Здравейте колеги,
съвсем накратко - проблемът с развалената резба на свещ ескалира и в момента колата хвърля антифриз през свещта...
Купих друга глава втора употреба и сега седи въпроса как, къде и за колко пари е нормално да върна колата в движение. До колкото се информирах - задължително е главата да се обслужи - гумички на клапаните, нови болтове, нова гарнитура на капака, шлайф, евентуално нови водачи. Каква е нормалната цена за извършването на подобна манипулация, защото получавам доста различни оферти?
Също така каква би била нормалната цена за сваляне на старата глава, монтиране на обслужената "нова", съответно с нова гарнитура, смяна на водна помпа, смяна на ангренаж и ролки, смяна на масло и антифриз + монтаж на свещи? Говорим единствено за труд за майстора, частите са си отделно?
Също така, ще се радвам, ако някой би могъл да препоръча човек, който да се заеме с тези задачи.
Колата е Пунто мк2, 1.2 8v бензин, 60к.с., 04.2001г.
Мерси предварително.
съвсем накратко - проблемът с развалената резба на свещ ескалира и в момента колата хвърля антифриз през свещта...
Купих друга глава втора употреба и сега седи въпроса как, къде и за колко пари е нормално да върна колата в движение. До колкото се информирах - задължително е главата да се обслужи - гумички на клапаните, нови болтове, нова гарнитура на капака, шлайф, евентуално нови водачи. Каква е нормалната цена за извършването на подобна манипулация, защото получавам доста различни оферти?
Също така каква би била нормалната цена за сваляне на старата глава, монтиране на обслужената "нова", съответно с нова гарнитура, смяна на водна помпа, смяна на ангренаж и ролки, смяна на масло и антифриз + монтаж на свещи? Говорим единствено за труд за майстора, частите са си отделно?
Също така, ще се радвам, ако някой би могъл да препоръча човек, който да се заеме с тези задачи.
Колата е Пунто мк2, 1.2 8v бензин, 60к.с., 04.2001г.
Мерси предварително.
Коментар