Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спускане - Моторна спирачка или свободен ход?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    chaveto написа: Преглед на мнението
    Понеже намесихте и ръчната спирачка- паркинг спирачка. Я кажете как да я дръпнем когато е електрическа и автомобила не позволява това да се случи докато се движи. Още повече, че там няма зъб по зъб.
    Няма автомобил, който да не позволява дърпането й в движение. Все пак това е едно от основните й предназначения.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #77
      Няма автомобил, който да не позволява дърпането й в движение. Все пак това е едно от основните й предназначения.
      Щом казваш така да бъде.
      Обаче аз все си мисля, че това е паркинг спирачка а не ръчна. Това, че имаш бутон с който да можеш да я активираш/деактивираш ръчно нищо не значи. Опитвал съм на доста автомобили и докато се движат нищо не става, активирането става при скорост от няколко километра- почти спрял, това в ръчен режим. Автоматичния режим си е според зависи.

      Коментар


        #78
        chaveto написа: Преглед на мнението
        ...Опитвал съм на доста автомобили и докато се движат нищо не става...
        Все едно да ми кажеш, че си опитвал на доста автомбили да завъртиш волана на място и да не става. Защото той служи за завиване/управление по време на движение.
        За това освен да ти кажа ОК, друго не мога.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #79
          Така тази тема вече е 8 страници писане излишни и ненужни... Информации.... Направо глупости...
          Темите с сериозни повреди седят празни ама тука се сипе информация като водопад и по по супер малоумен въпрос..... Вече един месец...

          Коментар


            #80
            fifo td 100 написа: Преглед на мнението
            Така тази тема вече е 8 страници писане излишни и ненужни... Информации.... Направо глупости...
            Темите с сериозни повреди седят празни ама тука се сипе информация като водопад и по по супер малоумен въпрос..... Вече един месец...
            +1 Oтдавна го бях писал, че темата трябва да спре развитие.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #81
              Яжте пуканки докато си четете, защо да затваряме хубавата тема?

              Тези дни имах възможност да карам по доста неравен терен и се сетих за колегата Kay_, който спомена за наклоните. Е, пътят по който се движих беше с много стръмен наклон (според знаците - 12 % ) и не знам за колко е проектиран, но съвсем спокойно се катери с 80 км/ч.

              Някой друг колега спомена за правилото от едно време - на която предавка се качваш - на същата слизаш. Това при съвременните автомобили, особено вече и с по-мощни двигатели от 150 и над 150 к. с. - бих казал, че е напълно неприложимо и даже невъзможно, защото такъв автомобил с лекота преодолява подобни наклони например на 4-та предавка, а при спускане дори и на 2-ра колата ускорява много леко и пак се налага да натискаш спирачки. В моя случай, се оказа, че пускането на климатика поема разликата и се спусках без спирачки, с около 75 км / ч, на 2-ра. Това по правите, а по завоите намалявах до 60.

              Коментар


                #82
                На Бяло Камъне ли ходи?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #83
                  Все едно да ми кажеш, че си опитвал на доста автомбили да завъртиш волана на място и да не става. Защото той служи за завиване/управление по време на движение.
                  За това освен да ти кажа ОК, друго не мога.
                  Разбирам да не съм имал такива автомобили и да не съм пробвал да я активирам... да се опитваш да ме убедиш, че тази паркинг спирачка работи и по време на движение. Няма как да кажа на бялото черно. А това с волана пък няма нищо общо.

                  Коментар


                    #84
                    На бензинките пълна инжекция спускането на 3- та си е оферта, защото разхода е 0/100.
                    Като бонус получаваш по-спокойно пускане на прохода и време за реакция при насрещен джигит.
                    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                    Коментар


                      #85
                      Що каква е разликата при дизела.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар

                      Working...
                      X