Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Адаптация на дросел Стило.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Адаптация на дросел Стило.

    Колеги, днес се хванах да почистя дросела, че много започна да ми гасне. Свалих го, почистих го, монтирах го ама не намирам в мултиекускан опция за обучение на дросела... Тва при 1.8 да не би да не е нужно? Компа е Хитачи, покарах я малко, но много мени оборотите, бавно падат, от време на време се вдигат, свалят... ама поне спря да гасне. :D
    Та има ли друг начин за обучение или ще се кротне след известни километри?
    Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

    #2
    Адаптира се сам.Покарай е малко.Моята също мени оборотите понякога .Най-вече след настъпване .
    Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

    Коментар


      #3
      Да де ама ставаше въпрос за много голям диапазон на менене на обороти, но може би е било защото не изключих акумулатора. След разкачване за два часа всичко си дойде на мястото. Аз очаквах да има някакъв ефект, но днес като я покарах усетих, че резултата надминава очакванията ми. :D Хем не беше много мръсен, но явно оказва влияние. Спря да гасне, като загрее и в момента празния ход ми е бетон, мощността се увеличи поне с 25% особено в ниските, мога да маневрирам напред-назад без газ... направо не мога да я позная тая кола. :D
      Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

      Коментар


        #4
        Капризна е .
        Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

        Коментар


          #5
          Да повдигна малко темата, ако някой колега се сблъска с такъв проблем. Проблемът с гасненето загряла се върна на втория ден след чистенето на дросела... миналата седмица ми се прокъса меката връзка на ауспуха и едното, че стана много шумна ами спря да върви и съответно ми вдигна разхода. След бърз преглед при майстор на ауспуси се оказа, че средно и задно гърне са дроб, макар, да не се чуваше нещо кой знае какво. Онзи ден ги смених, заедно с меката връзка и вече няколко дни се радвам на тишина, възвърната мощност, нормален разход и бетон обороти без гаснене. А все съм чувал, че хората махат гърнета за да им вървят повече колите... явно не при всички се получава. :D
          Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

          Коментар


            #6
            Колеги, дросела подлежи ли на ремонт? От две седмици насам започна да се форсира при запалване, при освобождаване от скорост като пуснеш газта започват да играят оборотите от 700 до 1300 после ги задържа на 1300 и след 30-40- сек. сами падат... понякога пак гасне. Според баджанака, който има сервиз в Русе дросела е за смяна, ама са безбожно скъпи нови а не знам до колко читави са втората употреба... та няма ли начин да се отроментира, каквото и да му е станало?
            Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

            Коментар

            Working...
            X