Колеги, преди известно време пуснах в "Сервизи/Магазини" тема "Ауто Италия или Ванто Трейд - качество/цена ?"http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=12041&postdays=0&postorder=asc&sta rt=0Желанието ми беше да разбера кой е по-свестния сервиз, че да си разреша проблема с харча на масло.http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...sc&start=9Та смених ги гумичките аз, но изрично поисках да ми запазят старите. Еми запазиха ги-чисто нови са си!!! Казаха ми, че две били "изплюти"!!! Какви са тия плюещи клапани бе! Така лесно ли се плюе гумичка, че и две!Според Вас каква може да е причината една гумичка да бъде изплюта? Аз се сещам за гумички менте например. Има ли такива? Сега са ми сложили някакви "CORTECO". Възможно ли е да я изплюе заради високи обороти или некачествено масло? Или може би причината е в подаването на въздух?Ето картинка на моя вариант клапани, гумичката е номер 4.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Плюе гумички" !?!
Collapse
X
-
какви са ти старите,на мен един дет се пише за приятел ми смени предходните гумички които бяха кортеко и аз си ги бях слагал с други френски дето бил много доволен от тях,и се оказа че ми харчи масло 1.5 литра на 1300км и като отворих -какво да видя гумичките на стеблата на клапаните ,от долу излезнали от водача,пак си взех кортеко от евро 07 за 4.50лв и пак си ги смених сам (аман от майстори познати и непознати....) и няма проблеми с маслото за 10000км около 0.5л доляхзначи в сервизите броя поправени коли зависи пряко заплатата на хората и тогава нормата разваля формата...... кофти че ти се е получило така,би трябвало без пари да ти отстранят проблема втория път...типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
-
Колега .... погледни си водачите на клапаните !!! Когато един водач е износен стеблото на клапана започва да "играе" и от там много често се "изплюват" гумичките. От личен опит ти го казвам (голф 2 1.6 ми , Пасат 1.8 , Рено 19 )Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
HCO написа:Колега .... погледни си водачите на клапаните !!! Когато един водач е износен стеблото на клапана започва да "играе" и от там много често се "изплюват" гумичките. От личен опит ти го казвам (голф 2 1.6 ми , Пасат 1.8 , Рено 19 )Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
dan4o написа:какви са ти старите,на мен един дет се пише за приятел ми смени предходните гумички които бяха кортеко и аз си ги бях слагал с други френски дето бил много доволен от тях,и се оказа че ми харчи масло 1.5 литра на 1300км и като отворих -какво да видя гумичките на стеблата на клапаните ,от долу излезнали от водача,пак си взех кортеко от евро 07 за 4.50лв и пак си ги смених сам (аман от майстори познати и непознати....) и няма проблеми с маслото за 10000км около 0.5л доляхзначи в сервизите броя поправени коли зависи пряко заплатата на хората и тогава нормата разваля формата...... кофти че ти се е получило така,би трябвало без пари да ти отстранят проблема втория път...Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
смяна на водачи е скъпа операция и обикновенно се проверяват за износване стеблото на клапаните и водача,това е съпроводено с сваляне на глава,после ако се сменят водачи и клапани,трябва да се припасват,реглаж на топлинни хлабини ,абе колата ти е на малко километри,виж как е след тази смяна на гумичките дали намалява маслото.моята по километраж е на 147 000 ,1.4 карбуратор ,ама бензин вижда само като я паляили като ми свъри газта,огледай си аспуха,на мойта като и излезнаха гумичките бешесе омаслил достанаблюдавай си маслото и ако за 200-400 км спадне доста,тогава се кахъригледам че мотора ти вади голяма компресия,не се навивай да ти сменят водачи,като гледам какви са цените в софия ще те съдерат живне знам да ли не си с по рядко масло,пробвай с приста с гъстота която дават по каталогза твоя мотор,да не са ти наляли менте от’’марковите’’....а бе виж как се държи с новите гумички и тогава казвай.........типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
dan4o написа:смяна на водачи е скъпа операция и обикновенно се проверяват за износване стеблото на клапаните и водача,това е съпроводено с сваляне на глава,после ако се сменят водачи и клапани,трябва да се припасват,реглаж на топлинни хлабини ,абе колата ти е на малко километри,виж как е след тази смяна на гумичките дали намалява маслото.моята по километраж е на 147 000 ,1.4 карбуратор ,ама бензин вижда само като я паляили като ми свъри газта,огледай си аспуха,на мойта като и излезнаха гумичките бешесе омаслил достанаблюдавай си маслото и ако за 200-400 км спадне доста,тогава се кахъригледам че мотора ти вади голяма компресия,не се навивай да ти сменят водачи,като гледам какви са цените в софия ще те съдерат живне знам да ли не си с по рядко масло,пробвай с приста с гъстота която дават по каталогза твоя мотор,да не са ти наляли менте от’’марковите’’....а бе виж как се държи с новите гумички и тогава казвай.........Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Принципа на клапаните ти е като на моето Типо и като на повечето коли.Дефакто гумичката се държи на водача (водача е удължен и в горната му част е самата гумичка) и аз лично моито като ги слагах ми се наложи да ги набивам с тръбичка за да легнат както трябва.....смятай колко стабилно хваща гумичката в основата.Досега никога не съм чувал за "изплюта гумичка"...случвало ми се е много по-фрапиращия случай двигателя да няма нито една гумичка макар че би трябвало да си има.... ама не е изплюта.За да се откачи гумичката от стеблото на водача вариантите според мен са няколко - прецакана гумичка която не ляга свестно на водача или прецакана основа на водача (от прегряване,от засрещане на клапаните при скъсване на ангренаж и т.н.) или много лошо смазване при което отдавна да ти е блокирал разпределителния вал защото те се смазват от магистралата за вала.Честно казано не виждам обяснение да са изплщти.А по повод харча на масло има няколко опции - тече от някъде (най-лесната проверка става в такова гадно време като сега навън - след каране по-дълго време на дълъг път поглеждаш отзад капака,бронята и т.н. и ако в самата мърсотия има малки петънца това е масло...на мен ми тече по съвсем малко и не остават нито капки нито двигателя е омаслен отдолу ама горе е леко мазен и отзад си мята по малко пръски) или сегментите не са в ред (ако си мерил компресия сподели колко е) или другия вариант е да е прецакано маслото.Аз със Shell (20лв 5 литра) изкарах разход по литър на 1000км ама като сипах Total Quartz разход няма - за 3000км е свалило една идея от щеката и то защото отгоре омаслява от капака на главата.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:Принципа на клапаните ти е като на моето Типо и като на повечето коли.Дефакто гумичката се държи на водача (водача е удължен и в горната му част е самата гумичка) и аз лично моито като ги слагах ми се наложи да ги набивам с тръбичка за да легнат както трябва.....смятай колко стабилно хваща гумичката в основата.Досега никога не съм чувал за "изплюта гумичка"...случвало ми се е много по-фрапиращия случай двигателя да няма нито една гумичка макар че би трябвало да си има.... ама не е изплюта.За да се откачи гумичката от стеблото на водача вариантите според мен са няколко - прецакана гумичка която не ляга свестно на водача или прецакана основа на водача (от прегряване,от засрещане на клапаните при скъсване на ангренаж и т.н.) или много лошо смазване при което отдавна да ти е блокирал разпределителния вал защото те се смазват от магистралата за вала.Честно казано не виждам обяснение да са изплщти.А по повод харча на масло има няколко опции - тече от някъде (най-лесната проверка става в такова гадно време като сега навън - след каране по-дълго време на дълъг път поглеждаш отзад капака,бронята и т.н. и ако в самата мърсотия има малки петънца това е масло...на мен ми тече по съвсем малко и не остават нито капки нито двигателя е омаслен отдолу ама горе е леко мазен и отзад си мята по малко пръски) или сегментите не са в ред (ако си мерил компресия сподели колко е) или другия вариант е да е прецакано маслото.Аз със Shell (20лв 5 литра) изкарах разход по литър на 1000км ама като сипах Total Quartz разход няма - за 3000км е свалило една идея от щеката и то защото отгоре омаслява от капака на главата.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Гумичките нямат отношение към компресията-маслотражателни са.По металната част отвън не може да има следи от монтажа,контакта е по вътрешния диаметър.Изплютата гумичка не променя шума на ДВГ,хваща се само по разхода на масло.Може да бъде изплюта и не самата гумичка,а само пружинката и.Причините-колегите ги казаха вече,освен износени водачи/малко вероятно при този пробег и години/,аз залагам много повече на прегряване,неподходящо масло,оттам втърдяване или разлагане на материала,температурни разширения следствие прегряването,и не на последно място- неособено качествени гумички-колата е около 1 г.от началото на производството на модела , при всеки нов модел има период мин. 1г.за изчистване на възникнали проблеми- по конструкция, двигател, доставчици за първично вграждане и пр.КОРТЕКО се ползва от доста време в БГ,трябва да нямаш проблеми...Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Дано да са само гумичкитеИма вариянт майстора да не ги е набил както трябва поради причината че ако се набият както трабва и после още малко става беля -чупи се водача и от там главата долу за ремонт.Аз ти предлагам да си вземеш гумички Елринг доста по добри са от Кортеко.По скъпи са със по 20 ст. Кортекото са 1.00 лв /бр , а Елринг са 1.20 лв.От личен опит го казвам.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
мойте ги ’’изплю’’ защото сложиха някакви френски дето били много добри и ги слагат на лада(размера е същия),ама когато да ги купи в магазина дето пазарувал били свършилии купил от друг магазин(преди това аз си ги бях сменил и бяха на 5-6 000км).та същия мастор се кълнеше че не можело да е от гумичките,и понеже нямах скобата за отваряне на клапани отидох при него ,запретнах ръкави и разглобих колата ,като му ползвах инструмента,на три клапана гумичките се бяха измъкнали от водачите,а още няколко ги измъкнах с пръсти само няколко стояха добре,нямаше извинявайсамо каза -ами кво да правя ,такива са ми ги дали от магазина...та тогава пак си сложих кортеко и около 10000 км долях около 0.5л масло,така че може да са ти сложили кофти гумички ,ама виж все пак дали сега ще имаш разход на масло,понякога с по-рядко масло разхода е по-голям,пробвай с малко по-гъсто15w40типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Stilo написа:Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Баси, това вече не бях очаквал - значи има проблем с клапаните.Между другото този двигател е с променлива геометрия на входа и изхода.Да не би нещо там да има ядове.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар