chaveto написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спускане - Моторна спирачка или свободен ход?
Collapse
X
-
BO написа: Преглед на мнениетоНяма автомобил, който да не позволява дърпането й в движение. Все пак това е едно от основните й предназначения.
Обаче аз все си мисля, че това е паркинг спирачка а не ръчна. Това, че имаш бутон с който да можеш да я активираш/деактивираш ръчно нищо не значи. Опитвал съм на доста автомобили и докато се движат нищо не става, активирането става при скорост от няколко километра- почти спрял, това в ръчен режим. Автоматичния режим си е според зависи.
Коментар
-
chaveto написа: Преглед на мнението...Опитвал съм на доста автомобили и докато се движат нищо не става...
За това освен да ти кажа ОК, друго не мога.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
fifo td 100 написа: Преглед на мнениетоТака тази тема вече е 8 страници писане излишни и ненужни... Информации.... Направо глупости...
Темите с сериозни повреди седят празни ама тука се сипе информация като водопад и по по супер малоумен въпрос..... Вече един месец...FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Яжте пуканки докато си четете, защо да затваряме хубавата тема?
Тези дни имах възможност да карам по доста неравен терен и се сетих за колегата Kay_, който спомена за наклоните. Е, пътят по който се движих беше с много стръмен наклон (според знаците - 12 % ) и не знам за колко е проектиран, но съвсем спокойно се катери с 80 км/ч.
Някой друг колега спомена за правилото от едно време - на която предавка се качваш - на същата слизаш. Това при съвременните автомобили, особено вече и с по-мощни двигатели от 150 и над 150 к. с. - бих казал, че е напълно неприложимо и даже невъзможно, защото такъв автомобил с лекота преодолява подобни наклони например на 4-та предавка, а при спускане дори и на 2-ра колата ускорява много леко и пак се налага да натискаш спирачки. В моя случай, се оказа, че пускането на климатика поема разликата и се спусках без спирачки, с около 75 км / ч, на 2-ра. Това по правите, а по завоите намалявах до 60.
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоВсе едно да ми кажеш, че си опитвал на доста автомбили да завъртиш волана на място и да не става. Защото той служи за завиване/управление по време на движение.
За това освен да ти кажа ОК, друго не мога.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар