mell0 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения за Стило
Collapse
X
-
Оги, може и да си изпуснал ама говорим за фиат. Твойта кола е друга бира.
Как и да е.
Ники съвета ми е ако ще вземаш Стило или дизел или 1.8 ама някой да го огледа внимателно и да наблегне на лагерите на мотора и на СК.
Със стило 1.6 достатъчно циркове съм видял с 1.6 мотора, а 1.2 от старите си е слабичко но пък да сметка на това лакомо.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Банков, може би не си проследил внимателно, но изобщо по темата говоря само и единствено за Фиат. Освен ако искаш да кажеш, че моят Фиат не е Фиат, което не знам като обида или като похвала да го приема. Моят Фиат е Брава, 1.9 JTD, от Италия, с подгрев в антифриза.
Колега mell0, може би е станало някакво неразбирателство, защото аз си говоря за моята кола, която е Фиат Брава, 1.9 JTD 105, от Италия, с подгрев в антифриза, година на производство 1999, двигателят отговаря на изискванията на Евро 2, важали тогава. Подобна е на тази на колегата batproho, който също взе участие в темата.
По-късно в развитието на този двигател (1.9 - 115 в Стило например) той вече отговаря на изискванията на Евро 3 и свещите за подгрев в антифриза са извадени от употреба, защото е добавен охладител за изгорели газове към тръбата на ЕГР, който помага за много по-бързо загряване на антифриза в студеното време. Може би не е с такъв ефект, какъвто е със свещи (свещите са 3 * 200 вата), но пак е значително по-добре от нищо. Съжалявам, че си изгубил време да търсиш, защото в толкова нови коли няма как да намериш нещо, което се е предлагало преди повече от 15 години, както отбеляза и колегата fifo td 100.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоНики съвета ми е ако ще вземаш Стило или дизел или 1.8 ама някой да го огледа внимателно и да наблегне на лагерите на мотора и на СК.
Със стило 1.6 достатъчно циркове съм видял с 1.6 мотора, а 1.2 от старите си е слабичко но пък да сметка на това лакомо.
Между другото преди малко ходихме да гледаме онази Брава 1996 г. Оказаха се познати на сина ми. За годините си наистина е много запазена, но не са попаднали на майстор който да свърши необходими ремонти, някой си оставил ръцете при ремонта на изпускателния колектор. Пробит е и "майстора" сложил някаква консервена кутия и отгоре набил някаква вата за изолация, естествено ефект 0, гърми си като за рали. Вместо оригинален плафон сложил плафон от Голф закрепен в/у някакъв велтър. А бе смях в залата. В багажника в дясно си е мокро, явно нищо не разбират тези собственици. Но като цяло всичко друго си работи и е много запазена за годините си. Питах го за зимни гуми, а той каза че няма з/о зимата не я кара, може би затова е такава, колкото до километрите незнам.Последна редакция от NikMar; 01.10.2018, 19:38.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
mell0 написа: Преглед на мнениетоПросто ти давам за пример новия 1.6mjet и 1.9mjet и тe загряват като охлюви зимата. Тук климата зимата си е кофти и по-зиморничивите хора биха изхвърлили дизела без да се замислят, особено ако нямат гаражи.
Точно така за 2 м беше готов и топъл.. Каквото и да има печка ли ще е свещи или др. има!
Коментар
-
NikMar написа: Преглед на мнениетоВече незнам какво да търся, по принцип съм за Стило 1.6 от 2003 нагоре бензин, при тях какво е положението, дизел на искам. А Стило 1.4/90 к.с. как е? Да не кажа на 100%, но си искам някакъв Фиат, разбира се оглеждам и други марки, например Шкоди, но някак си не ми допадат като фичо, за мен дизайна им е едно ниво надолу. Най-лесно ми е да си купя Пунто /щерката кара такова 2-ка/ преди и аз карах Пунто МК1, не се чуствах комфортно като Бравата тя ми е като ръкавичка.
Между другото преди малко ходихме да гледаме онази Брава 1996 г. Оказаха се познати на сина ми. За годините си наистина е много запазена, но не са попаднали на майстор който да свърши необходими ремонти, някой си оставил ръцете при ремонта на изпускателния колектор. Пробит е и "майстора" сложил някаква консервена кутия и отгоре набил някаква вата за изолация, естествено ефект 0, гърми си като за рали. Вместо оригинален плафон сложил плафон от Голф закрепен в/у някакъв велтър. А бе смях в залата. В багажника в дясно си е мокро, явно нищо не разбират тези собственици. Но като цяло всичко друго си работи и е много запазена за годините си. Питах го за зимни гуми, а той каза че няма з/о зимата не я кара, може би затова е такава, колкото до километрите незнам.
