Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Това синьото е с двигател 1.4 16v. Тях почват да ги правят от 2004 ако не се лъжа и всичките са с 6 скоростна кутия. Като вариант не е лошо стига да е читаво.
    Fiat Bravo II 1.4 16v
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
    Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
      Търси комби. И гледай дизела. Вчера Разград София ми излезе в пари 38лв. Сметни го на газ и не се плаши от ремонтите по дизела.
      Комбито е въпрос на личен избор.Аз лично никога не бих си взел комби, даже и без пари да ми го дават.Сериозно говоря.Видя ли пък БМВ или Мерцедес комби и винаги ме навива на смях
      Разгад-София аз го минавам за 19-20лв на метан,или скромните -50% .Грубо за 33к км ще спести 1900лв от гориво ,или цялата кола само за 3 месеца каране Ами колко ще спести за 100к км или повече ? 6 000 лв за 100к км.
      Дизел също не бих му препоръчал да купува,поради това че почнаха да ги забраняват по Европата(Германия, Швеция, Италия и т.н.)
      Щом в ЕУ ги забраняват и нас ще ни принудят след време.Нищо чудно след 3-4-5г да въведат някаква такса на дизела и да стане 3-4лв. От друга страна хубаво на дизела е ,че заради забраните масово цената му падна в ЕУ,всеки продава и почнаха да заливат цяла източна ЕУ и Русия с дизелови бараки.Така че може да намери евтин дизел, и колкото повече чака,ще става и по -евтин,но след 4-5г а може и по-рано , да не го изненадат с някви таксички,забрани и т.н.
      Последна редакция от dan4op5; 28.09.2018, 09:44.

      Коментар


        #18
        Комбито е въпрос на потребност. Избора на гориво е въпрос на личен избор. Аз кола на метан не бих карал. Не защото ме е страх че ще гръмне, просто няма пауър бате.
        А на Ники хечбек с метан изобщо не му е приоритет можеш да се обзаложиш, там ще му трябва багажник.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Комбайнерите са по-читави от хечбеците, защото в повечето случай са карани извънградско като по-големи семейни коли, което значи, че двигателят не е мъчен с градско каране, но разбира се винаги има изключения, но практиката показва наклон към моята теза.
          Fiat Bravo II 1.4 16v
          Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
          Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

          Коментар


            #20
            S_BANKOV написа: Преглед на мнението
            Комбито е въпрос на потребност. Избора на гориво е въпрос на личен избор. Аз кола на метан не бих карал. Не защото ме е страх че ще гръмне, просто няма пауър бате.
            А на Ники хечбек с метан изобщо не му е приоритет можеш да се обзаложиш, там ще му трябва багажник.
            Гърмят газовите,не метановите.За пауър може ,ама лично моя е инжекция така че 5-6 няма.Е,не е като бензин ,но пък 6 000лв и нагоре спестявам на 100к км от гориво само спрямо теб,което е 2-3 пъти цената на колата А човека точно това търси,да не дава излишни пари.

            И как разбра че му трябва комби ???? От всички обяви за който иска мнение не е дал и едно комби ? нито е писал че търси комби.И друго, ясно е написал
            И съм като цяло против дизела, имам си мнение по този въпрос.
            ти му предлагаш дизел

            Коментар


              #21
              Ами как разбрах ли? Познаваме се от както караме фиати.
              А това че метана не гърми а пък ПБ гърмял, не го казвай. Не е вярно.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Пак се триумя. Синът си купи АР 156 JTD 115 к.с. 2003 г. комби. В интерес на истината много ми хареса и бях се навил и аз /Слави знае/, но като му погледнах поддръжката се отказах. Това комби за мен е много по-симпатично от седана и не е така ярко изразено като VW, Mercedes или други. Сега синът ме навива за това https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...4&slink=8bl6rm В интерес на истината всеки от вас има право от своята гледна точка. Карал съм коли на газ, дизел не съм, но имам някои впечатления. Свата, зетя и брат му имаха Брави ТД100 големи патила беше с помпите, изведнъж и трите се оказаха в бокса, такова беше стечението на обстоятелствата. Едната беше заредена с нафта от Шел и беше замръзнала зимата, та скъса оста. Имам снимка на източената нафта, 3/4-ти от нея е нещо като парафин. Колкото до газ или метан аз съм на принципа"колкото по-просто толкова по-добре", затова на сегашната не съм слагал газ, чист бензинец 10г. Колкото до това комби или хечбек предпочитам хечбека, нямам вече какво толкова да товаря, но пък ако това Габровско комби си заслужава, ще си помисля, въпреки че е против всичко от което бягам, утре ще го полгеднем.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #23
                  Ники МЖТД няма нищо общо с ТД100 и ТД75. Мотора е добър. Един съвет от мен. Като я гледате преди да я запалиш отвори капака и пипни мотора. Ако е топъл няма смисъл да я проверявате днес. На студен мотор палиш без подгрев. Запали ли това е мотора. Окачването на Стило е в пъти по евтино от 156
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    А наистина ли е 120 к.с. или е 115 к.с. и ако е 120 има ли вихрови клапани като АР.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #25
                      Пак се триумя. Синът си купи АР 156 JTD 115 к.с. 2003 г. комби. В интерес на истината много ми хареса и бях се навил и аз /Слави знае/, но като му погледнах поддръжката се отказах. Това комби за мен е много по-симпатично от седана и не е така ярко изразено като VW, Mercedes или други. Сега синът ме навива за това https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...4&slink=8bl6rm В интерес на истината всеки от вас има право от своята гледна точка. Карал съм коли на газ, дизел не съм, но имам някои впечатления. Свата, зетя и брат му имаха Брави ТД100 големи патила беше с помпите, изведнъж и трите се оказаха в бокса, такова беше стечението на обстоятелствата. Едната беше заредена с нафта от Шел и беше замръзнала зимата, та скъса оста. Имам снимка на източената нафта, 3/4-ти от нея е нещо като парафин. Колкото до газ или метан аз съм на принципа"колкото по-просто толкова по-добре", затова на сегашната не съм слагал газ, чист бензинец 10г. Колкото до това комби или хечбек предпочитам хечбека, нямам вече какво толкова да товаря, но пък ако това Габровско комби си заслужава, ще си помисля, въпреки че е против всичко от което бягам, утре ще го полгеднем.
                      Какво му е чудно с помпата на тд100 ремонта и е 240 лв
                      Проблеми има от некадърни майстори... На старите дизели им се правят помпите не дали а кога 14/16/18. година.. А точно този Лукас (ЕПИК май се водеше) се слага и на Мерцедес че и на други коли... Някой по вещ ще каже който коли точно
                      За скъсаната ос ако е много скъпа от някоя морга една помпа за 100 лв...

                      Коментар


                        #26
                        Според мен и не само, горивате в България разказват играта на двигателите и ремонта на един дизел е по-скъп от бензина, поне така мисля аз.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #27
                          Е то за коли, които струват по 1500лв за какви основни ремонти мислите въобще - като даде фира двигателя се сменя цялата кола и толкоз.
                          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                          Коментар


                            #28
                            Според мен и не само, горивате в България разказват играта на двигателите и ремонта на един дизел е по-скъп от бензина, поне така мисля аз.
                            На старите дизели ремонта е евтин... Кон умрел е скъп
                            Старите дизели за малко по здрави и не толкова претенциозни за нафтата..
                            Ти като вземеш биричка бензин дизел все ще правиш нещо
                            Бензина и той има носачи амортисьори съединител и др.

                            Коментар


                              #29
                              noriaga написа: Преглед на мнението
                              Е то за коли, които струват по 1500лв за какви основни ремонти мислите въобще - като даде фира двигателя се сменя цялата кола и толкоз.
                              Да се ама на тази от 1500 съединителя е 200 а на тази от 6000 е 2,200....
                              Аз за да слезна от тоя Фиат 3/4 хилки за Наков супер гледана и стегната 156 или 5/6 за някоя 159...
                              Такива за 1000/2000 коли още толкова ще и трябват да се стегне...

                              Коментар


                                #30
                                fifo td 100 написа: Преглед на мнението
                                На старите дизели ремонта е евтин... Кон умрел е скъп
                                Старите дизели за малко по здрави и не толкова претенциозни за нафтата..
                                Ти като вземеш биричка бензин дизел все ще правиш нещо
                                Бензина и той има носачи амортисьори съединител и др.
                                Носачи, накладки и прочее са си консуматив за който няма спор, въпросът е самия двигател колко е изтормозен и колко струва ремонта му, а за там разни MAF-gaf джунджурии да не започнем да смятаме, че те като почнат да дават фира и цирка е пълен, чудиш се кое по-напред да прегледаш, акъл всеки дава, нариваш маса пари и накрая се оказва, че не си си стегнал джантата/образно казано/.
                                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                                Коментар

                                Working...
                                X