Здравейте. Имам малък проблем и се надявам някой да може да ми помогне. става въпрос за горене на бушона, който е за километража, скоростомера,мигачите и изобщо уредуте на таблото. Обозначен е със SERV. Значи като карам до 150-160 км/ч няма никакви проблеми. Като вдигна повече обаче след известно време каране така спират да работят горе изброените уреди. Като сменя този бушон пак всичко си е наред. Вчера обаче трябваше да го сменям няколко пути и това е доста неприятно. Та има ли някой идея какво може да е. Разхлабен куплунг? оголен кабел? просто нямам идей и ако може дайте съвет преди да съм разглобил таблото...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Горене на бушон
Collapse
X
-
спасението
Ами не карай с повече от 160км/час Мисля си че твоя проблем си е доста труден за диагностициране. Веорятно има нещо общо с алтернатора и напрежението което подава. Възможно е да подава повече от 13,5 - 14 волта и това да предизвиква проблема. Пробвай колко ти е напрежението когато изфорсираш колата на празен ход.А иначе - ще ми се и аз да имам твоя проблем с продължителното каране с над 160км/час. Аз с повече от 150 и да искам не мога да карам (освен ако не е някой много стръмен наклон надолу).минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Re: Горене на бушон
divaka написа:Здравейте. Имам малък проблем и се надявам някой да може да ми помогне. става въпрос за горене на бушона, който е за километража, скоростомера,мигачите и изобщо уредуте на таблото. Обозначен е със SERV. Значи като карам до 150-160 км/ч няма никакви проблеми. Като вдигна повече обаче след известно време каране така спират да работят горе изброените уреди. Като сменя този бушон пак всичко си е наред. Вчера обаче трябваше да го сменям няколко пути и това е доста неприятно. Та има ли някой идея какво може да е. Разхлабен куплунг? оголен кабел? просто нямам идей и ако може дайте съвет преди да съм разглобил таблото...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ами съвсем малкия пробем е, че живея в Германия и ако се сещаш тук посещаването на сервизи не е много евтино за каквото и да било. Та за тва питам може някой да знае и да ме насочи най-малкото къде да отида. Защото все още не съм зпознат със сервизите тук . Още повече че не ми ое остава колата на сервиз за повече от ден, защото ми трябва за работа. Както и да е малко се отколконих от темата..Като се върна лятото в БГ ще трябва да ходя на сервиз... Ако все пак някой съвсем случайно зне някой сервиз около Маннхайм и Стутгард да каже (но се съмнявам). Мерси за мнениятаFIAT BRAVO 1.6 16V
Коментар
-
divaka написа:Ами съвсем малкия пробем е, че живея в Германия и ако се сещаш тук посещаването на сервизи не е много евтино за каквото и да било. Та за тва питам може някой да знае и да ме насочи най-малкото къде да отида. Защото все още не съм зпознат със сервизите тук . Още повече че не ми ое остава колата на сервиз за повече от ден, защото ми трябва за работа. Както и да е малко се отколконих от темата..Като се върна лятото в БГ ще трябва да ходя на сервиз... Ако все пак някой съвсем случайно зне някой сервиз около Маннхайм и Стутгард да каже (но се съмнявам). Мерси за мнениятаSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
DIVAK, работата е там, че този предпазител захранва освен арм. табло/ и то част от него/ и стоп-светлините, включително и третата стоп светлина. Малко вероятно е горенето на бушона да зависи от скороста, просто е стечение на обстоятелствата! Евентуално , причината /кьсо/ може да бьде вьв веригата на стопа! А напрежението на акумулатора се проверява с волтмер и то над 1500об. и не трябва да е повече от 14.2-14.4 волта
Коментар
-
Много правилно! Работя в тази сфера (електроника) и мога да ви кажа че това си е почти стандартна процедура Само че за кола е малко трудно приложимо, че не се знае кое и колко силно ще направи "прас", мое се опраси цялата инсталация.divaka щом това бушонче е и за стоповете, що не погледнеш покрай машинката за включване долу на педала на спирачката (предполагам че и на бравото е там) Може някъде да се е протрил кабелFIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар