Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Носачи, накладки и прочее са си консуматив за който няма спор, въпросът е самия двигател колко е изтормозен и колко струва ремонта му, а за там разни MAF-gaf джунджурии да не започнем да смятаме, че те като почнат да дават фира и цирка е пълен, чудиш се кое по-напред да прегледаш, акъл всеки дава, нариваш маса пари и накрая се оказва, че не си си стегнал джантата/образно казано/.
    То на някой коли новите двигателите са консуматив...
    Мазда 6 бензин 200/250 000 и една туба с масло 5 л.
    Както и служебното а4 1,8 т 220 е чакамет го.... Не е като Е 330 на пише на таблото 1 756 896 и да си мърка сладко

    Коментар


      #32
      Конструктивно този дизелов двигател на Fiat е по-здрав и непретенциозен и се износва по-бавно от бензиновите и в повечето случаи е по-здравия двигател за стари коли и коли около 3000 лв. . Имаш само 1 вал, 8 клапана, тоест по-малко вижещи се части - по-малко проблеми. Единствените тежки неща са маховика, дюзите и турбото, които реално струват колкото колата, но точно този двигател 120 е супер елементарен и му се носи слава на "дълголетник". Аз не съм фен на дизеловите и не бих си взел повече никога, въпреки че имах бая бърза Алфа, зимата ми късаше нервите. Дойдеше ли зимата все нещо заминаваше - един път беше шайбата на вала, друг път стартера даде проблем, на -20 палеше едвам, едвам като трактор, въпреки че имаше перфектни свещи, компресия и акумулатор и въпреки, че всеки ще ти каже обратното, че нямали проблеми с паленето, аз лично не познавам човек, които не е брал ядове, абе забава. Сега на -25, четвърт оборот и съм в играта, след 5 мин е баня в колата, кажи как да си взема дизел
      Последна редакция от mell0; 28.09.2018, 18:28.
      Fiat Bravo II 1.4 16v
      Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
      Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

      Коментар


        #33
        Конструктивно този дизелов двигател на Fiat е по-здрав и непретенциозен и се износва по-бавно от бензиновите и в повечето случаи е по-здравия двигател за стари коли и коли около 3000 лв. . Имаш само 1 вал, 8 клапана, тоест по-малко вижещи се части - по-малко проблеми. Единствените тежки неща са маховика, дюзите и турбото, които реално струват колкото колата, но точно този двигател 120 е супер елементарен и му се носи слава на "дълголетник". Аз не съм фен на дизеловите и не бих си взел повече никога, въпреки че имах бая бърза Алфа, зимата ми късаше нервите. Дойдеше ли зимата все нещо заминаваше - един път беше шайбата на вала, друг път стартера даде проблем, на -20 палеше едвам, едвам като трактор, въпреки че имаше перфектни свещи, компресия и акумулатор и въпреки, че всеки ще ти каже обратното, че нямали проблеми с паленето, аз лично не познавам човек, които не е брал ядове, абе забава. Сега на -25, четвърт оборот и съм в играта, след 5 мин е баня в колата, кажи как да си взема дизел
        Ти май си градиш мнението от ефинъ дизели който като го гледам е бил най чупения в света...
        Я виж как трябва да пали вред дизел...

        Без една свещ дори...

        Коментар


          #34
          Наистина, ако всичко си е наред и зимата си пали, например АР на сина миналата зима нямаше никакъв проблем, да не й е уруки. А някой знае ли за вихровите клапани дали ги има на 120 коня, на 115 няма, поне на АР са така.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #35
            И още като не е изправна колата и бензин да е няма да пали зимата. Проблема е че за дизела се искат настина добри познания.... Не може да си работил на бензин цял живот и да се правиш на майстор по дизел особено нов дизел...
            Говоря за старите дизелджии на по 40/50/60 г само като е чуе и види как работи да ти каже точно какво е! А не не е това дай 300 лв не е и това 200 и това не и от това аха това е 500 и след 5 дена пак не може да пали

            Коментар


              #36
              120 няма вихрови клапи.
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                #37
                Евтин, скъп, такъв съм карал 1.9 jtd и за него имам впечатления. Колата беше в много добро състояние за годините си и половината неща съм ги ревизирал. До -10,-12 палеше с Варта Силвър, но над -15 почваше да се зори въпреки липсата на утечки и перфектния акумулатор и ревизиран стартер въртеше трудно и като запали тресенето и шума от двигателя не са много хубави. Да не говорим после 15 мин. едвам мърда стрелката и трябва да караш с качулка , а термостат си беше чук. Вярно, ако имаш гараж няма да има никакви грижи, но иначе дизел, градско, зима, не. Поне като се кара да е на дълъг път, той затова е измислен двигателя.
                Fiat Bravo II 1.4 16v
                Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                Коментар


                  #38
                  Евтин, скъп, такъв съм карал 1.9 jtd и за него имам впечатления. Колата беше в много добро състояние за годините си и половината неща съм ги ревизирал. До -10,-12 палеше с Варта Силвър, но над -15 почваше да се зори въпреки липсата на утечки и перфектния акумулатор и ревизиран стартер въртеше трудно и като запали тресенето и шума от двигателя не са много хубави. Да не говорим после 15 мин. едвам мърда стрелката и трябва да караш с качулка , а термостат си беше чук. Вярно, ако имаш гараж няма да има никакви грижи, но иначе дизел, градско, зима, не. Поне като се кара да е на дълъг път, той затова е измислен двигателя.
                  Интересно моето ТД 100 на -17 пали от четвърт оборот а топлото тръгва след 1 м със винаги отворен и работещ термостат а е на 21 г вече. Пали с ефтин акумулатор...
                  Както си и знаех мнението ти за дизел е изградено от един НЕ изправен ждт. Ако е бил щеше да пали без проблеми аза парното май жтд имаха подгрев зимата на антифриза.

                  Дизел не се карал в градско или зимата...
                  Това е за графа вицове...
                  Дизела е по икономичен и нощен (як)
                  Особено с моето ТД мога да ти обиколя целия град на втора...
                  Тоя Бензин особено ако е 1.2 или 1.4 има въртиш тая гега и да форсираш по нагорнището да не изгаснеш че 1.2 на газ...
                  Последна редакция от fifo td 100; 29.09.2018, 14:32.

                  Коментар


                    #39
                    Нов дизел с дпф и зимата на кратки разстояния и ще ти се приреве, така че стига с тоя златен дизел. Градско хибрид му е майката ама колегата търси друга кола, за неговото каране мисля, че 1.4 бензин ще му е най добре.

                    Коментар


                      #40
                      todorakiggg написа: Преглед на мнението
                      Нов дизел с дпф и зимата на кратки разстояния и ще ти се приреве, така че стига с тоя златен дизел. Градско хибрид му е майката ама колегата търси друга кола, за неговото каране мисля, че 1.4 бензин ще му е най добре.

                      Тоя хибрид да не би да е 5000 лв.
                      Дпф при мене няма да има гижи аз не карам с 1500/2000 оборота...
                      По скоро 2500/3000/3500... Няма милост при мене да не съм пенсия

                      Коментар


                        #41
                        С Габровското не стана работата, защото брата на продавача решил да го купи. Синът ми много хареса Димитровградското, в момента е за 1499 лв. Говорихме с продавача, оказа се че е 1200 к.см. 80 к.с. Ще ми даде и зимни гуми с всички салтанати да се прибера до Габрово ще ми струва около 2200, още утре мога да го взема.
                        Като се замисля и сегашната ми е 1400 к.см/80 к.с. и съм доволен, няма за къде да бързам, само че тази е с 9 г. по-млада и има климатик. Кажете си мнението.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #42
                          Става. По снимки всичко си е наред. Има 6 скорости което според мен си е минус, особено за тази мощност на двигателя.
                          Щом не те притеснява мощността и няма закъде да бързаш - това е колата.
                          Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

                          Коментар


                            #43
                            Нещо друго забелязах, на сайта на продавача уж е автокъща а други коли няма само тази е.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #44
                              Нещо друго забелязах, на сайта на продавача уж е автокъща а други коли няма само тази е.
                              В базара има https://divaauto.bazar.bg/
                              Явно вкарва най-ниския клас бараки от Германия,където там ги изхърлят и ги взима по 300-400 евро най-много от албанците,за да я пусне за 1500лв
                              Цитирам "Перфектен. Много икономична.Пробег 107000 км "
                              Нито е перфектна,още по-малко икономична и най-вече пък на 107к км Още 2010 е била толкова,а сега е на 400-500к км.
                              Щом на твоята и знаеш кътните зъби,стой с нея според мен да не си вкараш таралеж в гащите.
                              "Евтиното винаги е скъпо" ама късно ще го разбереш.

                              edit : и къв е тоя модел 1.3i ?
                              Последна редакция от dan4op5; 29.09.2018, 22:10.

                              Коментар


                                #45
                                Да,потвръждавам, че Стило дизел няма НИКАКВО ПАРНО първите 10-15км, с нов термостат, със стар, все тази.
                                И Стило нов внос за 1500лв също не ми звучи добре.
                                По-добре да се вземе от собственик,регистрирано, за около 2 бона.
                                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                                Коментар

                                Working...
                                X