Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна термостат Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Пак не разбра за какво иде реч.

    Това е примерно, като ти правят майстори къщата/апартамента, пак ли ги оставяш на сляпо да си правят каквото искат и после да си те лъжат както си искат?
    Не ,ти не разбираш.
    Апартамента мога да го правя и след 1 месец и след 5 месеца и изобщо да не го правя.Не съм на зор.И знам какво искам точно да му оправя.
    Колата не знаех какъв и е проблема/термостат,водна помпа,радиатор,гарнитура,друго /.Загряваше и не можеш да я караш и 15км и трябва да спираш.А ми трябва нон-стоп.На зор съм.Нямаше как там на място да проверявам в нета колко и какво струва.А и казаха , ще е готова след 3-4 часа.

    Аз и хипотетично да бях проверил на място че ми искат повече,и да ходя да търся други сервизи така както загрява колата,и знаеш празен сервиз в днешно време няма ,все са пълни за 2-3 дена напаред,и те да ми кажат ще стане след 2-3 дена,ми какъв ми е кяра?
    Последна редакция от dan4op5; 28.09.2018, 11:40.

    Коментар


      #17
      Както си преценил така си направил, аз просто ти давам приятелски съвет като човек, който има близки, които се занимават с това, а и личен опит, ако искаш го имай в предвит, ако не, подминаваш и си свиркаш.


      Въпрос на избор колега, аз лично между MAGNETI MARELLI и BEHR не бих се колебал и избора ми ще падне върху втория.
      Пълна простотия, Behr да не мислиш, че са нещо повече ... аз даже бих му препоръчал RIDEX за 37 лв. термостата и той си е хубав, но всички се бутат само на Behr да дават пари. Ако става на дума за добри термостати, Wehler е къде повече от Behr, иначе с баща ми сме слагали толкова видове термостати и досега е нямало проблем, дори и с най-евтиния. То като се сменя термостата се сменява и антифриза, все пак и той си има живот/годност, а не връщаш стария боклук и после оле-майко, защо се преба и новия термостат, защото и хубавия антифриз има смазочни свойства, ама то на човека, който иска да мине евтино какво да му обясняваш.
      Fiat Bravo II 1.4 16v
      Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
      Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

      Коментар


        #18
        Както си преценил така си направил, аз просто ти давам приятелски съвет като човек, който има близки, които се занимават с това, а и личен опит, ако искаш го имай в предвит, ако не, подминаваш и си свиркаш.




        Пълна простотия, Behr да не мислиш, че са нещо повече ... аз даже бих му препоръчал RIDEX за 37 лв. термостата и той си е хубав, но всички се бутат само на Behr да дават пари. Ако става на дума за добри термостати, Wehler е къде повече от Behr, иначе с баща ми сме слагали толкова видове термостати и досега е нямало проблем, дори и с най-евтиния. То като се сменя термостата се сменява и антифриза, все пак и той си има живот/годност, а не връщаш стария боклук и после оле-майко, защо се преба и новия термостат, защото и хубавия антифриз има смазочни свойства, ама то на човека, който иска да мине евтино какво да му обясняваш.
        Никъде не съм дефинирал написаното от теб като простотия, но ти след 3 мнения дето не съвпадат с твоето ме изкарваш простак. Евала, така се пише във форума.

        Къде буташ RIDEX при BEHR и WAHLER? Горе посочи Магнети-марели за ~75лв без доставка, сега пробутваш някакъв за 37лв. Та последно предлагаш да мине евтинко или да мине скъпо, какво обясняваш по-точно? Какво налага тази честа смяна на термостати при вас ? Имате сервиз, имате проблеми с много видове термостати или на всяка кола просто го сменяте ? Защо трябва да смени антифриза, ако го е сменил преди 3 месеца примерно и сега сменя термостат пак ли да го смени ? Защо го объркваш и се опитваш да му набиеш в главата, че едва ли не е сбъркал, че не се е допитал до теб? Ей така стреляш на посоки колега, колкото да сипеш в темата.

        Въобще чете ли какво пита колегата в тази тема или лакърдии разпъваш? Пита за цени на части и за труд. Даваш му 3 варианта - 37лв, 75лв, 120лв, а аз предположих, че съдейки по цените в АХМ, какво може би са му сложили и опитах да оправдая цената на труда според времето, което обявява. Ти започваш да го мътиш колко се е объркал, а на мен ми скачаш, че пиша просотии. Хайде по-леко само.

        И все пак мача е свирен, термостата е сменен, парите са дадени. Да си го кара със здраве и да не му създава ядове.
        Последна редакция от siluro; 28.09.2018, 13:23.
        Fiat Coupe 1.8

        Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

        Коментар


          #19
          Първо това удебеленото се отнася като цяло за хората, които искат да минат евтино, нищо лично към теб. Аз не бутам RIDEX към тези марки, казвам че и то ще свърши същата работа и ще си работи и може да мине много по-евтино. Все пак си e немска компания. Някой ди е набил в главата, че като купиш термостат за 100 лева ще издържи много по-дълго.

