Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Горене на бушон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Горене на бушон

    Здравейте. Имам малък проблем и се надявам някой да може да ми помогне. става въпрос за горене на бушона, който е за километража, скоростомера,мигачите и изобщо уредуте на таблото. Обозначен е със SERV. Значи като карам до 150-160 км/ч няма никакви проблеми. Като вдигна повече обаче след известно време каране така спират да работят горе изброените уреди. Като сменя този бушон пак всичко си е наред. Вчера обаче трябваше да го сменям няколко пути и това е доста неприятно. Та има ли някой идея какво може да е. Разхлабен куплунг? оголен кабел? просто нямам идей и ако може дайте съвет преди да съм разглобил таблото...
    FIAT BRAVO 1.6 16V

    #2
    Аре бе хора няма ли никой идея за какво става въпрос..
    FIAT BRAVO 1.6 16V

    Коментар


      #3
      спасението

      Ами не карай с повече от 160км/час Мисля си че твоя проблем си е доста труден за диагностициране. Веорятно има нещо общо с алтернатора и напрежението което подава. Възможно е да подава повече от 13,5 - 14 волта и това да предизвиква проблема. Пробвай колко ти е напрежението когато изфорсираш колата на празен ход.А иначе - ще ми се и аз да имам твоя проблем с продължителното каране с над 160км/час. Аз с повече от 150 и да искам не мога да карам (освен ако не е някой много стръмен наклон надолу).
      минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
      Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

      Коментар


        #4
        Re: Горене на бушон

        divaka написа:
        Здравейте. Имам малък проблем и се надявам някой да може да ми помогне. става въпрос за горене на бушона, който е за километража, скоростомера,мигачите и изобщо уредуте на таблото. Обозначен е със SERV. Значи като карам до 150-160 км/ч няма никакви проблеми. Като вдигна повече обаче след известно време каране така спират да работят горе изброените уреди. Като сменя този бушон пак всичко си е наред. Вчера обаче трябваше да го сменям няколко пути и това е доста неприятно. Та има ли някой идея какво може да е. Разхлабен куплунг? оголен кабел? просто нямам идей и ако може дайте съвет преди да съм разглобил таблото...
        Ами добре де,ти дориш не казваш какъв е автомобила.Ако мислиш ,че аватара е достатъчен сори.Мога да сложа вместо на котарака ми на " Стило",ама не значи ,че него карам.Все-пак не си ли чувал ,че има и сервизи.За такъв проблем примерно, аз бих отишъл веднага там.И аз го опуках този бушон,при ремонт на третия стоп на Брава,блокирах радиото /деблокаж 25 лв/ и чистене на грешката на компютъра за еърбега 20 лв.Все пак не караме "ЖИГИ".Ванто трейд!
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #5
          Ами съвсем малкия пробем е, че живея в Германия и ако се сещаш тук посещаването на сервизи не е много евтино за каквото и да било. Та за тва питам може някой да знае и да ме насочи най-малкото къде да отида. Защото все още не съм зпознат със сервизите тук . Още повече че не ми ое остава колата на сервиз за повече от ден, защото ми трябва за работа. Както и да е малко се отколконих от темата..Като се върна лятото в БГ ще трябва да ходя на сервиз... Ако все пак някой съвсем случайно зне някой сервиз около Маннхайм и Стутгард да каже (но се съмнявам). Мерси за мненията
          FIAT BRAVO 1.6 16V

          Коментар


            #6
            divaka написа:
            Ами съвсем малкия пробем е, че живея в Германия и ако се сещаш тук посещаването на сервизи не е много евтино за каквото и да било. Та за тва питам може някой да знае и да ме насочи най-малкото къде да отида. Защото все още не съм зпознат със сервизите тук . Още повече че не ми ое остава колата на сервиз за повече от ден, защото ми трябва за работа. Както и да е малко се отколконих от темата..Като се върна лятото в БГ ще трябва да ходя на сервиз... Ако все пак някой съвсем случайно зне някой сервиз около Маннхайм и Стутгард да каже (но се съмнявам). Мерси за мненията
            Извинявай!Не знаех,но обяснението на колегата Perer ми се струва логично.Нямаш ли някакви вторични белези за това ,че алтернатова не е добре. Кипене на акумулатор?
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #7
              Колега, утре ще проверя по схемата на 1.6/16 веригата на датчика на км.и ще те ориентирам по вьпроса! Bis morgen!

              Коментар


                #8
                Danke!!! Ще съм много благодарен...А не мога (ТОЕСТ НЕ ЗНАМ ) как да проверя дали алтернатора е добре защото акумулатора ми е сух...Или тва няма начение...?!?
                FIAT BRAVO 1.6 16V

                Коментар


                  #9
                  DIVAK, работата е там, че този предпазител захранва освен арм. табло/ и то част от него/ и стоп-светлините, включително и третата стоп светлина. Малко вероятно е горенето на бушона да зависи от скороста, просто е стечение на обстоятелствата! Евентуално , причината /кьсо/ може да бьде вьв веригата на стопа! А напрежението на акумулатора се проверява с волтмер и то над 1500об. и не трябва да е повече от 14.2-14.4 волта

                  Коментар


                    #10
                    има логика защото единия път изгоря след като натиснах спирачката...Значи ще проверя и захранването..Мерси за съветите..Ще пиша пак като ги проверя
                    FIAT BRAVO 1.6 16V

                    Коментар


                      #11
                      Много правилно! Работя в тази сфера (електроника) и мога да ви кажа че това си е почти стандартна процедура Само че за кола е малко трудно приложимо, че не се знае кое и колко силно ще направи "прас", мое се опраси цялата инсталация.divaka щом това бушонче е и за стоповете, що не погледнеш покрай машинката за включване долу на педала на спирачката (предполагам че и на бравото е там) Може някъде да се е протрил кабел
                      FIAT Tipo 1,4mi - EX
                      Alfa Romeo 146ti - EX
                      Alfa Romeo 156 2,4JTD

                      Коментар


                        #12
                        хмм има логика в тва ...ще го проверя..иначе тока си е доре , не се качва на 14 волта ама още не съм сигурен ,...трябва още малко да го проверя
                        FIAT BRAVO 1.6 16V

                        Коментар

                        Working...
                        X