Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сагата 1.4 12v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    nadq написа:
    georg62 написа:
    абе на вектрата вартиаштиа момент е по голиам от колко на бравата и ниама база за сравнение.
    Естествено, къде ще сравняваш немския москвич с високооборотното Браво/а Е, защо не напишеш, колко е този "вартиашт" момент?? Едва, със винтилираните Еко-Тек двигатели, флопелите живнаха, но килцата им, пак са повечко...и не мога да разбера, защо тези скучни коли, държат толкова високи цени?? Дизайна им, почти не мръдна за 10 години, егати еднообразието, съвсем обикновена кола
    Koлега,недей да наричаш Вектрата немския Москвич,защото преди известно време един друг нарече Фиата-италианския Москвич,а един му възрази и каза че бил европеиския Москвич.И когато прилагаш примери се стреми да са верни,а не измислени.Вектрата е по високооборотна от Браво защото: Вектра 1,6-............100 к.с./6200 об/мин Браво 1,6-.............103 к.с./5750 об/минИ недей да си въобразяваш,че високите обороти са голямо предимство за колата.Майсторлъка е да направиш двигател с висока мошност при по ниски обороти,а не при високи. И накрая имам една молба към теб:обясни ми моля те какво значи ВЕНТИЛИРАН двигател.Вентилация ли става нещо вътре в него.Не мога да си обясня.А пък обичам непрекъснато да се образовам.

    Коментар


      аз на италианците им признавам, че двигателите им са страхотни, изключвам 1.4 моя двг 1,6 16 на бравото колкото повече го карам, толкова повече виждам колко добре сметната е скоростната кутия към него. в началото много се дразнех- карам със 100 на 3000 оборота Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 не бях свикнал, защото преди това карах 2000 кубика двг и там не са нужни толкова високи обороти, за да върви колата. обаче в последствие видях предимството- реално извънградско се кара /или поне аз/ повечето време в диапазона 100-140. все пак трябва да се има предвид, че и купето е мъничко и леко и не навсякъде може да се кара с над 140. вече 160 бих казал, че е предела за продължително каране, защото е на 5500 оборота. та в 80-90% от времето се оказва, че на 5 скорост съм в максимален въртящ момент и освен, че върви най-много то и харчи много прилично. затова при мен няма разлика в разхода- ако я карам със 110 постоянно или със 140 не мога да хвана разликата, което значи че е пренебрежително малка. освен това на 5 като ускорявам по байр нагоре и съм на 2900-3000 оборота като върна от 5 на 4-та и скачат оборотите точно с 1000 и веднага отивам пак във макс въртящ момент. та мисълта ми е, че това ми е 4 фиат и мога д акажа, че двигателите са страхотни, проблемите идват основно от кофти "екипировката"- инжекцион, алтернатор и т.н. които не са на фиат баш. не знам теоритиците с другите марки какво си приказват, ама факт е, че на магистралата много рядко ме минава кола и обикновенно като ме мине е далеч над моя клас- я някое ауди 4.2, я нещо друго 6 В 12 и т.н. количките ни си вървят много прилично, а механичните повреди по двигателите са рядкост/изключая 1.4 12в/
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        Re: Ge4i7ooo

        Ge4i7ooo написа:
        chuni написа:
        Аз предлагам това което се изписа да бъде съвет към бъдещтите собственици на Браво/Брава по възможност като избират кола да подминават автомобили с 1.4 двигател за да няма http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...tart=0Явно има нещо гнило и ако купуваш автомобил по- добре с другите двигатели.А към колегите с 1.4 двигатели дано си карате още много километри безавариино машините и не се сърдете от написаното ама е факт.
        това отнася ли се за Типо или само за Брава/Браво
        1.4 на Типо няма нищо общо с 1.4 на Браво/Брава. Карай си спокойно Типо-то :D
        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

        Коментар


          Ай де стигА сте го оплували този 1.4 12в има и ланчий със същия двигател защо при тях не се показва толкова този проблем?А пунтовци колко съм виждъл 1.2 двигател ейтака от нищото с вал станал като точилка ама тях не ги казвате само браво 1.4 не се ядосвам за това, че имам такава кола с такъв мотор а просто за това че познавам още 4,5 човека с Брави с 1.4 двигател и не са имали точно този проблем просто завис на каква кола ще попаднеш зависи стария собсвеника да ли си е поддъръжал добре в смисъл дали е сменял маслкото на нужния пробег.А за пунтото това което го казах съм го виждъл с очите(преди две година на братовчетками вала беше станал като точилка жалко че нямам снимки) и несамо на това пунто съм го виждъл.Много хора съм чувал как казват за този проблем е масов за фиат(ама на прос човек каквоо да му обясняваш че тъпите италиянци не си подържат колите) дори като ходихме да го правят майстора ’’каза поредния фиат с дроп вал’’.Затова колеги(някой от вас) без да сте видяли защо говорите.Ама и аз какво се чудя то това е типично българска черта.Един казал на друг на третия и сега вече браво 1,4 е кошница.Ама аз какво ли се чудя то и затова повечето хора имат негативно мнение за фиат.Не се сърдете колеги това е моето мнение и така мисля.
          Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

