Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Загубих си достатъчно време да проверя в fiat.it и конфигуратор за нова кола Tipo 1.6 mjet, като предварително проверих - няма подгрев на антифриза. Минах през всички опции, никъде го няма като опция. Черно на бяло ...
    Е то говорим за колите 98.00.02.04 г

    Коментар


      #77
      Оги, може и да си изпуснал ама говорим за фиат. Твойта кола е друга бира.
      Как и да е.

      Ники съвета ми е ако ще вземаш Стило или дизел или 1.8 ама някой да го огледа внимателно и да наблегне на лагерите на мотора и на СК.
      Със стило 1.6 достатъчно циркове съм видял с 1.6 мотора, а 1.2 от старите си е слабичко но пък да сметка на това лакомо.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #78
        Банков, може би не си проследил внимателно, но изобщо по темата говоря само и единствено за Фиат. Освен ако искаш да кажеш, че моят Фиат не е Фиат, което не знам като обида или като похвала да го приема. Моят Фиат е Брава, 1.9 JTD, от Италия, с подгрев в антифриза.

        Колега mell0, може би е станало някакво неразбирателство, защото аз си говоря за моята кола, която е Фиат Брава, 1.9 JTD 105, от Италия, с подгрев в антифриза, година на производство 1999, двигателят отговаря на изискванията на Евро 2, важали тогава. Подобна е на тази на колегата batproho, който също взе участие в темата.

        По-късно в развитието на този двигател (1.9 - 115 в Стило например) той вече отговаря на изискванията на Евро 3 и свещите за подгрев в антифриза са извадени от употреба, защото е добавен охладител за изгорели газове към тръбата на ЕГР, който помага за много по-бързо загряване на антифриза в студеното време. Може би не е с такъв ефект, какъвто е със свещи (свещите са 3 * 200 вата), но пак е значително по-добре от нищо. Съжалявам, че си изгубил време да търсиш, защото в толкова нови коли няма как да намериш нещо, което се е предлагало преди повече от 15 години, както отбеляза и колегата fifo td 100.

        Коментар


          #79
          Просто ти давам за пример новия 1.6mjet и 1.9mjet и тe загряват като охлюви зимата. Тук климата зимата си е кофти и по-зиморничивите хора биха изхвърлили дизела без да се замислят, особено ако нямат гаражи.
          Fiat Bravo II 1.4 16v
          Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
          Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

          Коментар


            #80
            S_BANKOV написа: Преглед на мнението
            Ники съвета ми е ако ще вземаш Стило или дизел или 1.8 ама някой да го огледа внимателно и да наблегне на лагерите на мотора и на СК.
            Със стило 1.6 достатъчно циркове съм видял с 1.6 мотора, а 1.2 от старите си е слабичко но пък да сметка на това лакомо.
            Вече незнам какво да търся, по принцип съм за Стило 1.6 от 2003 нагоре бензин, при тях какво е положението, дизел на искам. А Стило 1.4/90 к.с. как е? Да не кажа на 100%, но си искам някакъв Фиат, разбира се оглеждам и други марки, например Шкоди, но някак си не ми допадат като фичо, за мен дизайна им е едно ниво надолу. Най-лесно ми е да си купя Пунто /щерката кара такова 2-ка/ преди и аз карах Пунто МК1, не се чуствах комфортно като Бравата тя ми е като ръкавичка.
            Между другото преди малко ходихме да гледаме онази Брава 1996 г. Оказаха се познати на сина ми. За годините си наистина е много запазена, но не са попаднали на майстор който да свърши необходими ремонти, някой си оставил ръцете при ремонта на изпускателния колектор. Пробит е и "майстора" сложил някаква консервена кутия и отгоре набил някаква вата за изолация, естествено ефект 0, гърми си като за рали. Вместо оригинален плафон сложил плафон от Голф закрепен в/у някакъв велтър. А бе смях в залата. В багажника в дясно си е мокро, явно нищо не разбират тези собственици. Но като цяло всичко друго си работи и е много запазена за годините си. Питах го за зимни гуми, а той каза че няма з/о зимата не я кара, може би затова е такава, колкото до километрите незнам.
            Последна редакция от NikMar; 01.10.2018, 19:38.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #81
              Просто ти давам за пример новия 1.6mjet и 1.9mjet и тe загряват като охлюви зимата. Тук климата зимата си е кофти и по-зиморничивите хора биха изхвърлили дизела без да се замислят, особено ако нямат гаражи.
              Ъ мисля че q7 4.2 тди прави баня за 2 м след старта да така беше като колегата дето е ходил да рине и пали и вади все пак жена го кара...
              Точно така за 2 м беше готов и топъл.. Каквото и да има печка ли ще е свещи или др. има!

              Коментар


                #82
                Ей Оги вярно че и ти като мен някога фиат караше.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #83
                  Вече незнам какво да търся, по принцип съм за Стило 1.6 от 2003 нагоре бензин, при тях какво е положението, дизел на искам. А Стило 1.4/90 к.с. как е? Да не кажа на 100%, но си искам някакъв Фиат, разбира се оглеждам и други марки, например Шкоди, но някак си не ми допадат като фичо, за мен дизайна им е едно ниво надолу. Най-лесно ми е да си купя Пунто /щерката кара такова 2-ка/ преди и аз карах Пунто МК1, не се чуствах комфортно като Бравата тя ми е като ръкавичка.
                  Между другото преди малко ходихме да гледаме онази Брава 1996 г. Оказаха се познати на сина ми. За годините си наистина е много запазена, но не са попаднали на майстор който да свърши необходими ремонти, някой си оставил ръцете при ремонта на изпускателния колектор. Пробит е и "майстора" сложил някаква консервена кутия и отгоре набил някаква вата за изолация, естествено ефект 0, гърми си като за рали. Вместо оригинален плафон сложил плафон от Голф закрепен в/у някакъв велтър. А бе смях в залата. В багажника в дясно си е мокро, явно нищо не разбират тези собственици. Но като цяло всичко друго си работи и е много запазена за годините си. Питах го за зимни гуми, а той каза че няма з/о зимата не я кара, може би затова е такава, колкото до километрите незнам.
                  Взех синьото от Севлиево -уникално , като изключим липсата на климатик .
                  Първи собственик чичо Фриц -14г и 211 000км - дойде при мен с една папка фактури
                  Втори собственик -1 месец и 2000 км - колкото да дойде от Германия
                  Трети 6 месеца и 1200 км в България
                  Регистрация , масла +филтри+ремъци + зимни гуми на 1 сезон
                  Недостатъци - спукано предно стъкло +каре на кормилния прът +тампони на задното гърне
                  крайна цена 2200лв
                  Приказка
                  Bravo 1.9 Mjet/120

                  Коментар


                    #84
                    Че то не беше ли 1.4, долу си писал 1.8. И каква стана тя? От цялата тема всички бензинови Стило бяха оплюти по един или друг начин, а ти взе че се престраши. А аз съвсем се обърках каква кола да търся. Синът ми предложи да търсим Голф https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...2&slink=8dbnru https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...6&slink=8dbnru а това от Дряново https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...8&slink=8dbqni , хубава оферта, само дето е от 2000г. Кое е е за предпочитане: оплюто Стило след 2003, Брава 2001 г. или някой Голфовете? Или да речем тази Бора https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...1&slink=8dbu7j
                    Когато купувах Бравата понятие си нямах от тоя двигател, после разбрах че е най-оплювания, но тогава беше единствена алтернатива за бартер за едно изстрадало Клио и вече 10 г. си ме вози, в крайна сметка пак се връщам на максимата "няма лоша кола, има лош стопанин".
                    Последна редакция от NikMar; 03.10.2018, 12:30.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #85
                      Бравата, колкото и красив и в някои отношения превъзхождащ много от съвременните автомобили модел да е, все пак е модел на над 20 години, дори и 2001-ва година - пак е чертан през 1997-8-9 година. Имай предвид, че поддръжката и намирането на резервни части ще става все по-трудно, особено на детайли като пластмаси, специфични маркучи, горивопроводи, въздуховоди. Много от колите на тази възраст вече са с олющен лак, тази красива характерна черта на италианското автомобилостроене. Някои са стабилно поизгнилил, включително и моята. Дори за двигателите - предлаганите части са предимно нискокачествени и евтини, също и за ходова част и окачване. От тази гледна точка - купуването на такъв автомобил е по-скоро неразумно и е плод на ентусиазъм, а не толкова на практичен и оправдан избор.

                      Разбира се, каквато и кола да избереш - винаги можеш да направиш и нещо по-лошо, като си купиш Голф. Не казвам, че са ми неприятни тези коли, но го казвам, а понякога дори разбирам антиваксърите и веганите повече. Ама разумни хора да си купуват голфове... това излиза извън границите на въобръжението ми.

                      Коментар


                        #86
                        Колкото и да не ми се иска да го призная, немските конкуренти на Стилото май го превъзхождат.
                        С Мареата не беше така.
                        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                        Коментар


                          #87
                          Разбира се, каквато и кола да избереш - винаги можеш да направиш и нещо по-лошо, като си купиш Голф. Не казвам, че са ми неприятни тези коли, но го казвам, а понякога дори разбирам антиваксърите и веганите повече. Ама разумни хора да си купуват голфове... това излиза извън границите на въобръжението ми.
                          Това направо ме разбиИ най-големия кориоз е че тъкмо четях мнението ти и гледах AutoMotorSport даваха точно за Голфовете и има казваха проблемите. А за рендето https://www.cars.bg/offer/c2550579 какво мислите?
                          Последна редакция от NikMar; 03.10.2018, 13:16.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #88
                            Че то не беше ли 1.4, долу си писал 1.8. И каква стана тя? От цялата тема всички бензинови Стило бяха оплюти по един или друг начин, а ти взе че се престраши. А аз съвсем се обърках каква кола да търся.
                            Имам 1.8 а сега си имам и 1,4

                            ако преглътнещ данъка 1.8 е доста добро
                            иначе за града 1,4
                            Bravo 1.9 Mjet/120

                            Коментар


                              #89
                              Имам 1.8 а сега си имам и 1,4

                              ако преглътнещ данъка 1.8 е доста добро
                              иначе за града 1,4
                              Не мога да видя обявата, но май беше с две врати Стилото.

                              Коментар


                                #90
                                Че то не беше ли 1.4, долу си писал 1.8. И каква стана тя? От цялата тема всички бензинови Стило бяха оплюти по един или друг начин, а ти взе че се престраши. А аз съвсем се обърках каква кола да търся. Синът ми предложи да търсим Голф https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...2&slink=8dbnru https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...6&slink=8dbnru а това от Дряново https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...8&slink=8dbqni , хубава оферта, само дето е от 2000г. Кое е е за предпочитане: оплюто Стило след 2003, Брава 2001 г. или някой Голфовете? Или да речем тази Бора https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...1&slink=8dbu7j
                                Когато купувах Бравата понятие си нямах от тоя двигател, после разбрах че е най-оплювания, но тогава беше единствена алтернатива за бартер за едно изстрадало Клио и вече 10 г. си ме вози, в крайна сметка пак се връщам на максимата "няма лоша кола, има лош стопанин".
                                Взимай Стилото, не се излагай с тези Голфове. Трябва човек много да се мрази, за да вземе тези дървени Голфове.

                                Коментар

                                Working...
                                X