Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.1 гасне на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto 1.1 гасне на празен ход

    Здравейте,

    имам фиат пунто 1.1 55коня 97г. Колата има газова уредба

    От известно време на ниските обороти на ГАЗ колата се изключва. Освободя ли от скорост на някой светофар гасне. На бензин беше добре.
    Ходих при газаджия, който набеди газовия клапан. След смяната когата започна да се държи по добре, но само за малко. Сега това гаснене го прави и на газ и на бензин. На ниските обороти е ужасно неприятно, тресе,гасне и дори мирише на суров бензин. Когато подавам газ все едно работи на 3 цилиндъра
    Смених кабели,свещи, 2-те бубини. Това с подаването на газ се оправи но не и останалото. Съответно и разхода скочи.
    Майсторите набедиха клапаните или центровката. Премерихме компресията всичко е ОК, проверихме ремъка - не е прескочил зъб. Следващата теория която ми казаха е нещо проблем с тоците.

    Моля за идея ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, защото ми писна от майстори който само искат парите да ти вземат.

    Благодаря

    #2
    Дебелия син винт на изпарителя четвърт оборот назад/ напред
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Това газаджията го прави.
      Имаше локо подобрение, предполагам защото това вдига обороите на когата,но по големия проблем е че губи оборотите и на бензин

      Коментар


        #4
        Аха това е друго.
        Тогава търси защо не и стига въздуха
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Кога за последно си сменял въздушния филтър? Смяната му се отразавя доста на настройките на газ, веднага след смяната сместта се обеднява и с течение на времето филтъра се задръства и съответно сместта се обогатява /личен опит/.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #6
            Филтъра го сменям с всяка смяна на маслото което беше преди около 4000км

            Имеше един вакумен маркуч който беше скъсан, сега е сменен. Не се чува от някъде да съска.

            Интересна ми стана теорията на единия майстор че проблема е някъде по тоците. Не виждам много логика в това.

            Коментар


              #7
              По скоро проблема е в байпаса за въздух.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                По скоро проблема е в байпаса за въздух.

                Това не разбрах какво имате впредвид. Какво трябва да е това байпас на въздуха?

                Коментар


                  #9
                  Когато си натиснал газта, те не подаваш повече гориво а повече въздух, когато си натиснал педала клапата е отворена и колкото повече го натискаш толкова повече се отваря, съответно като го пуснеш и клапата се затваря. Обаче клапата като затвори да да не гасне колата трябва да влиза въздух от някъде. за това има байпас,в дали е клапан, дали е стъпков мотор, дали е просто тръбичка или дупка, варианти много. Та проверете байпаса.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар

                  Working...
                  X