Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Блокира на скорост ФИАТ Темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Блокира на скорост ФИАТ Темпра

    Колеги имам нужда от съвет.Имам ФИАТ Темпра ,който седи в гаража от няколко години и не се кара.Припалвам го от време на време ,но миналата седмица не можах да го изключа от скорост.Остана на някоя предавка /втора,трета/и аз не знам на коя.Въпроса ми е дали отгоре между седалките може да се стигне до скоростната кутия или трябва да се ляга под колата за да се наместят щангите /предполагам ,че е с щанги отдолу де../?Лоста на скоростите се движи но е с някакъв странно голям ход.
    Благодаря предварително!

    #2
    Феродовия диск е залепнал за маховик най вероятно, за да видиш щангите трябва да я вдигнеш, не мисля че през купето ще може да стигнеш до тях.

    Коментар


      #3
      То под ск.лости има само една щанга.
      Точно под капака, близо до рейката, стават 3бр.
      На 1.4 ги достигам и отгоре, и отдолу.
      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

      Коментар


        #4
        На съединителя му няма нищо.Като е натиснат си паля двигателя ,но като го заотпускам колата си тръгва напред.Идеята ми е ако има нещо като капак над скоростите да бръкна отгоре да я изключа от скорост и да я избутам от гаража ,че там е тесничко и ще е трудно за вдигане на колата.

        Коментар


          #5
          Накарай някой да те избута от гаража. С въртене на стартера потегляш докато колата запали. Трябва да намериш права отсечка и покарай малко, за да се отлепи съединителят.


          Редактирано мнение.
          Модераторски екип на fiatforum.bg

          Коментар


            #6
            Tempras написа: Преглед на мнението
            То под ск.лости има само една щанга.
            Точно под капака, близо до рейката, стават 3бр.
            На 1.4 ги достигам и отгоре, и отдолу.
            Абсолютно, най вероятно е щангичка.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Отгоре така е нагъчкано ,че нищо не може да се види.Довечера ще махна акумулатора да се опитам оттам да видя нещо.В събота я вдигах на крик но действително от скоростния лост излиза една щанга ,която отива към скоростите.За съжаление минава над някакви други части от купето и не можах да я видя в детайли.Явно си трябва канал.Лошото е ,че една кола колкото по-малко се кара ,толкова започва повече да се чупи и затова ще я пусна за продажба.Поздрави!

              Коментар


                #8
                май май не беше само една щанга, а три ама може и да се бъркам. Имат едни гумени втулки и обикновенно в тях е проблема че те играя ролята на шарнирна връзка.

                пп Нова щанга забравяш, 60 70 лв. е и е на поръчка.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  stambata1982 написа: Преглед на мнението
                  Накарай някой кибик да те избута от гаража.и с въртене на стартера потегляш.трябва да намериш права отсечка и като запали покарай малко да се отлепи маховика.
                  Освен, че е пълен с правописни грешки този съвет е неправилен и неточен.

                  Първо човекът казва, че скоростният лост има неестествено голям ход, следователно са разкачени щангите.

                  Второ обяснил е, че колата пали и работи нормално при натиснат съединител и след като започне да го отпуска колата тръгва. Значи съединителят не е залепил. Ако беше залепил щеше да се отлепи при това усилие. Говоря от личен опит. Най-голямото натоварване за съединителя е при потегляне. Ако тогава не отлепи, то на права отсечка изобщо не го чакай.

                  Трето - ако нещо ще се отделя, то ще е съединителят. Маховикът е трайно закрепен за коляновия вал с болтове и шанс да се отдели при движение практически няма.

                  Не се чувствайте длъжни да давате съвети, още повече ако сте некомпетентни! Така колегите, които питат се объркват още повече и в крайна сметка повече вредите, отколкото помагате с такъв тип неточна информация!
                  == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                  На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                  Коментар


                    #10
                    Колеги ,открих проблема.Понеже нямам канал наблизо ,взех и махнах почти всичко ,което беше над скоростната кутия.Така успях да видя целия лостов механизъм.Повредата е ,че ябълката ,с която завършва пръта ,който идва от скоростния лост се беше извадила от планката с лостовете.Мушнах я в отвора на планката но е много хлабава и пак ще се извади.Не знам какво я е държало там.Дали е имало някаква втулка ,която се е разбила и изпаднала или нещо друго е било...Надявам се някой който се е сблъсквал с този проблем да каже.

                    Коментар


                      #11
                      Има, предполагам за тази втулка говориш, че е изпаднала.
                      Самото и поставяне без разглобяване на механизма е трудно.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар

                      Working...
                      X