и изходящите колектори. Управлява се дебита на тръбите (или хода на клапаните), като по този начин се постига максимална мощност за съответните обороти. Вече информацията за оборотите не знам откъде се взема, но заигравката може да е в клапанния механизъм.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Това което знам е че зъбните колела (на които върви ремъка) на разпределителните валове в твоя двигател не са фиксирани директно на вала, а има между тях някакъв механизъм, който кара вала спрямо оборотите да се измества и да променя движението на гърбиците - в резултат те отварят по-рано и затварят по-късно (или обратното при ниски обороти) така че пълненето и изпразването на горивните камери е с различно време - съответно богата или обеднена смес. Но тези гумички явно имат несъвместимост с водачите. Ами ако фабрично е дефектна партидата на водачите
Коментар
-
Stilo написа:Това което знам е че зъбните колела (на които върви ремъка) на разпределителните валове в твоя двигател не са фиксирани директно на вала, а има между тях някакъв механизъм, който кара вала спрямо оборотите да се измества и да променя движението на гърбиците - в резултат те отварят по-рано и затварят по-късно (или обратното при ниски обороти) така че пълненето и изпразването на горивните камери е с различно време - съответно богата или обеднена смес.Stilo написа:Но тези гумички явно имат несъвместимост с водачите. Ами ако фабрично е дефектна партидата на водачитеFiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Stilo написа:за мен също е голяма мистерия - то 3 пъти да сменяш гумички - значи не са те виновни. Остава да са водачите...Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар