Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гърнетата
Collapse
X
-
HumppaЕтикети: –
-
Моето скромно мнение:Вече е за смяна! Определено това не е катализатор, той е първото гърне. Преди време аз смених всичко отдолу и махнах катализатора, моито гърнета отвън нямаха изгледи на ръждясване но чивиите им тропаха вътре ....Процеса е необратим, но ако си открил начин да стане обратим веднага да го споделиш.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
-
Re: Гърнетата
Humppa написа:Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Гърнетата
Nino написа:Humppa написа:Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.
Коментар
-
Re: Гърнетата
01 написа:Nino написа:Humppa написа:Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Гърнетата
01 написа:Nino написа:Humppa написа:Онзи ден забелязах, че последното гърне (общо на Бравото са 4, но не знам кое гърне, кое катализатор) е ръждясало и на едно място се е продънило. Дупката не е голяма - дълга около 2,5-3 см и широка на места не повече от 0,5 см.Колко може да ме изкара без да се нуждае от смяна. Процеса предполагам е необратим.
Коментар
-
Humppa
А варианта със заварка на продъненото място и след това грунд и сребърен феролит няма ли да свърши работа?
Коментар
-
Humppa написа:А варианта със заварка на продъненото място и след това грунд и сребърен феролит няма ли да свърши работа?SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
Humppa
Re: Гърнетата
Nino написа:Humppa,аз ги смених наскоро.Цяла зима се ослушвах,ама вече взеха да ме дразнят.От проучването на пазара.Най евтини са в ЕМ-коплект 33.Гърнетата са полски и ги внасят от скоро.Точно за твоя модел саЦената им е 195 лв с монтажа.Говоря за всичко - мека връзка, тампончета,тути кванти и труд.Иначе в "Крафт" и "WALKER" са егати цифрите,почват от 280 лв.
Коментар
-
Re: Гърнетата
Humppa написа:Nino написа:Humppa,аз ги смених наскоро.Цяла зима се ослушвах,ама вече взеха да ме дразнят.От проучването на пазара.Най евтини са в ЕМ-коплект 33.Гърнетата са полски и ги внасят от скоро.Точно за твоя модел саЦената им е 195 лв с монтажа.Говоря за всичко - мека връзка, тампончета,тути кванти и труд.Иначе в "Крафт" и "WALKER" са егати цифрите,почват от 280 лв.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Гледам онзи ден меката възка преди катализатора на Доблото почерняла и се чува едно съскане.Отивам в Крафт на околовръстното понеже ми е близко.Питам го ще струва смяната с фактура?Ми 55лв.с една година гаранция.Ок правете го.Отивам на касата да плащам и гледам 75лв.Питам го тоя ама нали беше 55?А как 55 ти не си чул Тия от 55 не са хубави и са без гаранция Иначе беше къдърно сменено па ще видим колко ще изкара?Обаче и от дуги хора съм чувал,че като свършат работа слагат някой лев отгоре
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар