Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уното, като е студено прекъсва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Уното, като е студено прекъсва

    Здравейте,колата ми е уно 1.1 86 и има следния проблем: когато паля студения двигател, първо пали малко трудно, а като запали не работи на 4 цилиндъра, като загрее 3-4 минути си работи добре на четирите. ще съм благодарен ако някой ми каже кое по точно трябва да сменя :кабелите ли , свещите делкото??? А може и проблем да ми прави и изпарителя на газовото???
    Tipo 1.6 i.e. '94

    #2
    Re: УНОТО КАТО Е СТУДЕНА ПРЕКЪСВА

    plambi написа:
    Здравейте,колата ми е уно 1.1 86 и има следния проблем: когато паля студения двигател, първо пали малко трудно, а като запали не работи на 4 цилиндъра, като загрее 3-4 минути си работи добре на четирите. ще съм благодарен ако някой ми каже кое по точно трябва да сменя :кабелите ли , свещите делкото??? А може и проблем да ми прави и изпарителя на газовото???
    Този проблем само при палене на безин ли е ?

    Коментар


      #3
      Ако това го прави при палене на газ, проблема е, чи изпарителя е студен и се обледява. Трябва да се пали на бензин и като загрее да се обръща на газ.
      Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
      двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

      Коментар


        #4
        Колега, първо провери да не ти смуче въздух от някъде.
        Истината е някъде там!

        Коментар


          #5
          Уното се скапа! Май излезе клапан цялата работа,издава много странни звуци нещо като издишане когато натисна газта.Мощността падна , сега когато е студено времето по-трудно и пали. Незнам какво да правя с тая бракма изяде ми парите .... има ли нужда да давам отново поредните 200 лв??? Супер много пари съм вложил в тая кола-външен вид , ремонти по скоростната кутия , двигатела не сам го пипал ама ето че и той се скапа, газово му сложих то ми гори 13 ... е аз фалирах вече с тая кола .... за съжаление това е да си беден.... като нямаш пари да караш нещо по-ново , влагаш пари в старите боклуци и те ти излизат златни . Колеги отчаян съм и незнам какво да правя
          Tipo 1.6 i.e. '94

          Коментар


            #6
            Намери си някой свестен майстор и стига си се тюхкал. Хората си карат 30 годишни жигулки и лади и не се оплакват, а твоета Уно е само на 20 годинки Освен това евтини части бол
            VW Bora Variant 1.6 16V '01

            Коментар


              #7
              Вече не се тюхкам мина ми малко Залавям се с ремонта но ще ми се да имам информация за свалянето на главата. Ако може някой да каже как се сменя клапан на този двигател или някакъв сайт с информация и схеми ще съм много благодарен .
              Tipo 1.6 i.e. '94

              Коментар


                #8
                plambi написа:
                Вече не се тюхкам мина ми малко Залавям се с ремонта но ще ми се да имам информация за свалянето на главата. Ако може някой да каже как се сменя клапан на този двигател или някакъв сайт с информация и схеми ще съм много благодарен .
                колега какво мислиш че му е станало на клапана и защо си мислиш че причината е точно клапан
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #9
                  plambi написа:
                  Вече не се тюхкам мина ми малко Залавям се с ремонта но ще ми се да имам информация за свалянето на главата. Ако може някой да каже как се сменя клапан на този двигател или някакъв сайт с информация и схеми ще съм много благодарен .
                  http://www.fiat-bg.org/Downloads/Books/ там е книжката ама е на английски език. Иначе аз имам печатното и издание на български ама ми липсва скенер да ти пратя малко картинки. Но все пак директно да сменяш клапани ... успокой още малко топката И аз днес цял ден правих настройки на запалване, регулирах чукчето и карбуратора, свещи ... накрая се оказа един глупав кабел на свещите така че яваш, яваш!
                  VW Bora Variant 1.6 16V '01

                  Коментар


                    #10
                    Мерси много за сайта, явно по-обстойно трябва да разглеждам www.fiat-bg.org Незнам дали повредата е точно клапан но от доста време го чувам да трака леко след като запаля колата , после шумът изчезваше. Сега когато стана белята ще обясна точно как се случи : форсирах я доста докато паркирах и изведнаж колата си промени звука изцяло, почна нещо като издишане като дам газ, проверих да не би на гърнето да му е станало нещо но нищо му нямаше не обърнах внимание и се прибрах . обаче на другия ден я запалих с триста зора и забелязах че губи и мощност. Баща ми е с рено 19 и имаше абсолютно същия проблем. Трябва да се консултирам още
                    Tipo 1.6 i.e. '94

                    Коментар


                      #11
                      plambi написа:
                      Мерси много за сайта, явно по-обстойно трябва да разглеждам www.fiat-bg.org Незнам дали повредата е точно клапан но от доста време го чувам да трака леко след като запаля колата , после шумът изчезваше. Сега когато стана белята ще обясна точно как се случи : форсирах я доста докато паркирах и изведнаж колата си промени звука изцяло, почна нещо като издишане като дам газ, проверих да не би на гърнето да му е станало нещо но нищо му нямаше не обърнах внимание и се прибрах . обаче на другия ден я запалих с триста зора и забелязах че губи и мощност. Баща ми е с рено 19 и имаше абсолютно същия проблем. Трябва да се консултирам още
                      нещо ме съмнява проблемите ти да не идват от ангренажа я виж да не е прехвърлило зъб
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Как се проверява ремъка дали е прехвърлил ?
                        Tipo 1.6 i.e. '94

                        Коментар


                          #13
                          plambi написа:
                          Как се проверява ремъка дали е прехвърлил ?
                          с обяснение от форума не знам дали ще можеш да разбереш но ако имаш ръководство на хайнес разгледай го пише доста подробно
                          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                          UNO 1.0 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Колега аз рядко влизам в тези форуми, но ще ти дам един съвет: щом незнаеш как да си провериш дали е прескочил зъб и просто така мислиш да си сваляш главата вземи отиди в един свестен сервиз да ти направят една диагностика ще хвърлиш 20-30 лв. но ще знаеш точно за какво става въпрос.
                            Намирам части всякакви
                            0899113575

                            Коментар


                              #15
                              Всичко вече е наред оказа се запушено гърне мерси на всички за съветите
                              Tipo 1.6 i.e. '94

                              Коментар

                              Working...
                              X