Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сагата 1.4 12v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Astra 1.4 - първи с браватаtoyota carina 2.0 D - N/Afiat punro 1.1 , lada 1500 S peugeot 206 1.1 - просто е смешно да го обсъждаме opel vectra 1.6 - първиpeogeot 205 1.4 sport 2 карбуратора 100 коня - N/Ahonda civic 1.5 90 - един калник ми дръпна на отсечка от 250-300 метраopel omega 2.0 115 hp - първи с браватапунто 1.3-75 коня , голф 3-1.6-75 коня и и още много други от тоя калибър финишират зад мен!браво 1.6 16в - на един калник пред мен (и то браво) - слаб мотор за драг , но с добър риспонс! Факти ко да праиш??

    Коментар


      nParMaTuK написа:
      Astra 1.4 - първи с браватаtoyota carina 2.0 D - N/Afiat punro 1.1 , lada 1500 S peugeot 206 1.1 - просто е смешно да го обсъждаме opel vectra 1.6 - първиpeogeot 205 1.4 sport 2 карбуратора 100 коня - N/Ahonda civic 1.5 90 - един калник ми дръпна на отсечка от 250-300 метраopel omega 2.0 115 hp - първи с браватапунто 1.3-75 коня , голф 3-1.6-75 коня и и още много други от тоя калибър финишират зад мен!браво 1.6 16в - на един калник пред мен (и то браво) - слаб мотор за драг , но с добър риспонс! Факти ко да праиш??
      Браво колега похвално за резултатите , обаче ми е доста трудно да повярвам , че Хондата те е била само с калник на Бравата по каталожни данни и дават от 0-100 = 13.9сек. , а на Хондата 0-100=9.7сек , та мисълта ми е тия 4 секунди са си почти 2 коли разстояние на 400 метра , за 300 незнам Явно е била в неизрядно състояние , или с лошо задкормилно устройство все пак Good Job !
      Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
      Polo 1.0, юли 1997г.

      Коментар


        sstanchev написа:
        Как го правите тоя разход 12 на 100. В момента си парвя експеримент максимално ръчкане, превключване на 3500 оборота при това на незагрял двигател, повече от 10,5 на 100 газ градско не мога да направя.
        Наистина ли това имаш в превид като казваш максимално ръчкане? То значи аз редовно като си карам така излиза че го ръчкам?? или Е как искаш да качиш разхода над 10 като караш все икономично? или поне за мене на 3500 е нормално да се сменят .... Виж към 5000,6000 си е удоволствие вече Тогава спокойно отива към 15 разхода
        Bravo(TM) HGT

        Коментар


          VeSSkO написа:
          sstanchev написа:
          Как го правите тоя разход 12 на 100. В момента си парвя експеримент максимално ръчкане, превключване на 3500 оборота при това на незагрял двигател, повече от 10,5 на 100 газ градско не мога да направя.
          Наистина ли това имаш в превид като казваш максимално ръчкане? То значи аз редовно като си карам така излиза че го ръчкам?? или Е как искаш да качиш разхода над 10 като караш все икономично? или поне за мене на 3500 е нормално да се сменят .... Виж към 5000,6000 си е удоволствие вече Тогава спокойно отива към 15 разхода
          Над 3500- 4000 оборота между скоростите е вече безсмислено освен ако не правиш някоя прекалено рязка маневра и то по баир нагоре ама чак пък 5000- 6000 да нямаш предвид на пета или 150-180км в час.

          Коментар


            nParMaTuK написа:
            Astra 1.4 - първи с браватаtoyota carina 2.0 D - N/Afiat punro 1.1 , lada 1500 S peugeot 206 1.1 - просто е смешно да го обсъждаме opel vectra 1.6 - първиpeogeot 205 1.4 sport 2 карбуратора 100 коня - N/Ahonda civic 1.5 90 - един калник ми дръпна на отсечка от 250-300 метраopel omega 2.0 115 hp - първи с браватапунто 1.3-75 коня , голф 3-1.6-75 коня и и още много други от тоя калибър финишират зад мен!браво 1.6 16в - на един калник пред мен (и то браво) - слаб мотор за драг , но с добър риспонс! Факти ко да праиш??
            Ти с 1.4 12v ли си? Чисто, без тунинг?Ако ми твърдиш че с тоя двигател си бил 75-ца Пунто, голям лъжец излизаш!Трябва да го видя за да го повярвам.Пунтото е 1242 кубика и се пише 1.2 и е 73кс., 12 му е от 0-100, с него спокойно ще си дръпна и 1.6 16v.Ако си махнеш седалките, и повечето от оборудването може и да достигнеш съотношението тегло/кс на пунтака.За останалите ти вярвам напълно. На сивик съм се возил, това си дига спокойно 7000 оборота и си ускорява до толкова. Голфовете...1.6 и с Типото го отнасям, с Пунтото го оставям на старта. GTI ми отнася Типото, с Пунтото го оставям 2 коли назад. Пробвахме се с един от Хаджи Димитър миналата година.2.0 GSI Астра обаче не мога и с пунтото да настигна. И то фабричната.Ето я и нея - 8 сек. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7817.html
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              0-100 на 1.4 12V е по-малко от 12сек. по книжка.То ако гледаме книжките на моето Типо му дават 11, ама дали ще ги направи е друг въпрос.
              N.Y. State of Mind

              Коментар


                sachma написа:
                0-100 на 1.4 12V е по-малко от 12сек. по книжка.То ако гледаме книжките на моето Типо му дават 11, ама дали ще ги направи е друг въпрос.
                Нещо си се объркал. 13,8 е. И е 985 кг. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2729.htmlЕто и за пунто - 12 , 882 кг. е. - http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2981.htmlТези неща ги знам щото карам тоя самолет. Да знаете че има голяма разлика между това да има и да няма климатик, щото това без климатика е по-леко и доста по-сериозно ускорява. Няма ги и по-сложните електроники за парното и кво ли не още.Примерно, моето Типо е доста по-спънато с климатика от това без, и въпреки че ми дават 12 по каталози, под 15 едва ли ще е, със годините- може и повече. Каталозите са са коли без климатик.
                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                Коментар


                  Да знаете че има голяма разлика между това да има и да няма климатик, щото това без климатика е по-леко и доста по-сериозно ускорява. Няма ги и по-сложните електроники за парното и кво ли не още.Примерно, моето Типо е доста по-спънато с климатика от това без, и въпреки че ми дават 12 по каталози, под 15 едва ли ще е, със годините- може и повече. Каталозите са са коли без климатик.[/quote] Да бе да целия климатик тежи 10-15 кила.

                  Коментар


                    Нали компресора си има шайба, а пък тя се върти от двигателя....
                    Punto 55 SX

                    Коментар


                      mentor написа:
                      Нали компресора си има шайба, а пък тя се върти от двигателя....
                      Е кво и тая шайба ще натовари двигателя ли Стига с несериозните хипотези. Когато не е включен клима шайбата не е зацепена за компресора и се върти без него

                      Коментар


                        bscsystem написа:
                        Не деите да я заключвате темата! Полезна ще е, ако се говори само за 1,4 или се прави сравнение между него и друг двигател.
                        Да,нека да си остане отворена - хубаво е да има тема спец за 1.4 12V. Само да се редактира заглавието,ако може - да бъде само "1.4 12V", примерно И аз съм доволен от мойто - тези 80 кончета са ми напълно достатъчни. :D
                        1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                        Коментар


                          GTipo написа:
                          nParMaTuK написа:
                          Astra 1.4 - първи с браватаtoyota carina 2.0 D - N/Afiat punro 1.1 , lada 1500 S peugeot 206 1.1 - просто е смешно да го обсъждаме opel vectra 1.6 - първиpeogeot 205 1.4 sport 2 карбуратора 100 коня - N/Ahonda civic 1.5 90 - един калник ми дръпна на отсечка от 250-300 метраopel omega 2.0 115 hp - първи с браватапунто 1.3-75 коня , голф 3-1.6-75 коня и и още много други от тоя калибър финишират зад мен!браво 1.6 16в - на един калник пред мен (и то браво) - слаб мотор за драг , но с добър риспонс! Факти ко да праиш??
                          Ти с 1.4 12v ли си? Чисто, без тунинг?Ако ми твърдиш че с тоя двигател си бил 75-ца Пунто, голям лъжец излизаш!Трябва да го видя за да го повярвам.Пунтото е 1242 кубика и се пише 1.2 и е 73кс., 12 му е от 0-100, с него спокойно ще си дръпна и 1.6 16v.Ако си махнеш седалките, и повечето от оборудването може и да достигнеш съотношението тегло/кс на пунтака.За останалите ти вярвам напълно. На сивик съм се возил, това си дига спокойно 7000 оборота и си ускорява до толкова. Голфовете...1.6 и с Типото го отнасям, с Пунтото го оставям на старта. GTI ми отнася Типото, с Пунтото го оставям 2 коли назад. Пробвахме се с един от Хаджи Димитър миналата година.2.0 GSI Астра обаче не мога и с пунтото да настигна. И то фабричната.Ето я и нея - 8 сек. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7817.html
                          E хайде да не прекаляваме ти това Пунто го направи....... спокойно ще си дръпнеш 1.6 16в .... ГТИ мотор оставяш 2 коли назад ... ако беше с това "1.4 ГТ турбо" бих повярвал , ама с 75 коня , хайде стига филми А астрата дава средни/високи 15ки на 400 метра сток модела , и е 150коня какво си правил с Пунтото до нея 75коня+75коня=150 коня аз тва Пунто го виждам някаде ~~ над 22-23 сек на 400 метра
                          Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
                          Polo 1.0, юли 1997г.

