Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поставяне на резонаторно гърне с две ламбди

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поставяне на резонаторно гърне с две ламбди

    Здравейте колеги,

    На Grande Punto 1.4 8V мига чека което според упътването означава неизправен катализатор. (Автомобилът наистина се спъна изключително много в последно време. Предполагам, че грешката за катализатора е коректна).

    Възнамерявам по спешност да избуша катализатора, но колата има 2 сонди.
    Ще имам ли проблем с показанията на втората сонда и какво да направя за да го реша?

    Поздрави
    Николай

    ПС: Спешността е наложена от факта, че през утрешния ден ще ходя на газ сервиз за подмяна на рейла, след което газовата ще трябва и да се настройва. Настройката едва ли ще бъде коректна с подобна степен на запушване.

    ПС2: Ще се радвам на бързи отговори, ако е възможно разбира се!

    #2
    За съжаление ще трябва и софтуерта корекция
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
      За съжаление ще трябва и софтуерта корекция
      Здравейте, Благодаря ви за бързия отговор!
      За момента се спрях на вариант за почистване на съществуващия катализатор. Не зная колко би струвала подобна процедура, когато разбера ще преценя. Продават се и универсални катализатори за 110лв.
      Все още не съм сигурен дали да отлагам подмяната на рейла на колата.
      При извършване на настройка на газовата не съм сигурен дали запушеният катализатор ще създаде затруднения. Тук също имам нужда от вашето мнение.

      Поздрави
      Н

      Коментар


        #4
        То пък ще е една настройка на тая газова рейка, чак се чудя що и викат настройка.
        Защо реши че катализатора е запушен?

        Сега има един вариант с резонато и с монтиране на дистанционни втулки а ламбда сондите да я излъжете ама не е ясно какво ще стане
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Колега купи си нов катализатор, макар и някой не толкова качествен за 100-200лв. ще изкара поне 50 000 км. Не се занимавай със преправяне, защото ще си загубиш много от времето.
          Fiat Bravo II 1.4 16v
          Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
          Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

          Коментар


            #6
            Здравейте отново колеги,

            Благодаря за отговорите!
            Смятам, че катализаторът е запушен заради факта, че диагностичната лампа за двигателя мига. Това се случва всекидневно (но не постоянно) при продължително шофиране с обороти около 2800 в моя случай (всеки ден карам извънградско). При промяна на газта или на оборотите лампата "млъква". Според ръководството това би следвало да означава "повреден каталитичен конвертор" и съветът е "Посетете най-близкото представителство на Фиат" което аз не правя - ха - ха.

            По отношение на катализатора - мисля, без много да се заигравам да опитам почистване на място. Продават се разни пяни/спрейове които могат да се приложат през отвора на ламбдата. Ако не подейства мисля да го измародерствам с Мелио по същия начин - явно няма да има какво да се губи.
            Ако подейства - ОК!

            Ако почистването не свърши работа - смяна със заместител.

            Колега, абсолютно прав си, че всякакви други занимавки свързани със сваляния, рязания и други подобни с неясен резултат са губене на време т.е. на пари. Не смятам да влизам в тези филми.

            Ще пиша дали почистването върши работа, за да знаят колеги след мен дали да се занимават изобщо.

            Поздрави
            Н

            Коментар


              #7
              Лампата може да мига по доста повече причини от запушен катализатор, аз преди да вляза във филма с чистенето бих намерил някъде да я закачът (дето са виждали кола, като моята) и да се видят грешки и т.н.
              Ама пък ако ти се чисти, няма проблем, само да не стане после, че проблема бил на друго място.

              Коментар


                #8
                Съвета ми е ако не дрънчи и не смърди на яйца не го пипай. Катализатор се чисти камо на промишлена горелка.
                Къде ти е колата, няма ли щой да я разгледа малко.

                Сега виждам че пише че на газ и при високи обороти колатаспира чека, търси проблем с налягането на бензина или в дюзите. Вероятно ще даде на диагностика опън луп режим на ламбда сонда.
                Последна редакция от S_BANKOV; 21.04.2018, 14:35.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар

                Working...
                X