Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няко въпроса за Фиат Палио 1.2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няко въпроса за Фиат Палио 1.2

    здравейте.от скоро съм собственик на палио 1.2 16 80коня.интересуват ме някои въпроси и ще съм много благодарен ако някой ми отговори. 1-во: какъв е цокъла на предната габаритна крушка във фара. 2-ро: какъв е привода между двата разпределителни вала,мисля че е червячна предавка ама има ли хидравличен регулатор? 3-то:каква е функцията на датчика за напречно/надлъжно ускорение който се намира върху дясното бомбе на макферсъна.

    #2
    geca_007@abv.bg написа: Преглед на мнението
    Здравейте, от скоро съм собственик на палио 1.2 16V 80 коня. Интересуват ме някои въпроси и ще съм много благодарен, ако някой ми отговори. 1-во: какъв е цокъла на предната габаритна крушка във фара.
    Цокъла е W5W
    https://www.powerbulbs.com/vehicles/...eadlight-bulbs
    Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
    Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
    Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
    Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

    Търси се..

    Коментар


      #3
      Цокъла го разбрахме ,а двигателя май е най обикновения фятски 1.2 с 16 клапана. Виж за този червяк м/у двата РВ не мога да се сетя какво трябва да е.Знам че двата вала се задвижват от КВ с ангренажен ремък.
      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

      Коментар


        #4
        колега любо- и 10, на този мотор отвън има само едно колело на едният вал а вътре от него се предава на вторият вал.въпросът ми е дали е с пиньон и корона и дали има хидравличен компенсатор както обтегача на веригата при другите мотори

        Коментар


          #5
          Ако е същия двигател,с код 188 А5.000, който се монтира и на Брава/Браво1, то в другия край на разпределителните валове, те са зацепени с обикновени зъбни колела. Намират се под един капак, върху който е монтирана бобината.
          FIAT BRAVO 1,2 16V 2000г.

          Коментар


            #6
            благодаря колега фокус. аз също мисля че е така защото просто няма място за верига и оптегач както ми заявиха двама автомонтьори. остава въпросът ми дали има хидравличен компенсатор на тази зъбна предавка или чукането е от обикновен луфт на някой хидравличен повдигач

            Коментар


              #7
              впрочем забравих да поясня че енджин кода е точно този 188 А 5000

              Коментар


                #8
                Мисля, че няма хидравличен компенсатор. Валовете се намират в една касета, но не вярвам вътре да има нещо подобно, пък и тя ми се вижда неразглобяема. Откъм зъбните колела, където са зацепени, със сигурност няма. Потърси в нета снимки на разглобен двигател да се ориентираш.

                https://www.proxyparts.com/car-parts...artid/8085777/

                И моя двигател почуква , от около 1700 об. до към 3000 об. е като шевна машина. Може да е повдигач, или нещо друго, но не разбирам чак толкова.
                FIAT BRAVO 1,2 16V 2000г.

                Коментар


                  #9
                  фиат палио

                  благодаря на колегите за отговорите! явно шумът е от повдигач. с риск да стана нахален ще питам още нещо: на шофьорската седалка има една врътка за повдигане на седалката но не ми работи.предполагам че е с въздух. може ли някой да ми каже устройството за да се ориентирам за сложноста на ремонта или да не се занимавам.

                  Коментар


                    #10
                    здравейте колеги отново.има още нещо което ме интересува относно палиото 1.2 16 ка. дали задните пружини на 1.6 16 ка са по-корави за да ги сложа на мойто палио? щото нещо ми са уморени ама го разбрах чак когато го понатоварих. благодаря ви предварително и весела коледа на всички фиатаджии .пък и на останалите.

                    Коментар

                    Working...
                    X