Колеги, ако някой скоро е имал среща с тенекиджия и бояджия нека сподели малко "опит". Скоро една пунда ме цапардоса и сега тръпна в очакване колко ще ми изплатят от Бул Инс. Не съм много оптимист. На един приятел за почти същата щета - 113 лв. А оная ме отпра арабията. Като ходих на оглед ми казаха щета на заден калник 3-та степен (Най много, но не е за нов калник). Та интересуват ме горе долу орянтировъчно цени за изправяне китосване и боядисване. Знам че изчукването зависи от степента на изкривяване ама все пак .. горе долу.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тенекиджия, Бояджия .. оринтировъчно?
Collapse
X
-
Жената подпря задната врата на темприерата миналата седмица в едно колче. Щетата беше отценена на 130лв в Армеец.Според мен са повече от достатъчни, проблема е че аз не попаднах на майстор - 180лв за ремонта от които 60лв за материали.Не е въпроса със материалите - металик е боята все пак, казах му да пръсне и задната броня щото беше от зелена темпра.Пролема е че работата по изправяне на една хлътнала част, китосването и поядисването ми се виждат малко като работа за 120лв.Действието се развива в Перник.Та това е обобщено - леко хлътнала врата с боя металик - 130лв.Но тази цена е страшно условна, зависи от застрахователя, зависи от застрахователната премия и на последно място - от "майстора"I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
1кг боя металик MOBIHEL е около 50лв, за един преден капак стигат около 200гр. Така че сам си направи сметките колко те качват. На баща ми предния калник, огънат яко от един комшия докато паркирал го изчукаха, китнаха и боядисаха за 70лв. Мойта кола като я карах за боядисване (имаше и доста места за китване леко) ми казаха 50лв на ламарина или 400лв цялата. Просто трябва да се търси, а не да се дават пари на първия сервиз. Всичко над 100лв за един калник си е откровен грабежFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Просто трябва да се търси, а не да се дават пари на първия сервиз.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Хм, има и още нещо. Вземи си сам материалите и почни, да видим ти как ще го направиш. То така най евтино излиза.В случая се плаща не за свършена работа, а за майсторлък. Като се вземеш колата да кажеш - "ето, няма как да се разбере че тука тещо е ставало". Така че не се натягай за много ниска цена, колега, щото после ще ходиш втори път да даваш пари за нещо недоправено. Повярвай, "питай патило".Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Май ще се орянтирам към тоя Киро. Тука в Люлин скокнах до няколко майсторчета ония като ме видеха и ми се израдваха. Явно не са имали клиенти (учудващо в това време) и единия ми вика 350 лв без боята и лак-а (аз па го попитах дали ме е разбрал че ще ремонтирам пунтото а не някоя Е класа) а другия ми вика от 350 до 500 лв пак без боята и лака. ( на него пък му казах че не ме е разбрал и не продавам пунтото). Тия хора са си е***и мамата. Действат на принципа ден година храни. А пък идат и празници, сигурно искат аз да им напълня трапезата.
Коментар
-
Аз ходя в Нисан -сервиза до картинг пистата в Студентски град.Там взимат 150 лева на детайл за металик-това е обща цена за всичко.Доволен съм от тях-не се познава къде е пипано и ти връщат колата измита и мината с прахосмукачка,а не цялата в прахоляк и кит.Не е евтино но работят добре.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар