Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Седалки за Bravo I

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Седалки за Bravo I

    Колеги, тъй като намирането на несмачкана и нескъсана шофьорска седалка за бравото е мисия невъзможна , възможно ли е да се вземе долната част от пасажерска седалка и да се монтира на шофьорската?

    #2
    Възможно е, но съвета ми е да отидеш на тапицер, той ще си сложи подложките и ще стане като нова.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Тоест какво ми трябва, само здрава пасажерска седалка? Сам не мога ли да махна долната част заедно с тапицерията и да я прехвърля на моята шофьорска (без да разделям тапицерията от дунапрена)?

      Коментар


        #4
        Маха се, но какво ще правиш с другата?
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Коя друга? Идеята ми е (ако може) да взема здрава пасажерска седалка и да сложа долната й част на мястото на долната част на моята шофьорска седалка, защото бордовете й са доста смачкани (особено външният откъм вратата) и дунапрена е станал на кокал :D Но не мога да си представя как да стане, как се маха долната част от горната, за какво е хванат дунапрена и т.н. В workshop manual-а има как се разтапицира, но нещо не го схващам добре...

          https://imgur.com/a/bW3f7mA

          Коментар


            #6
            А пасажерската какво ще я правиш? Иначе тапицерията се захваща с едни телове и скоби прекарани през дунапрена. Разопаковането става като започваш от задната страна като освобождаваш пласмасовата лента с издърпване и после отстрани пак има пластмасова лента те са профилирани и се защипват към металната рамка, запомни обаче какво правиш иначе ще се чудиш после как да го сглобиш. Снимките които си дал са точно това за което става дума.

            Последна редакция от NikMar; 24.01.2019, 16:45.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              На мен пасажерската си ми е добре, какво да я правя, нищо :D Само шофьорската е сплескана и искам да взема пасажерска втора ръка (понеже обикновено те са по-запазени) и да взема от нея долната част и да я присадя на моята шофьорска. Ще стане ли така? Но исках да не разпарям тапицерията, понеже ще си взема седалка със същата тапицерия като моята. Не може ли да се вземе долната половина както си е цялата с дунапрена и тапицерията и да се сложи на другата седалка?

              Коментар


                #8
                Разбрах идеята, отначало не разбрах за друга пасажерска седалка, но без разтапициране няма как да стане.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  Какво държи всъщност дунапрена към конструкцията на седалката? Просто не мога да си го представя. Аз го виждах да взема долната половина от пасажерска седалка както си е тапицирана и само да я монтирам на моята шофьорска

                  Коментар


                    #10
                    Няма как да стане, дунапрена и тапицерията са закрепени за металната конструкция, която е огледална на шофьорската.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      Добре, а ако махна тапицерията, мога ли тогава да сваля и дунапрена (долната част) от пасажерската, за да го сложа на шофьорската седалка и след това да облека така поставения дунапрен с тапицерията (без значение тя дали е взета от пасажерската или си е оригиналната тапицерия от шофьорската ми седалка)? Всъщност дунапренената част е проблемът на моята седалка и това ми е крайната цел Защото както каза, пасажерската седалка е огледална на шофьорската, а и тя няма механизма за повдигане, т.е. не може да се заменят целите седалки една с друга (което всъщност ме кара да мисля схеми как да сглобя от две седалки една здрава)...

                      Коментар


                        #12
                        свалял съм на ланчата да ги пера, това което видях беше същото което видях преди15 год. когато на жигулта сложих от пеугеот 205 /пежо/;плата към дъното на дунапрена е фанат по някакъв начин така че да оформи някак си чупките.на пежото помня че ги затворих като за контра използвах бъркалка от кафе на ланча ги испрах с дунапрена щот вече ме мързи и една седмица докато изсъхнат седях на желязото. С две думи;плата от дунапрена се маха, дунапрена с плата се маха от желязото и после без проблем се поставя,ляво дясно при седалки нема а и може при облегалките да нема. На гоуфа голям смях падна кога му купих пасажерска от двуврат а тя зе че стана без нищо за шофьорска
                        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                        Коментар


                          #13
                          Doktodre, нали до тук точно това писах сваляш тапицерията и дунапрена и ги разменяш.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            Аа добре :D защото говорехме за огледални че са и помислих, че няма да стане в крайна сметка. Значи остава да намеря седалка

                            Коментар


                              #15
                              Малко късно и никому интересно :D но все пак да се отбележа - взех пасажерска седалка и сложих само долната ѝ част на шофьорската седалка и заспа. Не беше необходимо никакво разтапициране или каквото и да било. Само се махат декоративните пластмаси отстрани и след това частта от седалката (дунапрен + тапицерия) се отщипва от скелета на седалката по периферията с отвертка. Даже я изпрах, на автомивката ме погледнаха странно като им връчих парче тапициран дунапрен за пране, но... :D

                              Коментар

                              Working...
                              X