Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за избор на двигател на Фиат Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Какво толкова спорите? Тук чета и разкривам логиката на сина ми - мареята му харесвала, била в час и т.н. Аз него го разбирам защо му харесва, че е комби и качва сноуборда , ските на колегите, сърфовете лятото, ветрилата на десните седалки и какво му трябва на един безгрижник? Но, качи ли се на браво-2, започва едно цъкане, ей тази кола как дърпа, ей как стои на пътя, ей какви спирачки има, а музиката..... Едно е кофти на браво-2, ниска е и то не мотора, моторът стои по-високо от този на мареята, окачването и е ниско. Не била стабилна, глупости, така добре стои на пътя, колкото пъти съм ходил до София все ме вали, вярно гумите са 18", никога не ме е подвеждала. На сняг също много добре стои, не се дава изобщо. Какво да Ви кажа, хора, не се чудете ама нито за миг, при желание и възможност, сменяйте старите с нови модели, нови но добри екземпляри и ще бъдете доволни. А тези които държат на старите, какво беше - "На мен да ги хвалят, те да ги карат"!
    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

    Коментар


      #32
      Спирачките на Брава не са по-лоши от на Браво 2. Трябва да се ревизират явно. Какво ѝ е ниско се знае добре - пак дебилното окачване. За дърпане не ми приказвай - карах съм Брава 1.2 - това няма нищо общо с годината на колата.
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #33
        slonikon написа: Преглед на мнението
        Спирачките на Брава не са по-лоши от на Браво 2. Трябва да се ревизират явно. Какво ѝ е ниско се знае добре - пак дебилното окачване. За дърпане не ми приказвай - карах съм Брава 1.2 - това няма нищо общо с годината на колата.
        А, ако цитата се отнася към написаното от мен по-горе - "дърпането" и "спирачките" на което и да е браво, брава и марея изобщо не го сравнявай с Bravo-2, Multijet 16V 150, няма такава база.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #34
          Брей, нямало база! Аз пък ти казвам, че спирачките са едно към едно откъм спиране, а спирачните апарати на Браво 2 са по-смотани за ревизия от тия на 1. ABS-a също е някакъв странен - редовно влача гуми. Според мен се изключва при по-висока скорост, отколкото добрия стар Тевес.
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #35
            На Стило 2004 с ABS bosch 8.0 един път с малко по-старички и твърди гуми (6г. hankook), да спра на мокро от 60 до 0, така ми блокираха гумите, все едно абс нямаше. Никакво ритане в педала, а колата като шейна. Друг път работеше по-адекватно, но факт, че ме предаде. А никога не ми е светел чек за АБС, влизал съм в централата и не е имало грешки.
            И не говорим за аквапланинг при движение направо по магистралата. Там е до хубави гуми и съобразена скорост. Говорим за поведение в завои. Не се усеща от юзъри, а от мераклии.
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #36
              slonikon написа: Преглед на мнението
              Брей, нямало база! Аз пък ти казвам, че спирачките са едно към едно откъм спиране, а спирачните апарати на Браво 2 са по-смотани за ревизия от тия на 1. ABS-a също е някакъв странен - редовно влача гуми. Според мен се изключва при по-висока скорост, отколкото добрия стар Тевес.
              А това с ABS-a на Браво-2 е последната измислица, която чувам днес. На моето браво никога не е сработвал ABS ей така. Виж някога забравя зададената стойност на скоростта на темпомата и се налага да го reset-вам, но от страна на спирачки да го плюеш, моля-моля. Не съм се интересувал и не ме интересува, но едва ли спирачната с-ма на Bosch, с която е моето браво, се е внедрявала и на браво-1. През тези 6 години през които притежавам автомобила съм сменял ляво вътрешно каре, подгревни свещи -защото беше изгоряла една, EGR-актуатор, предни накладки, сега съм подготвил задни накладки и толкоз по "дебилското" окачване, задвижване и всички други "гадни" системи по тази недомислена кола!
              Но как да е - темата е друга и няма смисъл повече да се пише в нея за браво-2, за което се извинявам. Аз отдавна предложих на управата на Форума да се открие Раздел браво-2, но ми бе отказано. Така че, хвалете си I-вото издание на браво, карайте си го и нека Ви е кеф! Ние пък ще си караме Bravo-2 и ще съжаляваме, че няма трето издание.
              Последна редакция от Flow; 13.01.2019, 13:13.
              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

              Коментар


                #37
                Остави ги, още живеят в 90-те, да живее комунизмът.
                Fiat Bravo II 1.4 16v
                Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                Коментар


                  #38
                  А, ако цитата се отнася към написаното от мен по-горе - "дърпането" и "спирачките" на което и да е браво, брава и марея изобщо не го сравнявай с Bravo-2, Multijet 16V 150, няма такава база.
                  Е това вече не е вярно. Браво ХГТ и върви повече и спира по добре от Мултиджет 150. никой не печели от това черното да се нарича бяло. 2 има своите предимства , но в това отношение губи.

                  Коментар


                    #39
                    Абсолютно, окачването на 2ката няма база за сравнение с 1цата. А ако браво 1 го свалиш малко,става унищално откъм поведение и управление.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #40
                      И точно затова се "стелите като безоблачна мъгла " по пътищата, че и започна да Ви няма. Давайте, давайте, сваляйте ги вдигайте ги, как ще Ви настигнем.............
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар


                        #41
                        Много ми е интересно как HGT-то спира повече, при положение, че предните дискове са еднакви 281 (може и 284 да се сложат after-market и на двата модела), но задните на HGT-то са 240, а нa новото Браво са 251 или 251.5 зависи ако е after-market. Теглото на HGT компенсира понеже е със 100 кила по-леко, но да спира по-добре е пресилено, защото 100 кила може да са ти на шофьорското, може и на пасажерското място, резервоара дали е пълен-празен и товар дали имаш.

                        Като свалиш колата, ще те е страх да минеш през гърбица случайно да не си оставиш картера и с масовите 15-ки с които излиза от завода, ще е уникално стабилно, направо на формула отборите ще им текнат лигите.
                        Fiat Bravo II 1.4 16v
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                        Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                        Коментар


                          #42
                          Тия 11мм нали се сещаш, че са 4.5% повече, и то на задната ос, при, сам каза 100кг. повече. Спирачките не са само големина на дисковете, а и консткрукция на апаратите, помпа, серво. Не съм карал HGT и не знам как спира, но това за по-големите дискове с 11мм е несериозно!
                          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                          Коментар


                            #43
                            Несериозно е да казвате, че спира по-добре, а да не сте карали или едната или другата кола. Аз просто изнасям факти, че по-добре няма как да спира, понеже дисковете и апаратите, помпа, серво и т.н. са на 1 принцип и не са се променели до ден днешен почти, да не говорим ,че размера на дисковете отпред на 1.8 GT са доста по-малки от тези на 1.4 Tjet 120. Размерът им е колкото на моята и да, размерът има значение
                            Последна редакция от mell0; 14.01.2019, 14:49.
                            Fiat Bravo II 1.4 16v
                            Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                            Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                            Коментар


                              #44
                              А колко са дисковете на т-жет 120, не ми се рови в каталози в момента, на 1,8 ГТ са 257мм.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #45
                                284 или 281. При теб 257, при мен 257, тоест, имаш дискове като за 90 коня. Наздраве.
                                Fiat Bravo II 1.4 16v
                                Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                                Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                                Коментар

                                Working...
                                X