Колеги скъса ми се металната рамка на шоферската седалка вдясно до апарата за закопчаване на колана.дали да я заварявям или да търся друга?Имат ли разлика седалки-Брава браво марея?мойта е брава 1.4.дали са взаимозаменяеми или не?
На Брава става също от Браво и известен брой АР, май на 156 е същата шина.
За съжаление конструкцията е много ненадеждна и дори да се намери от друга кола - почти невъзможно ще е да е в добро състояние. Огледай твоята хубаво и се консултирай с някой дали ще може да се направи. Под някой имам предвид наживо да я види, а не така по форума, защото без действителен оглед - трудно някой би казал "Може / Не може". На моята е "Blue Velvet" салона, ако намериш такава оригинално - много приятен на допир плат.
Относно седалките няма непоправими неща, зорът е разтапицирането и после обратната процедура, ако не си с две леви действай няма страшно.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Събличането не е проблем и дори може да не се сваля цялата, проблем е да си направиш някакво усилване с планка или нещо друго а заварката при най близкия майстор на аспухови гърнета,
благодаря на всички за съветите щом стават от браво и марея ще търся цяла от моргите дамаската не е проблем да е здрава седалката.мисля че със заварка пак ще се скъса мястото
И 5 мм. да изметне при заварка, гърбът ти го усеща.
Най-добре не обикаляй морги отначало, а потърси на части от частно лице по обява и да са си на колата, защото тези от моргите може и да са седели 10 години в мухлясали помещения.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Фиата е Брава.Не мога да сваля възглавничките за глава.А без това и тапицерия да сменя не става.Беше скъсана и я заваряваха.Няма проблеми.
Намираш клещи Гарги. Вдигаш подглавника макс нагоре. подлагаш дебел парцал, стискаш с клещите и завърташ четвърт оборот по посока на часовниковата стрелка. така завъртяни, пръчките на подглавника са освободени и излизат нагоре.
При монтажа- държиш пръчките на подглавника и внимателно натискаш надолу. Влязат ли пръчките в облегалката- парцала, клещите и завърташ пръчките четвърт оборот обратно на часовниковата стрелка.
Намираш клещи Гарги. Вдигаш подглавника макс нагоре. подлагаш дебел парцал, стискаш с клещите и завърташ четвърт оборот по посока на часовниковата стрелка. така завъртяни, пръчките на подглавника са освободени и излизат нагоре.
При монтажа- държиш пръчките на подглавника и внимателно натискаш надолу. Влязат ли пръчките в облегалката- парцала, клещите и завърташ пръчките четвърт оборот обратно на часовниковата стрелка.
Много благодаря.Това с клещите го срещнах на няколко места.Но без твоето подробно описание.
И се чудех в каква посока се върти?И двете ли са в една и съща посока?
То човек една тапицерия не може да сложи с тоя монтаж.
Пак мерси.
Коментар