Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гърнетата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гърнетата

    Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.

    #2
    Моето скромно мнение:Вече е за смяна! Определено това не е катализатор, той е първото гърне. Преди време аз смених всичко отдолу и махнах катализатора, моито гърнета отвън нямаха изгледи на ръждясване но чивиите им тропаха вътре ....Процеса е необратим, но ако си открил начин да стане обратим веднага да го споделиш.
    Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

    Коментар


      #3
      Re: Гърнетата

      Humppa написа:
      Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.
      Humppa,аз ги смених наскоро.Цяла зима се ослушвах,ама вече взеха да ме дразнят.От проучването на пазара.Най евтини са в ЕМ-коплект 33.Гърнетата са полски и ги внасят от скоро.Точно за твоя модел саЦената им е 195 лв с монтажа.Говоря за всичко - мека връзка, тампончета,тути кванти и труд.Иначе в "Крафт" и "WALKER" са егати цифрите,почват от 280 лв. Та това е.Е, аз ги сложих на дизелова Брава,ама не виждам проблеми,за сега.Успех!!!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        Re: Гърнетата

        Nino написа:
        Humppa написа:
        Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.
        Humppa,аз ги смених наскоро.Цяла зима се ослушвах,ама вече взеха да ме дразнят.От проучването на пазара.Най евтини са в ЕМ-коплект 33.Гърнетата са полски и ги внасят от скоро.Точно за твоя модел саЦената им е 195 лв с монтажа.Говоря за всичко - мека връзка, тампончета,тути кванти и труд.Иначе в "Крафт" и "WALKER" са егати цифрите,почват от 280 лв. Та това е.Е, аз ги сложих на дизелова Брава,ама не виждам проблеми,за сега.Успех!!!
        Колега, рядко работим с полски гърнета, но в случая си прав.Има модели коли, за които поляците правят и дават много добри цени и при по малки серии, не са икономически приемливи за производство.Като собственик на тези сервизи, мога да бъда повече полезен на потребителите.Нека модератора знае това, а не да прави "мускули" пред мен тук и да ме стряска в съня ми...хе хе хе хеОсвен това , имам и други сервизи, които са с по широк диапазон на услуги,които могат да спестят някому време, а другиму - пари.Да вярно е , не сме от ранга на АЛ АУто и други водещи сервизи,,но за смяна на ауспуси,накладки, амортисьори ,филтри и масла, това едва ли е необходимо.А относно ауспусите и някои други специфични неща, нямаме равни.ПРисъствието ми тук е изгодно и да двете страни, ако мога да се изразя така.Разполагаме с части и база- а това е вече нещо.Такива ми ти работи.

        Коментар


          #5
          Re: Гърнетата

          01 написа:
          Nino написа:
          Humppa написа:
          Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.
          Humppa,аз ги смених наскоро.Цяла зима се ослушвах,ама вече взеха да ме дразнят.От проучването на пазара.Най евтини са в ЕМ-коплект 33.Гърнетата са полски и ги внасят от скоро.Точно за твоя модел саЦената им е 195 лв с монтажа.Говоря за всичко - мека връзка, тампончета,тути кванти и труд.Иначе в "Крафт" и "WALKER" са егати цифрите,почват от 280 лв. Та това е.Е, аз ги сложих на дизелова Брава,ама не виждам проблеми,за сега.Успех!!!
          Колега, рядко работим с полски гърнета, но в случая си прав.Има модели коли, за които поляците правят и дават много добри цени и при по малки серии, не са икономически приемливи за производство.Като собственик на тези сервизи, мога да бъда повече полезен на потребителите.Нека модератора знае това, а не да прави "мускули" пред мен тук и да ме стряска в съня ми...хе хе хе хеОсвен това , имам и други сервизи, които са с по широк диапазон на услуги,които могат да спестят някому време, а другиму - пари.Да вярно е , не сме от ранга на АЛ АУто и други водещи сервизи,,но за смяна на ауспуси,накладки, амортисьори ,филтри и масла, това едва ли е необходимо.А относно ауспусите и някои други специфични неща, нямаме равни.ПРисъствието ми тук е изгодно и да двете страни, ако мога да се изразя така.Разполагаме с части и база- а това е вече нещо.Такива ми ти работи.
          Да 01,доволен съм и лично аз нямам нищо против да се "обаждаш" във форума и да даваш информация.Лично аз за сервизите за ауспуси съм Ви признал и съм ви благодарен,след като ядох "дръвчето" на въпросните араби.А относно Фиата, ще те успокоя,че те моделите Браво/Брава сега навлизат на пазара и ти гарантирам,че до есента ще са хит на пазара както например е Ситроен-Ксантията в момента.Така,че се запасявай с резервни части за тях.Например днес питах във фиат форума при Вас за носачи,биалети, накрайници....ама "Локхийд", защото друго няма да сложа.Стар съм вече да се занимавам с турските и италианските ментета и да кисна по сервизите през няколко месеца.Англичаните си имат поговорки за скъпото и евтиното.Парите за загубеното време са ми повече отколкото разликата в цената на туй и онуй!Сполай ти и успех!!!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Re: Гърнетата

            01 написа:
            Nino написа:
            Humppa написа:
            Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.
            Humppa,аз ги смених наскоро.Цяла зима се ослушвах,ама вече взеха да ме дразнят.От проучването на пазара.Най евтини са в ЕМ-коплект 33.Гърнетата са полски и ги внасят от скоро.Точно за твоя модел саЦената им е 195 лв с монтажа.Говоря за всичко - мека връзка, тампончета,тути кванти и труд.Иначе в "Крафт" и "WALKER" са егати цифрите,почват от 280 лв. Та това е.Е, аз ги сложих на дизелова Брава,ама не виждам проблеми,за сега.Успех!!!
            Колега, рядко работим с полски гърнета, но в случая си прав.Има модели коли, за които поляците правят и дават много добри цени и при по малки серии, не са икономически приемливи за производство.Като собственик на тези сервизи, мога да бъда повече полезен на потребителите.Нека модератора знае това, а не да прави "мускули" пред мен тук и да ме стряска в съня ми...хе хе хе хеОсвен това , имам и други сервизи, които са с по широк диапазон на услуги,които могат да спестят някому време, а другиму - пари.Да вярно е , не сме от ранга на АЛ АУто и други водещи сервизи,,но за смяна на ауспуси,накладки, амортисьори ,филтри и масла, това едва ли е необходимо.А относно ауспусите и някои други специфични неща, нямаме равни.ПРисъствието ми тук е изгодно и да двете страни, ако мога да се изразя така.Разполагаме с части и база- а това е вече нещо.Такива ми ти работи.
            Под 01 предполагам че пише Любо Мулетаров, нали така? Само сервизи и магазини в София имате, нали? Щото може да направим нещо, както опитахте с БМВ клуба, един вид членски карти, с които да ползваме отстъпки при вас. Малко ще е нахално спрямо колегите от провинцията, ама може да се измисли нещо предполагам?

            Коментар


              #7
              А варианта със заварка на продъненото място и след това грунд и сребърен феролит няма ли да свърши работа?

              Коментар


                #8
                Humppa написа:
                А варианта със заварка на продъненото място и след това грунд и сребърен феролит няма ли да свърши работа?
                Върши работа,ама само за месец-два и след това до старата дупка се появява нова.По добре си смени гърнето,защото като ти вземат няколко пъти по 10-15лв. за такива кръпки,ще се сетиш,че по-евтино ти е било да си сложиш ново :D .
                SKODA 105L '78
                PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                FIAT 126p '89
                TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                GRANDE PUNTO 1.2 '06

                Коментар


                  #9
                  Re: Гърнетата

                  Nino написа:
                  Humppa,аз ги смених наскоро.Цяла зима се ослушвах,ама вече взеха да ме дразнят.От проучването на пазара.Най евтини са в ЕМ-коплект 33.Гърнетата са полски и ги внасят от скоро.Точно за твоя модел саЦената им е 195 лв с монтажа.Говоря за всичко - мека връзка, тампончета,тути кванти и труд.Иначе в "Крафт" и "WALKER" са егати цифрите,почват от 280 лв.
                  Това за всичките гърнета (без катализатора) ли се отнася?Къде си помещават тези ЕМ-Комплект 33?

                  Коментар


                    #10
                    Re: Гърнетата

                    Humppa написа:
                    Nino написа:
                    Humppa,аз ги смених наскоро.Цяла зима се ослушвах,ама вече взеха да ме дразнят.От проучването на пазара.Най евтини са в ЕМ-коплект 33.Гърнетата са полски и ги внасят от скоро.Точно за твоя модел саЦената им е 195 лв с монтажа.Говоря за всичко - мека връзка, тампончета,тути кванти и труд.Иначе в "Крафт" и "WALKER" са егати цифрите,почват от 280 лв.
                    Това за всичките гърнета (без катализатора) ли се отнася?Къде си помещават тези ЕМ-Комплект 33?
                    Сервиз Павлово.Идвайки по околовръстното посока Гарна Баня, преди светофара за Перник точно на стръмното. Ето и по точна информация:кв."Павлово", ул."Преки път" №66 на Околовръстен път. тел. 955 04 06, 955 04 02, 850 12 20.Да, цената е за комплект гърнета без катализатор.Това е сайта им за повече информация.http://www.emk-33.com/
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      Гледам онзи ден меката възка преди катализатора на Доблото почерняла и се чува едно съскане.Отивам в Крафт на околовръстното понеже ми е близко.Питам го ще струва смяната с фактура?Ми 55лв.с една година гаранция.Ок правете го.Отивам на касата да плащам и гледам 75лв.Питам го тоя ама нали беше 55?А как 55 ти не си чул Тия от 55 не са хубави и са без гаранция Иначе беше къдърно сменено па ще видим колко ще изкара?Обаче и от дуги хора съм чувал,че като свършат работа слагат някой лев отгоре
                      И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                      Коментар

                      Working...
                      X