                          Коментар


                            CCB написа:
                            GTipo написа:
                            nParMaTuK написа:
                            Astra 1.4 - първи с браватаtoyota carina 2.0 D - N/Afiat punro 1.1 , lada 1500 S peugeot 206 1.1 - просто е смешно да го обсъждаме opel vectra 1.6 - първиpeogeot 205 1.4 sport 2 карбуратора 100 коня - N/Ahonda civic 1.5 90 - един калник ми дръпна на отсечка от 250-300 метраopel omega 2.0 115 hp - първи с браватапунто 1.3-75 коня , голф 3-1.6-75 коня и и още много други от тоя калибър финишират зад мен!браво 1.6 16в - на един калник пред мен (и то браво) - слаб мотор за драг , но с добър риспонс! Факти ко да праиш??
                            Ти с 1.4 12v ли си? Чисто, без тунинг?Ако ми твърдиш че с тоя двигател си бил 75-ца Пунто, голям лъжец излизаш!Трябва да го видя за да го повярвам.Пунтото е 1242 кубика и се пише 1.2 и е 73кс., 12 му е от 0-100, с него спокойно ще си дръпна и 1.6 16v.Ако си махнеш седалките, и повечето от оборудването може и да достигнеш съотношението тегло/кс на пунтака.За останалите ти вярвам напълно. На сивик съм се возил, това си дига спокойно 7000 оборота и си ускорява до толкова. Голфовете...1.6 и с Типото го отнасям, с Пунтото го оставям на старта. GTI ми отнася Типото, с Пунтото го оставям 2 коли назад. Пробвахме се с един от Хаджи Димитър миналата година.2.0 GSI Астра обаче не мога и с пунтото да настигна. И то фабричната.Ето я и нея - 8 сек. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7817.html
                            E хайде да не прекаляваме ти това Пунто го направи....... спокойно ще си дръпнеш 1.6 16в .... ГТИ мотор оставяш 2 коли назад ... ако беше с това "1.4 ГТ турбо" бих повярвал , ама с 75 коня , хайде стига филми А астрата дава средни/високи 15ки на 400 метра сток модела , и е 150коня какво си правил с Пунтото до нея 75коня+75коня=150 коня аз тва Пунто го виждам някаде ~~ над 22-23 сек на 400 метра
                            И ти като колегата гледаш само конете. Един тир като е 300 коня да не лети бре?73-те коня не могат да бият 150 във високи скорости, но могат да им вземат старта, ако са на малко купенце, нали се сещаш?1.4 ГТ-то естествено върви много, ама много повече от това Пунто, много ясно - http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2973.html - 7,9 сек. Много повече примерно от GTI, GSI и всякаква такава гняс.И за да ти докажа че не само конете на двигателя са важни - Пунто 90 - 88 коня, 1.6 двигател - 11,5 от 0-100По твоята логика трябваше да е 10 нали? Щото на 75-цата са 12.По повод на това за климатика - има един ремък, който върти климатика, искаш или не. Това си товари двигателя достатъчно, че да не е като другия, на който го няма. Тествал съм моето Типо със такова дето няма климатик и Пунто като моето но с климатик, разликата си е голяма. Проблема е че конете при тия коли са малко, и се усеща. На 103 коня дизел - едва ли.Астрата я гледах как отминава :D
                            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                            Коментар


                              радвам се че ви харесва темата , чак горд се чувствам че я създадох .Сега по темата - моето заключение след 2000 км каране е че бравото не е бегачка , но е добро за кубатурата и конете си - някой ако не е съгласен - да се опита да ме упровергае
                              Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                              части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                              части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                              тел. 0883437022

                              Коментар


                                " 7,9 сек. Много повече примерно от GTI, GSI и всякаква такава гняс. "Аз пък ще ти докажа , че не върви повече от GSI , нищо че е турбинка ... хихи... мотора на астрата ( c20xe ) върви мнооооооооого !!!http://zeperfs.com/duel154-270.htm
                                Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
                                Polo 1.0, юли 1997г.

                                Коментар

                                Working...
                                X