Здравейте Колеги,
След близо седмица разхождане със пунто 1.2 8v 2004 автомат вече имам някой наблюдения по колата и ме притеснява поведението на скоросната кутия (Dualogic).
През седмицата на 4-5 пъти колата от 3-та или 4-та предавка премина на свободна "N" най-често се случва при рязко намаляване на скоростта.
Коата не вдига повече от една-две черти от минималната температура (тук съм за нов термостат най-вероятно).
На няколко пъти забелязвам че скоросната кутия забравя да смени предавка навреме. смисъл 1-ва трябва да смени на 2к оборота а понякога го прави на 3к (просто пример)
Според стария собственик кутията е с нов диск и може би трябва да се калибрира (няма как да знам дали не лъже)
Но като цяло през 90% от времето кутията се държи адекватно...
Та въпроса ми е този вид роботизирани кутии могат ли да се калибрират със MultiEcuScan (или диагностична програма изобщо) ?
може ли да се разбере дали диска е нов без да се отваря кутията
какви са оборотите за смяна на предавка от 1 до 5 (при нормано работеща кутия)
и тези симптоми могат ли да се дължат от липса на масло или студен двигател ?
След близо седмица разхождане със пунто 1.2 8v 2004 автомат вече имам някой наблюдения по колата и ме притеснява поведението на скоросната кутия (Dualogic).
През седмицата на 4-5 пъти колата от 3-та или 4-та предавка премина на свободна "N" най-често се случва при рязко намаляване на скоростта.
Коата не вдига повече от една-две черти от минималната температура (тук съм за нов термостат най-вероятно).
На няколко пъти забелязвам че скоросната кутия забравя да смени предавка навреме. смисъл 1-ва трябва да смени на 2к оборота а понякога го прави на 3к (просто пример)
Според стария собственик кутията е с нов диск и може би трябва да се калибрира (няма как да знам дали не лъже)
Но като цяло през 90% от времето кутията се държи адекватно...
Та въпроса ми е този вид роботизирани кутии могат ли да се калибрират със MultiEcuScan (или диагностична програма изобщо) ?
може ли да се разбере дали диска е нов без да се отваря кутията
какви са оборотите за смяна на предавка от 1 до 5 (при нормано работеща кутия)
и тези симптоми могат ли да се дължат от липса на масло или студен двигател ?
Коментар