          Коментар


            Те туй ми е стария вал и кобилици, да не мисли някой, че това са митове и легенди
            Прикачени файлове
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              Много лесно ще разберем дали този двигател е добър - колеги хайде моля ви всички които имат или са имали кола с такъв двигател да отговорят на следния въпрос:ДОВОЛНИ ЛИ СТЕ ОТ 1.4 12V ?Ако да - защо?Ако не - защо?
              Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
              части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
              части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
              тел. 0883437022

              Коментар


                Ето го и първото мнение ОТ МЕН ДАОбщо взето съм доволен от двигателя - карам го от 40 000 километра и по него съм сменил ТПС стъпков мотор и термостат! Разхода на гориво е доста добър - 7-8 извън града, 10 -11 градско(ГАЗ) Проблема, който се проявява при някои колеги за мен за сега е непознат! От динамиката има още какво да се желае, но с малко по предцизни настройки на газовата колата върви добре! Чакам още мнения! Било то положителни или отрицателни!
                Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                тел. 0883437022

                Коментар


                  spark написа:
                  Те туй ми е стария вал и кобилици, да не мисли някой, че това са митове и легенди
                  Колега не съм казал че няма случай пак го казвам зависи от предишния собственик не единствения двигател който става така при всеки един двигател може да се получи и аз лично съм го виждъл и на други коли дадох пример за Пунтото 1.2 затова неможе да се каже 1.4 12в яде валове и това е просто е тъпо твърдението всички говорят за този мотор все едно е незнам вече и аз немога да сравня с нещо.Като се купува кола за това се гледа пробва се но както казва комшията ми скрита ’’работа’’.Абе моето мнение че не толкова зле този двигател аз лично съм доволен не самолет но нее и трабант такаче на мен си ми харесва моята направи 35 000 км. по Българските пътища за сега не съм имал проблем дано и за напрет да нямам.А относно за разхода засичах я лятото с клима и скорост 120км/ч извън града 6,5 никой не ми вярва и толкова ми показа а в града около 9.Като цялo съм доволен за сега...
                  Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                  Коментар


                    Здравейте колеги,аз имам Brava 1.4 12v и засега съм доволен,двигателя за градски условия е доста пъргав,поне според моите скромни виждания,извън градско над 110 е доста мудна но все пак малкия двигтел си казва думата!разхода ми е доста приличен 6-7/100 извънградско и 8-9л градско,за тези всеизвестни проблеми на този двигател нищо немога да кажа,т.к. аз ги нямам,може би защото е от Германия,незнам,има по-опитни колеги от мен,те сигурно знаят по-добре.Това е от мен.Поздрави!
                    brava 1.4 12v '96

                    Коментар


                      tanju_rizov написа:
                      Здравейте колеги,аз имам Brava 1.4 12v и засега съм доволен,двигателя за градски условия е доста пъргав,поне според моите скромни виждания,извън градско над 110 е доста мудна но все пак малкия двигтел си казва думата!разхода ми е доста приличен 6-7/100 извънградско и 8-9л градско,за тези всеизвестни проблеми на този двигател нищо немога да кажа,т.к. аз ги нямам,може би защото е от Германия,незнам,има по-опитни колеги от мен,те сигурно знаят по-добре.Това е от мен.Поздрави!
                      Понеже имам поглед за положениети с този двигател в Германия,мога да кажа че този известен дефект у нас за там е неизвестен.Повечето Браво/а са с този двигател и хората са доволни от него.Даже съм виждал и Мареа с този двигател.Но немеца кара най млкото с полусинтетика и го сменява редовно по предписание.

                      Коментар


                        Явно е така,понеже имам приятел с Bravo 1998г и четох из форума че проблема с този двигател бил решен,но уви не е така,та и неговата е италианска и мн ядове,чак се радвам че съм такъв щастливец
                        brava 1.4 12v '96

                        Коментар


                          Две години след първото ми мнение по тази тема бих казал, че съм доволен от този мотор!Разход 6-7 извънградско 8-10 градскоУмерено ускорение-умерени цени на подръжка! Всичко е в границите на разумното, не живея в страх че ще се наложи смяна на вала, карам си и не ми пука
                          FIAT Brava 1.4 12V, FIAT Punto 1.7 TD
                          FIAT Stilo 1.9 Jtd, FIAT Brava 1.2 16V CNG
                          FIAT Stilo 1.2 16V LPG

                          Коментар


                            И аз съм доволен от моя двигател, за сега мисля че случих на него, изключвам проблема със запалването който е по ел. причини.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              Ето една тема,която ще следя с удоволствие.Една година карам браво с такъв двигател и си имах проблеми с него,може би не извадих късмет.Като я вземах на километража пишеше 92 000 км.От вътре е като нова отвън никакви забележки.След месец се наложи саединител да сменя,(като я вземах ми отделяше високо)280 лева ми взеха със труда,което е доста евтино междо другото.После термостат датчиците и двата всички кабели отпред.Това е защото прегряваше накрая се оказа че не ми отчита стрелката правилно.Климатика тръгнах да оправям.Първия път ми взеха 300 лева за филтър зареждане на фреон, нови клапани и още нещо си и не тръгна да работи.Преди два месеца пак се наканих да го правя при друг маистор.Кадърно момче за 450 лева проработи.Разглоби я цялата да стигне до редуцир винтила да го смени и там видяхме че е спукано радиаторчето и него смених междо другото и спря да загрява колата.Влизало въздох от там.Докарах я до перфектно състояние сложих навигация музика,централно с дистанционно и се записах в този форум.Тук чух за този проблем с вала.Четох че се разрешава като се пробиела с 2,5мм отвор паячето което омаслява.Искам да ви попитам някои пробвал ли го е това нещо???Аз от няколко месеца наблюдавам как по двигателя ми има масло отвън.Казаха ми че е пропукана гарнитурата която го оплатнява.Всяка сутрин си проверявам маслото и не мърда все толкова си стои.Другото което искам да попитам защото ми предстои да сменям маслото.Полу синтетика ли слагате?Да не се запуши по лесно така.Аз да ви кажа като я купувах я взех от приятел и той каза че я обслужил и аз не съм я обслужвал.малсото обаче бистро изглежадаше и му повярвах.Сега мисля да не рискувам повече че минах 10 000 км.Аз просто ходя до работа и такива не карам кой знае колко много.Често я пробвам на 5000 оборота даже и повече,ускорява страхотно.Ходих до търново и се забих в една редица камиони и няма излизане и се ядосах и в насрещното вдигнах с 5 човека на трета скорост 150 км ,и момчето до мене ме пина колко коня е това чудо .

                              Коментар


                                ivo5289 написа:
                                Ето една тема,която ще следя с удоволствие.Една година карам браво с такъв двигател и си имах проблеми с него,може би не извадих късмет.Като я вземах на километража пишеше 92 000 км.От вътре е като нова отвън никакви забележки.След месец се наложи саединител да сменя,(като я вземах ми отделяше високо)280 лева ми взеха със труда,което е доста евтино междо другото.После термостат датчиците и двата всички кабели отпред.Това е защото прегряваше накрая се оказа че не ми отчита стрелката правилно.Климатика тръгнах да оправям.Първия път ми взеха 300 лева за филтър зареждане на фреон, нови клапани и още нещо си и не тръгна да работи.Преди два месеца пак се наканих да го правя при друг маистор.Кадърно момче за 450 лева проработи.Разглоби я цялата да стигне до редуцир винтила да го смени и там видяхме че е спукано радиаторчето и него смених междо другото и спря да загрява колата.Влизало въздох от там.Докарах я до перфектно състояние сложих навигация музика,централно с дистанционно и се записах в този форум.Тук чух за този проблем с вала.Четох че се разрешава като се пробиела с 2,5мм отвор паячето което омаслява.Искам да ви попитам някои пробвал ли го е това нещо???Аз от няколко месеца наблюдавам как по двигателя ми има масло отвън.Казаха ми че е пропукана гарнитурата която го оплатнява.Всяка сутрин си проверявам маслото и не мърда все толкова си стои.Другото което искам да попитам защото ми предстои да сменям маслото.Полу синтетика ли слагате?Да не се запуши по лесно така.Аз да ви кажа като я купувах я взех от приятел и той каза че я обслужил и аз не съм я обслужвал.малсото обаче бистро изглежадаше и му повярвах.Сега мисля да не рискувам повече че минах 10 000 км.Аз просто ходя до работа и такива не карам кой знае колко много.Често я пробвам на 5000 оборота даже и повече,ускорява страхотно.Ходих до търново и се забих в една редица камиони и няма излизане и се ядосах и в насрещното вдигнах с 5 човека на трета скорост 150 км ,и момчето до мене ме пина колко коня е това чудо .
                                Полека бе брат :D Браво с тоя мотор и 5 човека в колата и на 5-та няма да вдигне 150, а ти на 3-та :D 80-90 може и да си вдигнал ама 150 по-полека Иначе по темата, какво да кажа.... По безпроблемна кола за тия пари, на тези години, с това оборудване едва ли можеше да взема. Супер куче е бравата, а 1,4 мотора изобщо не е толкова лош... да спънат е не ускорява бързо но разхода извън града си е ОК а и не е като да не върви изобщо. Днес пътувах София - Пловдив - под 140 не съм паднал освен на места с ограничение. Да не говорим в участъка след Пазарджик към Пловдив 160-170 се държеше ОК. Но пътувах сам без багаж, иначе товара я мъчи многооо
                                Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                                Коментар

                                Working...
                                X