Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос предни седалки фиат брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос предни седалки фиат брава

    Колеги скъса ми се металната рамка на шоферската седалка вдясно до апарата за закопчаване на колана.дали да я заварявям или да търся друга?Имат ли разлика седалки-Брава браво марея?мойта е брава 1.4.дали са взаимозаменяеми или не?

    #2
    На Брава става от Мареа, трудното е че тапицериите са 100 вида.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      На Брава става също от Браво и известен брой АР, май на 156 е същата шина.

      За съжаление конструкцията е много ненадеждна и дори да се намери от друга кола - почти невъзможно ще е да е в добро състояние. Огледай твоята хубаво и се консултирай с някой дали ще може да се направи. Под някой имам предвид наживо да я види, а не така по форума, защото без действителен оглед - трудно някой би казал "Може / Не може". На моята е "Blue Velvet" салона, ако намериш такава оригинално - много приятен на допир плат.

      Коментар


        #4
        Относно седалките няма непоправими неща, зорът е разтапицирането и после обратната процедура, ако не си с две леви действай няма страшно.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Събличането не е проблем и дори може да не се сваля цялата, проблем е да си направиш някакво усилване с планка или нещо друго а заварката при най близкия майстор на аспухови гърнета,
          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

          Коментар


            #6
            благодаря на всички за съветите щом стават от браво и марея ще търся цяла от моргите дамаската не е проблем да е здрава седалката.мисля че със заварка пак ще се скъса мястото

            Коментар


              #7
              И 5 мм. да изметне при заварка, гърбът ти го усеща.
              Най-добре не обикаляй морги отначало, а потърси на части от частно лице по обява и да са си на колата, защото тези от моргите може и да са седели 10 години в мухлясали помещения.
              Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

              Коментар


                #8
                Моята съм я заварял и нямам никакви проблеми.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  Аз имах същия проблем. Автотапицер срещу 15 лв го реши. По-лесно е, отколкото да обикаляш по автоморги.
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    #10
                    Фиата е Брава.Не мога да сваля възглавничките за глава.А без това и тапицерия да сменя не става.Беше скъсана и я заваряваха.Няма проблеми.

                    Коментар


                      #11
                      didoRuse написа: Преглед на мнението
                      Фиата е Брава.Не мога да сваля възглавничките за глава.А без това и тапицерия да сменя не става.Беше скъсана и я заваряваха.Няма проблеми.
                      Намираш клещи Гарги. Вдигаш подглавника макс нагоре. подлагаш дебел парцал, стискаш с клещите и завърташ четвърт оборот по посока на часовниковата стрелка. така завъртяни, пръчките на подглавника са освободени и излизат нагоре.
                      При монтажа- държиш пръчките на подглавника и внимателно натискаш надолу. Влязат ли пръчките в облегалката- парцала, клещите и завърташ пръчките четвърт оборот обратно на часовниковата стрелка.
                      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                      Коментар


                        #12
                        dobrujanetza написа: Преглед на мнението
                        Намираш клещи Гарги. Вдигаш подглавника макс нагоре. подлагаш дебел парцал, стискаш с клещите и завърташ четвърт оборот по посока на часовниковата стрелка. така завъртяни, пръчките на подглавника са освободени и излизат нагоре.
                        При монтажа- държиш пръчките на подглавника и внимателно натискаш надолу. Влязат ли пръчките в облегалката- парцала, клещите и завърташ пръчките четвърт оборот обратно на часовниковата стрелка.

                        Много благодаря.Това с клещите го срещнах на няколко места.Но без твоето подробно описание.
                        И се чудех в каква посока се върти?И двете ли са в една и съща посока?
                        То човек една тапицерия не може да сложи с тоя монтаж.
                        Пак мерси.

                        Коментар


                          #13
                          Посоките са без значение важни са градусите /пръчките имат канали в които щракат едни телове за да е фиксирано ваденето-височината на подглавника/
                          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                          Коментар


                            #14
                            lubo_Y10 написа: Преглед на мнението
                            Посоките са без значение важни са градусите /пръчките имат канали в които щракат едни телове за да е фиксирано ваденето-височината на подглавника/

                            Егати италианците.С подложен парцал не успях.А не съм никак хилав.Все пак успях да ги завъртя и сваля.Някой напушен и одобрил тоя монтаж.

                            Коментар


                              #15
                              Нова то има на много модели коли не само на Фиат
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X