          В края на крайщата нали пита дали се е минал. Аз ще кажа, че е много възможно да са му набутали такъв за 40 и да са му взели 100, но няма да обяснявам, защото 90% от майсторите така правят особено на хора, които не се интересуват, а е важно нещо да се направи и да върви колата. Затова още в началото казах, че е много по-добре да си купиш сам частта, понеже никога не може да си сигурен дали няма да те минат. Както написах по-нагоре - проверката е висша форма на доверие. Вече ако няма никакво време и желание да се занимава и изкарва хиляди левове през това време е друга бира, тогава няма проблем, всичко е наред и не се е минал.

          Сервиз нямаме, но си бачакме за удоволствие и разбира се някой друг лев и коли много са минали през нас, а баща ми се занимава от преди 90-те години с това. Не съм казал, че ако е сменен да се сменя, но в повечето случай антифриза е на 5+ години и е бъркоч, да не говорим, че масово се купува от Кауфланд и други магазини са хранителни стоки и после се чудят защо имат проблеми.
          Последна редакция от mell0; 28.09.2018, 17:21.
          Fiat Bravo II 1.4 16v
          Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
          Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

          Коментар


            #20
            Затова още в началото казах, че е много по-добре да си купиш сам частта, понеже никога не може да си сигурен дали няма да те минат.
            И сам да си я купиш,няма никаква гаранция че не е някъв боклук имитация.И да вземеш тая от 95лв няма гаранция ,че няма да се чупи преди оная от 40лв.Общо взето няма гаранция никаква,във нищо !
            И затова трябва да ги погнат сервизите.Като правят ремонт ,да има гаранция еди колко си км после на ремонтираното !

            Иначе темата е изчерпана и исках само да напиша, че форума е доста бъгав.5-6 мнения вече не ми ги изписва целите,а само донякъде и ако дадеш цитат на мнението ми ,чак тогава се вижда цялото.
            Преди месец го казах на модераторите,но явно проблема още е тук

            Коментар


              #21
              stilo_new написа: Преглед на мнението
              Термостат Gates - 93лева. За труда - може би 40лева.
              Това написах като Първо мнение в темата. Не знам защо си мислиш, че са те минали. И не знам, защо мнениета са, че този термостат не става...!?

              Коментар


                #22
                stilo_new написа: Преглед на мнението
                Не знам защо си мислиш, че са те минали. И не знам, защо мнениета са, че този термостат не става...!?
                Ама аз не знам какъв са ми сложили
                Пък и какъвто и да е,150 лв ,или 5% от цялата кола ,за някаква малка част която се сменя за 15мин, не мислиш ли че е множко ?

                Примерно все едно да дойда във вас да ти сложа нов кран в мивката за 1 час, и да ти взема 5000 лв (5% от 100к средна цена на имот в голям град)

                5000 лв за един кран много ли е? И вероятно ще ти сложа някво менте за "3000лв" и ще ти взема 2000лв труд

                Коментар


                  #23
                  Е, не. Не бива да се сравнява по този начин. Какъвто и да е ремонт на по стар автомобил, ще струва някакъв процент от стойността на колата. С годините и поевтиняването на колата, ремонтите не става по-евтини. Работата е една и съща, независимо от стойността на автомобила.

                  Коментар


                    #24
                    Познавам двамата собственици от ноември 1980 когато дойдоха да ме сменят в казармата като новобранци. От тогава до сега се занимават само с автомобили и сградата е тяхна собственост а не са наематели /тук бяха после се преместиха/,децата им пораснаха и също са в бизнеса и за това няма да се излагат да надуват цени и труд Казали са ти 70 а после са свалили на 50 защото най вероятно в момента не са знаели на този мотор термостата на лесно място ли е или напротив.Термостата ти сигурно е купен от тех-ко на голямо конарско и можеш да скочиш да видиш какви имат и на какви цени са. С две думи; нямат файда да се излагат с разни цигански номера. 2008 сложих АГУ при тях и дадоха мъжка дума че 80 000 никакви проблеми-точно на 80х. взеха да играят оборотите, не се впечатлих особено и я карах още 20 000 след това взех мембрани от тях и ги смених.Мисля че са точни пичове. Аз по принцип търся сервиз в който собственика работи /съседния на тех-ко/ а не са наемници и да им е през онази работа дали е доволен клиента .
                    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                    Коментар


                      #25
                      dan4op5 написа: Преглед на мнението
                      Ама аз не знам какъв са ми сложили
                      Пък и какъвто и да е,150 лв ,или 5% от цялата кола ,за някаква малка част която се сменя за 15мин, не мислиш ли че е множко ?

                      Примерно все едно да дойда във вас да ти сложа нов кран в мивката за 1 час, и да ти взема 5000 лв (5% от 100к средна цена на имот в голям град)

                      5000 лв за един кран много ли е? И вероятно ще ти сложа някво менте за "3000лв" и ще ти взема 2000лв труд
                      А каква е целта на темата в крайна сметка?
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #26
                        А каква е целта на темата в крайна сметка?
                        Няква

                        Коментар

                        Working...
                        X