Колеги, тъй като намирането на несмачкана и нескъсана шофьорска седалка за бравото е мисия невъзможна , възможно ли е да се вземе долната част от пасажерска седалка и да се монтира на шофьорската?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Седалки за Bravo I
Collapse
X
-
Коя друга? Идеята ми е (ако може) да взема здрава пасажерска седалка и да сложа долната й част на мястото на долната част на моята шофьорска седалка, защото бордовете й са доста смачкани (особено външният откъм вратата) и дунапрена е станал на кокал :D Но не мога да си представя как да стане, как се маха долната част от горната, за какво е хванат дунапрена и т.н. В workshop manual-а има как се разтапицира, но нещо не го схващам добре...
https://imgur.com/a/bW3f7mA
Коментар
-
А пасажерската какво ще я правиш? Иначе тапицерията се захваща с едни телове и скоби прекарани през дунапрена. Разопаковането става като започваш от задната страна като освобождаваш пласмасовата лента с издърпване и после отстрани пак има пластмасова лента те са профилирани и се защипват към металната рамка, запомни обаче какво правиш иначе ще се чудиш после как да го сглобиш. Снимките които си дал са точно това за което става дума.
Последна редакция от NikMar; 24.01.2019, 16:45.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
На мен пасажерската си ми е добре, какво да я правя, нищо :D Само шофьорската е сплескана и искам да взема пасажерска втора ръка (понеже обикновено те са по-запазени) и да взема от нея долната част и да я присадя на моята шофьорска. Ще стане ли така? Но исках да не разпарям тапицерията, понеже ще си взема седалка със същата тапицерия като моята. Не може ли да се вземе долната половина както си е цялата с дунапрена и тапицерията и да се сложи на другата седалка?
Коментар
-
Добре, а ако махна тапицерията, мога ли тогава да сваля и дунапрена (долната част) от пасажерската, за да го сложа на шофьорската седалка и след това да облека така поставения дунапрен с тапицерията (без значение тя дали е взета от пасажерската или си е оригиналната тапицерия от шофьорската ми седалка)? Всъщност дунапренената част е проблемът на моята седалка и това ми е крайната цел Защото както каза, пасажерската седалка е огледална на шофьорската, а и тя няма механизма за повдигане, т.е. не може да се заменят целите седалки една с друга (което всъщност ме кара да мисля схеми как да сглобя от две седалки една здрава)...
Коментар
-
свалял съм на ланчата да ги пера, това което видях беше същото което видях преди15 год. когато на жигулта сложих от пеугеот 205 /пежо/;плата към дъното на дунапрена е фанат по някакъв начин така че да оформи някак си чупките.на пежото помня че ги затворих като за контра използвах бъркалка от кафе на ланча ги испрах с дунапрена щот вече ме мързи и една седмица докато изсъхнат седях на желязото. С две думи;плата от дунапрена се маха, дунапрена с плата се маха от желязото и после без проблем се поставя,ляво дясно при седалки нема а и може при облегалките да нема. На гоуфа голям смях падна кога му купих пасажерска от двуврат а тя зе че стана без нищо за шофьорскаLANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Малко късно и никому интересно :D но все пак да се отбележа - взех пасажерска седалка и сложих само долната ѝ част на шофьорската седалка и заспа. Не беше необходимо никакво разтапициране или каквото и да било. Само се махат декоративните пластмаси отстрани и след това частта от седалката (дунапрен + тапицерия) се отщипва от скелета на седалката по периферията с отвертка. Даже я изпрах, на автомивката ме погледнаха странно като им връчих парче тапициран дунапрен за пране, но... :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар