Здравейте,
Автомобила е Крома 1.9 150. Забелязах, че преди да е загряла колата вентилаторите се пускат. Ако изгася двигателя и после пак запаля, перките не се включват. Определено не е загряване, защото колата се кара на късо 1.5 - 2км. Стрелката за температурата на таблото индикира нормално според мен. Не съм закачал колата на диагностика в момента на включване на перките. Не го прави постоянно, не мога да кажа колко често защото от купето перките не се чуват, а всеки път да слизам да се ослушвам не върви .
Проблема го прави при изключен климатроник. Правеше го и зимата на доста по студено време.
Въпроса ми е освен датчика на радиатора и модула за управление на перките (като основни заподозрени), мога ли да се съмнявам и в пресостата, въпреки че климатроника не е вкючен. Колата е с малко фреон, компресора се пуска, но не духа достатъчно студено. Другата седмица ще ходя да го лекувам и зареждам. Има ли начин да се тества пресостата дали работи нормално и подава верни команди?
Поздрави!
Автомобила е Крома 1.9 150. Забелязах, че преди да е загряла колата вентилаторите се пускат. Ако изгася двигателя и после пак запаля, перките не се включват. Определено не е загряване, защото колата се кара на късо 1.5 - 2км. Стрелката за температурата на таблото индикира нормално според мен. Не съм закачал колата на диагностика в момента на включване на перките. Не го прави постоянно, не мога да кажа колко често защото от купето перките не се чуват, а всеки път да слизам да се ослушвам не върви .
Проблема го прави при изключен климатроник. Правеше го и зимата на доста по студено време.
Въпроса ми е освен датчика на радиатора и модула за управление на перките (като основни заподозрени), мога ли да се съмнявам и в пресостата, въпреки че климатроника не е вкючен. Колата е с малко фреон, компресора се пуска, но не духа достатъчно студено. Другата седмица ще ходя да го лекувам и зареждам. Има ли начин да се тества пресостата дали работи нормално и подава верни команди?
Поздрави!
Коментар