Здравейте, харесах си Браво 1.9 мултиджет 120к.с. 2007г. Капарирах го и след почивните дни го взимам.
Колата е във перфектно състояние поне външно и в салона. Няма никъде надрано по боята, всички фуги са правилни, няма боядисвано около и под уплътненията, всички врати и капаци се затварят добре, боята по пантите и болтчетата на пантите си е оригиналната. Салона също е перфектен, няма никъде протрито или захабено, изглежда като нов. Единствено бутона auto на климатроника е леко изтъркан. Като цяло много ми хареса, преди това гледах доста, но това ми се стори наистина уникално запазено и за това го избрах, защото не мисля че се намира лесно, въпреки по-високата цена. А и продавача е познат.
Общо взето съм доволен въпреки че още не съм го взел.
Още преди години, като ученик, когато излезе второто Браво ми хареса като кола. Преди да си го избера гледах Фокус 2 и Астра Н със същия мотор, но Бравото според мен е в пъти по-добро.
Другата седмица го взимам и след каго се регистрира ще го обслужа. Мисля всичко да си сменя сам. Ангренажи съм сменял няколко предимно на VW и Ауди, но не мисля, че ще ми е проблем.
Имам няколко въпроса относно колата.
Какво масло да сложа? В Аутодата дават 5w40, но като марка какво да избера, кое е подходящо за ДПФа? Маслото искам да е хубаво.
Да сменям ли маслото в скоростите или не е належащо веднага?
Нещо друго специфично при обслужването има ли?
Относно двигателя, досега не съм имал кола с ДПФ и не съм се интересувал и чел много. Има ли отделен катализатор или е едно с ДПФа, това което е отпред под турбото с датчик приличащ на ламбда ли е самия ДПФ? Разгледах форума и темите за премахване на ДПФа и проблемите свързани с него, ако изникне нещо след време ще чета и питам. За сега просто ме интересува какво представлява за този модел.
ЕГРа, може ли да се затапи и добре ли е да се прави или да си стои?
Зимата мисля поне за сега да го карам с железни джанти 15", всички фиатови 4х98 ли стават, например от Мареа и подобни или трябва та си търся сапециално за Браво?
Защо горивния филтър е толкова скъп, има ли нещо специфично, на останалите части цената ми се струва поносима за класа и годините на колата?
На място ми се стори че педала на газта работи някак нечувствително, все едно има леко забавяне между него и двигателя, не знам нормално ли е или не е наред?
Ръчната хваща накрая, може би защото леко е изместен лоста нагоре и ме обърква ми се струва високо, но съм свиканал да държи на 3, 4 зъба. Накладки има достатъчно, над половината.
С какъв кабел работи диагностиката за Фиат? Имам VCDS 12.12, с него и multiecuscan ще мога ли да се свържа поне с ЕКУто на мотора?
Това е общо взето за което се сещам сега, със сигурност ще изникнат още въпроси като го взема и ще пиша тук.
Понеже леко си надвиших бюджета за колата, а и мислех да изчакам още месец, два преди да взема кола, сега ще сменя маслото, и филтрите и ако мислите, че нещо друго има належащо. След месец, два постепенно ще сменям дискове и накладки, че имат лек ръб, но накладки има над 50%, така че не належащо. Също ще сменя спирачната течност, може би и свещите ако има изгоряла, ако изкочи и нещо друго.
Има ли нещо което пропускам?
Благодаря предварително и поздрави!
Грешен раздел - преместена
Модераторски екип на fiatforum.bg
Колата е във перфектно състояние поне външно и в салона. Няма никъде надрано по боята, всички фуги са правилни, няма боядисвано около и под уплътненията, всички врати и капаци се затварят добре, боята по пантите и болтчетата на пантите си е оригиналната. Салона също е перфектен, няма никъде протрито или захабено, изглежда като нов. Единствено бутона auto на климатроника е леко изтъркан. Като цяло много ми хареса, преди това гледах доста, но това ми се стори наистина уникално запазено и за това го избрах, защото не мисля че се намира лесно, въпреки по-високата цена. А и продавача е познат.
Общо взето съм доволен въпреки че още не съм го взел.
Още преди години, като ученик, когато излезе второто Браво ми хареса като кола. Преди да си го избера гледах Фокус 2 и Астра Н със същия мотор, но Бравото според мен е в пъти по-добро.
Другата седмица го взимам и след каго се регистрира ще го обслужа. Мисля всичко да си сменя сам. Ангренажи съм сменял няколко предимно на VW и Ауди, но не мисля, че ще ми е проблем.
Имам няколко въпроса относно колата.
Какво масло да сложа? В Аутодата дават 5w40, но като марка какво да избера, кое е подходящо за ДПФа? Маслото искам да е хубаво.
Да сменям ли маслото в скоростите или не е належащо веднага?
Нещо друго специфично при обслужването има ли?
Относно двигателя, досега не съм имал кола с ДПФ и не съм се интересувал и чел много. Има ли отделен катализатор или е едно с ДПФа, това което е отпред под турбото с датчик приличащ на ламбда ли е самия ДПФ? Разгледах форума и темите за премахване на ДПФа и проблемите свързани с него, ако изникне нещо след време ще чета и питам. За сега просто ме интересува какво представлява за този модел.
ЕГРа, може ли да се затапи и добре ли е да се прави или да си стои?
Зимата мисля поне за сега да го карам с железни джанти 15", всички фиатови 4х98 ли стават, например от Мареа и подобни или трябва та си търся сапециално за Браво?
Защо горивния филтър е толкова скъп, има ли нещо специфично, на останалите части цената ми се струва поносима за класа и годините на колата?
На място ми се стори че педала на газта работи някак нечувствително, все едно има леко забавяне между него и двигателя, не знам нормално ли е или не е наред?
Ръчната хваща накрая, може би защото леко е изместен лоста нагоре и ме обърква ми се струва високо, но съм свиканал да държи на 3, 4 зъба. Накладки има достатъчно, над половината.
С какъв кабел работи диагностиката за Фиат? Имам VCDS 12.12, с него и multiecuscan ще мога ли да се свържа поне с ЕКУто на мотора?
Това е общо взето за което се сещам сега, със сигурност ще изникнат още въпроси като го взема и ще пиша тук.
Понеже леко си надвиших бюджета за колата, а и мислех да изчакам още месец, два преди да взема кола, сега ще сменя маслото, и филтрите и ако мислите, че нещо друго има належащо. След месец, два постепенно ще сменям дискове и накладки, че имат лек ръб, но накладки има над 50%, така че не належащо. Също ще сменя спирачната течност, може би и свещите ако има изгоряла, ако изкочи и нещо друго.
Има ли нещо което пропускам?
Благодаря предварително и поздрави!
Грешен раздел - преместена
Модераторски екип на fiatforum.bg
Коментар