Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задна скорост не влиза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задна скорост не влиза

    Колеги, от два дни задна скорост понякога не иска да влезе( сякаш няма къде да влезе лоста) но от 4-ти, 5-ти опит влиза. Не хърка като включвам, всички други скорости си влизат. На изгасен двигател задни си влиза. Може би лагер или нещо щанги (ако има такива)?
    П.П Масло в кутията има, и е чисто.
    Пунто 1.2 99г.
    Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

    #2
    Когато опитваш да вкараш задна, държиш ли педала на спирачките натиснат?

    Коментар


      #3
      Ами, пфффф... не знам, колега, не мога да се сетя. Мисла, че натискам спирачките. Какво имаш предвид ?
      Последна редакция от Papi___; 11.07.2018, 18:12.
      Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

      Коментар


        #4
        Как ти отделя съединителя? Не знам дали си с жило, но може да трябва да го навиеш малко.
        Маслото на скоростите от кога не е сменяно ? Една Тутелка ще им дойде много добре.
        Fiat Bravo II 1.4 16v
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
        Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

        Коментар


          #5
          Високо ми отделя съединителя, маслото му доливах началото на годината точно Тутела.
          Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

          Коментар


            #6
            Е щом ти отделя високо, виж да го навиеш ако е жило и ако може, ако не, значи си за смяна на съединител.
            Fiat Bravo II 1.4 16v
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
            Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

            Коментар


              #7
              С жило е да, одеве карах и нямаше проблеми, имам чувство, че нещо заяжда по лоста. Че наблюдавам кога се проявява проблема.
              Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

              Коментар


                #8
                Когато натисна педала на спирачката не влиза задна (понякога не влиза). Какво значи това?
                Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                Коментар


                  #9
                  Значи, че задна никога не се включва с натиснати спирачки, защото предавката няма синхронизатор. Зъбните колела застават зъб срещу зъб и с натисната спирачка блокираш напълно движението на вторичния вал, а понякога дори и милиметър е достатъчен да се помръдне, за да влезе предавката. По същата причина на монго коли се чува т. нар. изхъркване, ако се опиташ да включиш на задна, докато си дръпнал ръчната. С дръпната ръчна, колата също е застопорена и вторичният вал има много малка възможност да помръдне. Най-лесно влиза задната предавка, ако колата не е напълно в покой, движи се едва-едва, да речем с 2-4 см/сек.

                  Коментар


                    #10
                    С две думи Оги се опитва да ти обясни че ще черпиш за нова СК, за мен ремонта на подобно нещо не си заслужава
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Аз никога не бих си сменил кутията, ако понякога задната предавка не влиза при натиснати спирачки, а всички останали предавки работят и превключват добре, както и ако няма шумове от лагери.

                      Коментар


                        #12
                        Колега, пробвай преди да да включиш задна включи втора и след това задна.
                        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                          С две думи Оги се опитва да ти обясни че ще черпиш за нова СК, за мен ремонта на подобно нещо не си заслужава
                          С две или повече думи, за първи път чувам или по-точно чета такова нещо, че спирачките са пречка при включването на задна. Не казвам, че не е вярнo, просто не съм забелязвал подобна закономерност. И също така с две или повече думи - много стари трошки имат този проблем. В крайна сметка не караме постоянно на задна, така че ако само тя ти е проблемът, карай така. Няма да помогне смяна на трансмисионното масло, само ще дадеш некви кинти. Това, което описваш, по-скоро ми прилича на проблем на лостовата система, а не на скоростите, но не пречи да пробваш:
                          - Преди да включиш на задна, мини през първа предавка
                          - Ако задната ти се включва като на повечето коли - надясно и назад: настискаш съединителя, даваш лоста надясно, изчакваш 1-2 секунди и тогава даваш лоста назад
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #14
                            Това първо с първа скорост съм го пробвал-нямаше ефект. Засега проблема изчезна. Аз също съм по-склонен да мисля, че е по лостовата система, отколкото съединител.
                            Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                            Коментар


                              #15
                              Лостовата система е нещо, което може да се провери лесно на канал. Иначе на мен от години ми е навик както е казал колегата по горе, първо втора само да си влезе на мястото, после задна - не съм я чувал да хърне грам.

                              Коментар

                              Working...
                              X