Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса за ново Браво 1.9 Мултиджет.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ами може и 5w40 да сложа, има специални за дпф, С3. Днес я платих цялата. Утре я регистрирам. Трябва да търся предна емблема, тази е много изтрита, ще стане ли от Крома фейслифт с черяената емблема или Пунто Ево? Бравота почти няма на части. Липсва и капачето на задната чистачка, то от друг Фиат ще стане ли. Задна лява тонколона имам чувството че пращи леко, ще я сменям някога, пак ли да търся само за Браво?

    Коментар


      #17
      Колега със здраве да я караш и много безпроблемни км.За маслото карам само на кастрол 5w30C2 Fiat 9.55535-S1.До сега от смяна до смяна масло не пипа(190хкм),Сменям го на по 15-18хкм.Относно ангренажа,няма проблем и без пети(Банков се презастрахова и е прав за него си)Като махнеш капаците и докараш до белег газоразпределителния вал долу на кол.вал има белег.Чукни за сверка на корпуса един белег с една по остра отверка ако вече некои жабар или друг не го е направил.По принцип се сменя и водната помпа но как те акъл учи.Оригинална емблема във Фиат Германия е 22евро,В ауто италия не зная колко ще да е.За дпфа първо виж дали е запушен(на диагностика показва)и тогава ще решаваш дали да си еко или не.Егра се чисти лесно като се демонтира и така ще видиш дали има гадости в колектора.Това е от мен,дано съм бил полезен.Успех
      198mjet Bravo

      Коментар


        #18
        Мерси много колега, разбира се че си полезен! Ще пробвам и аз а 5w30, ако не съм доволен ще мина на w40. Ангренажа ще го оправя и помпата ще сменя. И аз точно това мислех да сваля ЕГРа да го затапя и да видя как е колектора защото много се разглабя за да се свали. За ДПФа не знам как е не съм имал кола с ДПФ досега, с фиатовата програма за диагностика и vag-com дали ще може да се види ЕКУто на мотора?
        Ако някога се запуши ще мисля да го махам, за сега нека стои.
        Емблема и капаче за чистачката ще видя да поръчам, колоната може и да изчака за сега. Няма я и щипката за подпирачката на предния капак която я държи като е свалена. Сега пръчката просто ляга до калника. Други козметични забележки за сега не открих.
        П.С. Има ли вероятност да е без ДПФ, в книжката пише че имало и такива модели?

        Коментар


          #19
          Също да попитам, има ли някакъв хубав онлайн каталог за части за Фиат?
          Нещо като ЕТКА за VAG, с схеми, парт номера и означения. За Фолксваген използвам онлайн каталога catcar.info, но там липсва Фиат. Трябеа ми за да мога да сравня например емблемите, щипката за подпирачката на капака и др. по номера и да видя дали съвпадат с други коли от фиат групата. Също и доста пъти като търся някоя част която е по-специфична е по-лесно да я дам по парт номер, отколкото да обяснявам и описвам какво е.

          Коментар


            #20
            Предната емблема може да се реставрира. Има няколко показни, реално отзад червената боя избелява и се люпи и само се разглобява, боядисва се и се слага (няма да е баш като оригинала, но ще е доста близко и ще изглежда приятно).

            За някой части ползвам тоя сайт: https://www.fiatdalys.lt/en . Може да търсиш и по VIN и по номер на частта.
            Fiat Bravo II 1.4 16v
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
            Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

            Коментар


              #21
              Не ги барайте много тея DPF-и и EGR-и засега, че не се знае гербаджиите какво ще измислят.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #22
                https://youtu.be/3KulR1q_Wao
                Ето ти клипче какво сме вадили в колектор на подобен мотор.
                Навеси се под колата и под скоростния лост трябна да имаш продълговато гърне с шев по средата. Вероятно няма тръбички и датчик за диф. налягане а е с керамична пита. Това ти е ДПФа.
                За масло аз на алфата ползвам 10 w 40, мотора е същия почти.
                За ангренажа има ли белези с отверки маркери коректори лак за нокти, аз задължително бих използвал пети. Приеми го за мой личен избор. Не ми се обяснява защо.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  Каталогът на Фиат се казва EPER. Свали си го отнякъде. Може и тук да го има в секция Даунлоудс. В него по VIN ще видиш и всичко за колата си, вкл. има ли ДПФ. С Мултиекускан аз не си представям как ще се разбере дали е за смяна. За моя там пише, че е сменен 4 месеца преди да купя колата. Найш как вярвам. Иначе би трябвало ако ЕКУто го докладва да го има и физически.
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #24
                    Днес го карах за пръв път! Като цяло ми хареса, но не съм свикнал може би, или не знам защо, но е доста странно за каране. Спира според мен доста добре и плавно, като още в началото на предала се усеща спирачно усилие. Има силно изразена турбо дупка, която при 8 клапановите мотори на VW дори и с роторна помпа я няма (може би аз не мога да го карам още) и най-гадното за мен е съединителя, който отделя супер ниско. Нормално ли е това, съединителя е супер чувствителен и отделя почти в пода. Няма боксуване, маховика е здрав със сигурност, защото съм карал не една кола със разбит демпфер, също съвсем аматьорски съм сменял и помагал за смяната на 3 - 4, така че имам поне някаква представа как би трябвало да се усеща разбит демпфер. Тук няма никакви вибрации, никакво тресене при потегляне, просто отделянето е ниско. На коли с износен съединител знам, че отделя вискоко, още като си сложиш крака, а тук е точно обратното. За паркиране ми е трудно още, въпреки парктроника, но все пак не съм минал и 100км. мисля че е нормално. Скъсана е капачката за резервоара и капачката също не може да се заключи, ако купя нова няма да работи с моя ключ, какво да я правя?
                    В книжката за Бравото на bodywork version са дадени рзличните версии, моята е 198AXB1A 01, което според същия менюъл е без ДПФ, по какво друго мога да позная дали има, освен ако се завра под колата?
                    Съединителя е това което ме притесанява най-много, дали работи нормално или просто е напълно различен от това на което съм свикнал?
                    Последна редакция от Ffbb; 09.05.2018, 23:47.

                    Коментар


                      #25
                      Турбо дупка не трябва за има. още от 1100 обарота трябна да почне леко леко да надува.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Аз мисля, че съединителят не трябва да отделя толкова ниско. Поне на моята бензинова като го смених, а и преди това отделяше малко преди средата, но е с горна/долна помпа, а твоята май е с лагер помпа. Педала мек ли го чувстваш или има някакво съпротивление, да не би да имаш въздух в системата? Може и да е тръгнала лагер помпата и от там да идва цялата дивотия.
                        Fiat Bravo II 1.4 16v
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                        Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                        Коментар


                          #27
                          Здравейте покарах го повече и почнах да му свиквам. Занчи турбо дупката не е голяма и се усеща на 150 оборота, че вече има някакъв бууст и поема добре. По-скоро педала на газта е нечувствителен и реагира мудно и за това е усещането за турбо дупка. На съединителя му свикнах, пак отделя нкско, но не е толкова зле. Доста е твърд и трябва да го натискаш силно до долу. На Алфа 145 1.9jtd е пак е такъв твърд. Не знам нормално ли е, сещам се, че съм карал и 2 Пежа на които пак беше така. Аз основно съм ползвал Пасат и други ФВта и там педала се усеща мек и отделя по-скоро високо, дори и с нов сединител. Може би за това се бъркам. Нормално ли е съединителя да е така? Както казах няма шумове и вибрации от него, просто е твърдичък и оделя нкско, но май не е критично ниско.
                          Педала на газта накстина мисля че не е наред, има ли нещо като адаптиране или настройване? Дори на място като го сритам рязко и оборотите не скачат, все едно има забавяне между педала и мотора. Мисля че от там идва странното усещане.
                          Поздрави!

                          Коментар


                            #28
                            Аз съм тествал 1.9, но карам 1.4 и на двата педала беше/е супер мек спрямо този на Алфата от която преминах и отделя посредата г/д, може би малко по-долу. Педала не е с жило и затова така се усеща. Аз мисля че нямаш проблем с него.
                            Fiat Bravo II 1.4 16v
                            Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                            Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                            Коментар


                              #29
                              На моето браво съединителят е супер мек. Но е с друг двигател.
                              браво 1,6/90 - 09 г.

                              Коментар


                                #30
                                Ако е с хидравличен съединител, педала трябва да е "памук". Тежкият педал най-вероятно означава тръгнала лагер - помпа. На моето Стило беше доста тежък съединителя, което ме навяваше намисълта, че имам проблем по системата докато не започна да вие при натискане, тогава сменихме всичко комплект и все едно стана друга кола.
                                Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

                                Коментар

                                Working...
                                X