Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв е този звук - Фиат Крома 2.4 2008?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какъв е този звук - Фиат Крома 2.4 2008?

    Здравейте колеги, буквално преди 15мин се появи този звук. Колата е описаната по-горе. Според мен идва от някъде около ремъчното задвижване. Колата я чуха и майсторите от намиращия се до вкъщи сервиз. Казаха, че според тях е от разбити лагери на хидравличната помпа и ме посъветваха да не я карам, за да не блокира и да не скъса ремъка-респективно и други неприятни неща. Но тази кола не беше ли с ел.помпа на хидравликата? Тоест не се върти от ремък. Също звукът от видеото се появява само в момента, в който започна да завъртам волана без значение от посоката и усилието. Звукът не ми се струва да е като на скъсана пружина или прецакан лагер на макферсън, тъй като имаше и такова предположение. Дайте съвети ...
    Благодаря.
    p.s. Ще се опитам да кача видео, за да се чуе звука.
    Последна редакция от dolarcho; 24.11.2018, 15:49.

    #2

    Коментар


      #3
      Има ли връзка това, че преди 2-3 дни, когато беше продължителния дъжд в София доста я покарах, съответно се поизмокри, при което започна ремъка леко да присвирва. Но след като изсъхна, звука почти изчезна.

      Коментар


        #4
        Същия звук се чуваше на моята Брава когато ѝ се повреди ролката на алтернатора - механизма вътре. Свалиш ли алтернатора - направи му пълна ревизия.

        Коментар


          #5
          Може и демпферна шайба.
          Може и всяка една от ролките.
          Може и лагери на алтернатор.
          Но в никакъв случай хидравлична помпа.
          Крома няма хидравлична помпа въртяща се с ремък.
          Майсторите са доста боси.
          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

          Коментар


            #6
            Явно разглобяване и тестване ... ужас. А някой някаква идея защо звукът се появява само когато се натоварва кормилната система - тоест при въртене наляво-надясно ? Това възможно ли е да изключи някое от предположенията?

            Коментар


              #7
              При въртене в двете посоки се натоварва алтернатора защото има голяма консумация от ел.мотора на волана който играе роля на хидравлична помпа.Като я угасиш ако е ролката на динамото се чува едно писукане,но може и некоя друга ролка да е заминала.На първо време откачи ремъка и я запали.Ако няма писукане,започваш ролка след ролка да ги проверяваш.Тази която е аут се усеща и на ръка при завъртане че е разбита.Ако не си в час с тези работи(нищо лично)потърси някой който знае какво прави(не и майсторите които са ти съседи)Успех и пиши
              198mjet Bravo

              Коментар


                #8
                Бих могъл да се справя и сам, но няма да се захвана, защото нямам време. Бих се радвал на препоръка за нормален човек-майстор. Нямам вече такъв човек ... просто е ужас, предполагам знаете за какво става въпрос.

                Коментар


                  #9
                  Здравейте, май се оказа ролка на алтернатора. Когато се навива волана леко в ляво и дясно, тоест в момента в който се натоварва, ми казаха, че ремъка започвал да трепти, което пък е симптом за заминаваща си ролка. Казаха ми, че трябва да се свали абсолютно всичко отпред, за да се смени ... Някой знае ли дали има по-лесен начин ?

                  Коментар


                    #10
                    Няма.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар

                    Working...
                    X