Първи собственик чичо Фриц -14г и 211 000км - дойде при мен с една папка фактури
Втори собственик -1 месец и 2000 км - колкото да дойде от Германия
Трети 6 месеца и 1200 км в България
Регистрация , масла +филтри+ремъци + зимни гуми на 1 сезон
Недостатъци - спукано предно стъкло +каре на кормилния прът +тампони на задното гърне
крайна цена 2200лв
ПриказкаBravo 1.9 Mjet/120
Коментар
-
Че то не беше ли 1.4, долу си писал 1.8. И каква стана тя? От цялата тема всички бензинови Стило бяха оплюти по един или друг начин, а ти взе че се престраши. А аз съвсем се обърках каква кола да търся. Синът ми предложи да търсим Голф https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...2&slink=8dbnru https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...6&slink=8dbnru а това от Дряново https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...8&slink=8dbqni , хубава оферта, само дето е от 2000г. Кое е е за предпочитане: оплюто Стило след 2003, Брава 2001 г. или някой Голфовете? Или да речем тази Бора https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...1&slink=8dbu7j
Когато купувах Бравата понятие си нямах от тоя двигател, после разбрах че е най-оплювания, но тогава беше единствена алтернатива за бартер за едно изстрадало Клио и вече 10 г. си ме вози, в крайна сметка пак се връщам на максимата "няма лоша кола, има лош стопанин".Последна редакция от NikMar; 03.10.2018, 12:30.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Бравата, колкото и красив и в някои отношения превъзхождащ много от съвременните автомобили модел да е, все пак е модел на над 20 години, дори и 2001-ва година - пак е чертан през 1997-8-9 година. Имай предвид, че поддръжката и намирането на резервни части ще става все по-трудно, особено на детайли като пластмаси, специфични маркучи, горивопроводи, въздуховоди. Много от колите на тази възраст вече са с олющен лак, тази красива характерна черта на италианското автомобилостроене. Някои са стабилно поизгнилил, включително и моята. Дори за двигателите - предлаганите части са предимно нискокачествени и евтини, също и за ходова част и окачване. От тази гледна точка - купуването на такъв автомобил е по-скоро неразумно и е плод на ентусиазъм, а не толкова на практичен и оправдан избор.
Разбира се, каквато и кола да избереш - винаги можеш да направиш и нещо по-лошо, като си купиш Голф. Не казвам, че са ми неприятни тези коли, но го казвам, а понякога дори разбирам антиваксърите и веганите повече. Ама разумни хора да си купуват голфове... това излиза извън границите на въобръжението ми.
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоРазбира се, каквато и кола да избереш - винаги можеш да направиш и нещо по-лошо, като си купиш Голф. Не казвам, че са ми неприятни тези коли, но го казвам, а понякога дори разбирам антиваксърите и веганите повече. Ама разумни хора да си купуват голфове... това излиза извън границите на въобръжението ми.Последна редакция от NikMar; 03.10.2018, 13:16.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа: Преглед на мнениетоЧе то не беше ли 1.4, долу си писал 1.8. И каква стана тя? От цялата тема всички бензинови Стило бяха оплюти по един или друг начин, а ти взе че се престраши. А аз съвсем се обърках каква кола да търся.
ако преглътнещ данъка 1.8 е доста добро
иначе за града 1,4Bravo 1.9 Mjet/120
Коментар
-
xx_x написа: Преглед на мнениетоИмам 1.8 а сега си имам и 1,4
ако преглътнещ данъка 1.8 е доста добро
иначе за града 1,4
Коментар
-
NikMar написа: Преглед на мнениетоЧе то не беше ли 1.4, долу си писал 1.8. И каква стана тя? От цялата тема всички бензинови Стило бяха оплюти по един или друг начин, а ти взе че се престраши. А аз съвсем се обърках каква кола да търся. Синът ми предложи да търсим Голф https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...2&slink=8dbnru https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...6&slink=8dbnru а това от Дряново https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...8&slink=8dbqni , хубава оферта, само дето е от 2000г. Кое е е за предпочитане: оплюто Стило след 2003, Брава 2001 г. или някой Голфовете? Или да речем тази Бора https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...1&slink=8dbu7j
Когато купувах Бравата понятие си нямах от тоя двигател, после разбрах че е най-оплювания, но тогава беше единствена алтернатива за бартер за едно изстрадало Клио и вече 10 г. си ме вози, в крайна сметка пак се връщам на максимата "няма лоша кола, има лош стопанин".
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар