Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Консултация преди покупка на FIAT STILO

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Консултация преди покупка на FIAT STILO

    Здравейте.Смятам да си заменя вече поостарялото bravo със stilo. Ще е бензиновата версия защото дизел не ми харесва,не само FIAT ами по принцип.Чета че създавали проблеми борд компютрите.Интересува ме това само за 1.6. модела ли се отнася или по принцип.И кой двигател бихте ми препоръчали.И какво да гледам основно при покупката.

    Редактирано заглавие
    Модераторски екип на fiatforum.bg
    STILO 1.4 16v.

    #2
    1,6 само създават проблем заради разположението на компютъра, точно върху двигателя, но има решение с преместването му по-встрани. Аз мога да говоря за 1.8 защото от около година карам такова. По-принцип обичам да разполагам с повече мощност и за това се насочих към по-големия двигател и като цяло съм доволен, върви много хубаво, дори и баир на горе натоварен си изпреварвам без никакви проблеми, доста хубаво вози (учудващо за кола от този клас), евтино окачване, по мотора са сравнително евтини чаркалаците (съединител и лагер помпа от колега с хубава отстъпка 450лв. с труда, ангренажен комплект с водната помпа 330лв с труда). Иначе си гледаш нормалните неща, омасляване по мотора, как пали, как работи... добре е да се погледне и алтернатора, често се пукат корпусите им, ако е пукнат то скоро ще откаже, рейките също се случва да почукват с ниска скорост и на малки неравности се чува много ясно.
    Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

    Коментар


      #3
      Спрял съм се на 1,4 мотора.но се чудя дали няма да е малко слаб.От друга страна бравото което карам сега и то е с този мотор,и си ми е ок.Защото не пътувам много, и като цяло не навъртам почти никакви километри макс. 4000/5000к. на година.Ако има някой колега с този мотор моля да даде мнение.
      STILO 1.4 16v.

      Коментар


        #4
        Само 1.2 и 1.4 гледай!
        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

        Коментар


          #5
          И аз на там сам се насочил .Защо то са и с малкия данък,и май по скромни от към поддръжка.
          STILO 1.4 16v.

          Коментар


            #6
            Що уе, 1.9 жтд 115 коня си е идеален, но ако наистина се кара само в града не знам дали малката бензинка няма да се окаже по-подходяща
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              pakumba написа: Преглед на мнението
              Що уе, 1.9 жтд 115 коня си е идеален, но ако наистина се кара само в града не знам дали малката бензинка няма да се окаже по-подходяща
              Верно ли незнаеш отговора, . Стило само 1.8 бензин или 1.9 нафта, това е.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Още нещо - виж кога е излязъл модела, към който си се насочил. Избягвай покупка на току-шо пуснат модел.

                Коментар


                  #9
                  1.4 не е изобщо слаб за тоя модел. Горе-долу колкото 1.6 върви особено ако е с 6-скорости са по-късички и върви градско супер, но е по-безпроблемен, моето Браво е с 1.4 16в, който е абсолютно същия като на Стило-то (той се монтира и на Idea, Grande Punto Sporting, Punto MK3, Doblo, 500, 500L) само филтъра отгоре е различна форма и конете варират от 90 до 95(заради евро-то) и 100 вече с multiair системата (подобна на ванус). 1.6 е известен като доста несполучлив двигател, не че някой не е нацелил някоя хубава бройка и няма да каже обратното, но то се знае.

                  Аз дизел не ти препоръчвам, не защото е лош, а защото не караш много, а дизела на къси разстояния не ти е рентабилен, а зимата ще висиш на студ. Иначе то е ясно, че JTD са най-здравите двигатели.
                  Последна редакция от mell0; 17.07.2018, 14:51.
                  Fiat Bravo II 1.4 16v
                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                  Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                  Коментар


                    #10
                    1,2 е ок
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Колеги доста се двуумя дали да не взема Крома.Малко по скъпа много по хубава,поне за мен.Вие как мислите.
                      STILO 1.4 16v.

                      Коментар


                        #12
                        Така е, ама там бензиновите 1.8 (по-често срещаните) и 2.2 (рядко срещани) са Опелски Ecotec, които не са лоши, но зависи какво отношение имаш към Опелските изобретения.
                        Fiat Bravo II 1.4 16v
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                        Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                        Коментар


                          #13
                          Нямам никакво мнение за тях.Но си мисля че бензин ще е трудна задача.По българските сайтове намирам повече от 95 % дизели и едва 5% бензинови.И сега съм пак на кръстопът дизел или бензин,защото кромата хем ми харесва ама като гледам май ще трябва да е дизел.Не желая дизел защото имах дукато,два пъти му правих глава и един път турбина.Приятел взе рено и там същич фюлм.И то доста запазено визуално говоря.Абе с две прикаски не познавам човек с дизел без да е правил ремонт или на глава или на турбина.
                          Последна редакция от ivan77; 18.07.2018, 15:41.
                          STILO 1.4 16v.

                          Коментар


                            #14
                            Кромата е по-хубава, по-скъпа е и подръжката е по-скъпа.
                            Прецени според джоба.

                            В общи линии ако ще взимаш Стило според мен по-добре да е дизел. Аз като притежател на дизел съм много доволен. Има риск от турбо, дюзи и маховик, но кола която да се чупи няма. Преди ходех при един майстор дето прави само италиански и според него бензините са много проблемни.

                            Коментар


                              #15
                              Вземи кромата по-добре здраво опелско окачване 1,8 и 2,2 двигателите се газифицират екстри комфорт сравнително добри цени за ходова част като се има предвид че е опелско 1,8 е изпълнение с агренажен ремък а 2,2 е с верига аз съм с такъв сменя се веднъж на 200-250 хил. км. комплект пълен е 580лв китайски към 400 Разход на газ 9-10 според кракът на водача .Ако те интересува нещо пиши.

                              Коментар

                              Working...
                              X